Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lempiasentosi "sängyssä"? :)

Vierailija
11.04.2013 |

(Ei tarvi olla sängyssä!)

Mulla niin, että makuulla mies työntyy muhun sivulta, hyväilee klitoristani, nostan toisen jalan miehen vartalon yli niin että levitän haarani auki, hiljalleen yhä enemmän ja enemmän; jostain syystä levittäminen, ajatus kaikesta avoinna ja näkyvillä esim. kolmannen henkilön katselua varten (mielikuvissa) lisää kiihotustani. Olen siis tavallaan selälläni miehen päällä, haarani levällään. Kun alan tulla, liikun edestakaisin kiihkeästi, hankaan itseäni miestä ja hänen  kaluaan vasten, kunnes molemmat laukeamme.

Haluaisin kuulla muiden asennoista uusia virikkeitä varten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LS tai lusikka, muutkin menee mutta nuo ovat parhaat ja sitten 69 niin että mies päällä.

Vierailija
2/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan parasta on, että molemmat ollaan kyljellään, toinen jalkani on miehen reiden päällä,eli haarani mahdollisimman auki, ja mies hyväilee sormin takaapäin mahdollisimman syvältä, tällein voin tulla "liiankin nopeasti" :)  Toinen suosikki on minä päällä ratsastaen, jolloin saan hangattua itseäni miestä vasten. Mulle on tärkeää että klitoriksen alue koskettaa mahdollisimman isolta alueelta miestä. Tuosta ekasta on nopea ja helppo kiivetä miehen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

69:stä tykkäävät, kysymys teille: eikö eri aikainen laukeaminen ole ongelma? Etenkin jos toiselta kestää tulla paljon toista kauemmin?

Vierailija
4/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun ollaan molemmat kyljellään ja kun mies alkaa tulla, hän kääntää mut vähän rajusti vatsalleen ja nousee päälleni ja tulee tässä asennossa takaa.

Vierailija
5/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:48"]

69:stä tykkäävät, kysymys teille: eikö eri aikainen laukeaminen ole ongelma? Etenkin jos toiselta kestää tulla paljon toista kauemmin?

[/quote]

Ei,miksi se olisi ongelma? Eihän yhdynnässäkään useinkaan laueta yhtäaikaa. Meillä päättyy 69 siihen että halutaan vaihtaa asentoa, toisin sanoen ei ole tarkoituskaan mennä loppuun saakka tai siihen että minä laukean ja jatkan sitten miehen imuttelua tai johonkin yhdyntäasentoon mikä on yleisintä.

Vierailija
6/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin ehdottomasti. niin että mies pitää kiinni esim hartioista tai päästä yms :)

Vierailija
7/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggystyle peilin edessä :)

Vierailija
8/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

doggystyle mullakin

Vierailija
9/9 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaaja on näin juuri rakastuneena ihana: voi suudella samalla ja olla lähekkäin kokonaan. takaapäin vatsallaan maaten on myös hyvä, joko niin, että mies puree niskasta tai suutelee ihanasti. 

no niin ja nyt alkoikin tehdä mieli seksiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä