Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helmessä kuitataan kokeita nähdyksi.

Vierailija
20.02.2013 |

Klikkaan: opinnot

Klikkaan: kuittaa kokeita nähdyksi

Sitten aukeaa kuittaamattomien kokeiden lista ja niiden vieressä on ruudut. Kun klikkaan jonkun ruudun, siihen ilmestyy merkki.

Mitä teen seuraavaksi. Mistä painan, että ok, tuo merkattu kuitataan nähdyksi.

(Minä kerran joskus aiemmin onnistuin, mutten muista miten. Onko mulla jotenkin hävinnyt tuosta näkymästä joku ok-painike. Voiko tosiaan olla hävinnyt siltä sivulta vain minulta joku kohta, kun muistan kuittaamisen olleen helppoa)

Neuvokaa minua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö läppäriä, tablettia vai mitä Helmen lukemiseen? iPadillä Helmi ei ilmeisesti ainakaan toimi kunnolla, jotkut toiminnot jäävät "pois käytöstä". Voisikohan olla siitä kyse?

Vierailija
2/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko kenelläkään tietoa. Lapseni opettaja pyytää kuittaamaan myös Helmeen, mutten kehtaa häneltä kysyä, ettei toopeuteni paljastu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, onko teillä kaikilla se Wilma eikä Helmeä, kun ei kukaan osaa neuvoa?

ap

Vierailija
4/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Helmi mutta ei mitään tietoa miten pitäisi kuitata. Yrittänyt olen mutta ei onnistu. Olkoon siis.

Vierailija
5/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla nelonen sama syy kuin minulla, eli miten saada kuittaus pysymään. Eli menemään perille järjestelmään. Onko siinä jotain häiriötä? Voiko olla vain meidän koneessa vikaa?

Vierailija
6/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 5 on ap.

Kirjoittakaa, jos tiedätte jotain.

Vierailija
7/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin siihen alle tulee "Kuittaa" painike. Eli ruksaat kuittauskohdan kokeesta (listassa) ja painat listan alapuolelta "Kuittaa". Jos paljon kokeita listassa, niin pitääköhän näkymää jotenkin kelata, että painike tulee näkyviin. En tiedä, omalla lapsella oli vain yksi kuittaamaton koe ja painike hyvin näkyvillä..

Olen itse yläkoulun ope, eikä meillä tarvitse kokeita kuitata erikseen nähdyksi, siellähän ne ovat listassa näkyvillä. Siksi ehkä moni ei osaa auttaa sinua...

Vierailija
8/8 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, kiitos kiinnostavasta vastauksesta. Minulla ei tule "kuittaa" painiketta näkyviin ollenkaan listan alapuolelle enkä saa sitä myöskään mitenkään vieritettyä.  (Yläpuolella on kylläkin kohta kuittaus ja siinä vieressä ruutu. Jos sen ruksaa, niin sitten vaan tulee kaikkiin kokeisiin ruksit ja eivät edelleenkään mene eteenpäin. Eli sama, jos olisi itse ruksannut joka kokeen.)

Onkohan tuo "kuittaa" -painike jotenkin mystisesti minulta hävinnyt. Nimittäin ekalla kerralla oli niin helppoa toimia, ettei jäänyt mitään mieleen ja nyt ei onnistu millään.

Meidän opettaja tosiaan alkoi nyt pyytää kuittaamaan kokeet Helmissä ja haluaisin olla mieliksi. (Kaipa ope haluaa varmistaa, että koe on myös näytetty kotona.) Tosin kerää myös kokeet allekirjoituksineen edelleen.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi