seksi ei kiinnosta
Olemme avopari ja olleet yhdessä 17 vuotta. Meillä on 3 lasta.
Eilen käytiin taas sama vonkaaminen. Lapset oli koulussa ja silloin se aina alkaa.
Mies olisi halunnut harrastaa seksiä mutta minua ei vaan kerta kaikkiaan kiinnosta. Olen antanut miehelle luvan käydä vieraissa kun minua hänen aina seksiin tähtäävä kiinnostuksensa lähinnä ällöttää.
Mies käyttäytyy kuin ääliö kaiken muun ajan paitsi silloin kun haluaa seksiä. Minä hoidan kaikki asiat kotona ja olen vastuussa kaikesta. Mies ei osaa tehdä mitään käskemättä jos kyse ei ole seksistä tai veikkaamisesta. Minä en enää edes viitsi käskeä vaan teen kaiken itse.
Minä sanoin että en halua seksiä hänen kanssaan. Satunnaiset yksin harrastetut masturboinnit riittä minulle. Mies sanoi miettineensä että jospa olenkin lesbo kun seksi ei hänen kanssaan kiinnosta. Sain mieheni noin 6 vuotta sitten kiinni vieraissa käynnistä ja sen jälkeen en ole voinut katsoakaan häntä inhoamatta.
No nyt sitten kysytte miksi sitten roikut kiinni siinä miehessä. No vanha syy mutta lapsien takia. Olen ajatellut että kunhan nuorin lapsi pärjää kotona yksin erotaan, sillä teen kolmivuorotyötä ja lapset joutuisi olemaan aika paljon ykin öisinkin.
Syy miksi tänne kirjoitan on, että mietin josko minun pitäisi yrittää parantaa tilannetta ja suostua vaan siihen seksiin kerran viikossa huulta purren. Alkaisiko se sitten jossain vaiheessa kiinnostaa oikeasti.
Minä en vaan tällä hetkellä löydä miehestäni muita hyviä puolia, kuin sen että hän hoitaa lapset kun olen töissä.