Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skorpioni nainen ja vaaka mies

Vierailija
04.07.2020 |

Voiko olla mahdollista että riitelemme jatkuvalla syötöllä??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten horoskoopin perusteella voidaan tämmöisiä päätellä? Eiköhän horoskoopeista riippumatta näitä ongelmia ole ihmisten välillä jos eivät tule toimeen.

Vierailija
2/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaaka on ihan liian hyvä ihminen skorpionille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteiden erilaisuus? Vaakahan on mielinkielin vaikka epärellisyyden nimissä. Skorpioni ei mielistele edes riidan pelossa. Kovin erilaiset merkit, ei kumpikaan toista parempi vaan erilaisia.

Skorpionia on toki helppo vihata koska ei kumarra ketään. Usein unohdetaan vaan myös merkin lämpö ja aito välittäminen ja huolehtiminen kun hän rakastaa.

Vaaka on miellyttävä, hirveen kiva mutta myös pinnallinen ja päättämätön. Parisuhteessa vaikea kestää toisen jatkuvaa jahkailua. Eipäs juupas, ehkä jne.

T. Leijona nainen

Vierailija
4/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni on eläin ja vaaka kodinkone. En näe, että näillä kahdella voisi olla paljoakaan yhteistä.

Vierailija
5/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen skorpioni ja mies vaaka. Yhdessä 5 vuotta. Ei olla kuin pari kertaa isosti riidelty. Jotain pientä erimielisyyttä joskus, hyvin harvoin.

Eli ei meillä ainakaan ole horoskooppi mitenkään parisuhteeseen vaikuttanut.

Vierailija
6/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakaa osaa antaa periksi Vaaka on usein hyvä lukemaan ihmisiä. Joten ku oikein osaa ottaa päähän niin että jopa vaaka räjähtää on hän täysin voittamaton kyvyssä saamaan aikaiseksi paskamyrskyn jonka jälkeen kellään paikalla olijalla ei ole millään tavalla kiva olla. Viikoiksi.

Vierailija
7/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kukaan, joka uskoo horoskooppeihin, ei ole kypsä parisuhteeseen. Jätetäänkö aikuisille?

Vierailija
8/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, että vuonna 2020 joku vielä uskoo horoskooppeihin.

Vierailija
9/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös skorpparit riitele ihan sujuvasti kaikkien merkkien kanssa? Jos vesimerkki kolahtaa, kalat on parempi. Kumpikin haluaa ja arvostaa harmoniaa ja seesteistä tasapainoa. Olemme olleet naimisissa 31 vuotta. Minä kalat, mies vaaka. Molemmilla on kuumerkit jousimiehessä, joten tykkäämme paljon reissata ja eläinrakkaus yhdistää myös.

Vierailija
10/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää, että vuonna 2020 joku vielä uskoo horoskooppeihin.

Uskotaanhan jeesukseen, allahiin ja muihin semmoisiinkin.

Vierailija
11/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös skorpparit riitele ihan sujuvasti kaikkien merkkien kanssa? Jos vesimerkki kolahtaa, kalat on parempi. Kumpikin haluaa ja arvostaa harmoniaa ja seesteistä tasapainoa. Olemme olleet naimisissa 31 vuotta. Minä kalat, mies vaaka. Molemmilla on kuumerkit jousimiehessä, joten tykkäämme paljon reissata ja eläinrakkaus yhdistää myös.

No ei todellakaan riitele :-)

Peace

tv skorppari

Vierailija
12/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan riitele :-)

Peace

tv skorppari

Vierailija
13/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyyyy kirjoitti:

Luonteiden erilaisuus? Vaakahan on mielinkielin vaikka epärellisyyden nimissä. Skorpioni ei mielistele edes riidan pelossa. Kovin erilaiset merkit, ei kumpikaan toista parempi vaan erilaisia.

Skorpionia on toki helppo vihata koska ei kumarra ketään. Usein unohdetaan vaan myös merkin lämpö ja aito välittäminen ja huolehtiminen kun hän rakastaa.

Vaaka on miellyttävä, hirveen kiva mutta myös pinnallinen ja päättämätön. Parisuhteessa vaikea kestää toisen jatkuvaa jahkailua. Eipäs juupas, ehkä jne.

T. Leijona nainen

Hassua, olen vaaka, nainen ja ystäväni on leijona, nainen. Kuvailit juuri sitä leijona ystävääni😳

Vierailija
14/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaaka ja mulla on exä ja nyxä skorppareita. Exän kanssa oli kokoajan kauheeta säätöä, ei osannut ottaa mua huomioon, ei joustanut missään eikä kuunnellut mun perusteluja yhtään. Nyxä on ihan eri maata, on kyllä omapäinen mutta tässä on se ero, että olemme samaa mieltä asioista ihan lähtökohtaisesti eikä mistään tarvitse vääntää. 10 vuotta yhdessä, eikä yhtään suurempaa riitaa ole ollut. En ole hirveän stereotyyppinen vaaka, sillä useimmiten osaan tehdä päätökset nopeasti mutta jos takerrun, mies sanoo jossain kohtaa pelin poikki ja valitsee puolestani 🤣 Eli kyllä voi parisuhde onnistua, paljon vain riippuu siitä, kuinka paljon on samoja arvoja.

Vierailija
15/21 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi noin päin ihan toimiva pitäisi olla, että vaaka mies ja nainen skorpioni

Vierailija
16/21 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, kuin tyhmä sitä voi ihminen olla...

Vierailija
17/21 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi noin päin ihan toimiva pitäisi olla, että vaaka mies ja nainen skorpioni

Ai, kuin ei muka toimis toisin päin? Vai kuinka monta kymmentä vuotta pitää odottaa, ennen kuin lakkaa toimimasta (yhdessä kohta 28 v).

-vaakanainen, jolla skorpparimies

Vierailija
18/21 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka nainen hyvin voimakastahtoinen, mutta osaan olla myös joustava ja empaattinen. Mulla on ollu yks skorpioni mies. Suhteemme oli täynnä rakkautta ja yhdessä tekemistä sillon, kun oli. Riita, kun tuli, niin se oli oksat pois. Erosimme miehen juomisen takia.

Vierailija
19/21 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmyyyy kirjoitti:

T. Leijona nainen

Vaa,at on ärsyttäviä, juurikin pinnallisia ja päättämättömiä. Liian nössö mies skorpioni naiselle.

Mutta toki vaikuttaa myös nousumerkki yms. Aurinkomerkki pelkästään ei kerro kaikkea.

Vierailija
20/21 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei miettisi jotain horoskooppimerkkejä. Myötähäpeä on voimakas. t. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän