Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko yhä kirjoitella seinällesi facebookissa, jos kukaan ei juuri

Vierailija
23.04.2013 |

koskaan kommentoi tai peukuta sun kuvia/linkkejä/päivityksiä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 13:45"]

Siis laskeeko joku niitä tykkäyksiä oikeesti? Minä en laske! Tosin aina joku tykkää kommenteistani... mulla on siellä paljon hyviä ystäviä niin tulee tietysti kommentoituakin.

[/quote]

No hei oikeesti, kai säkin nyt huomaat jo, jos sulla on sanotaan vaikka 20 tilapäivitystä jonossa siellä seinällä, ja yhteenkään ei ole kukaan mitenkään reagoinut. Kuin ei olisi kukaan lukenutkaan.

Vierailija
22/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri ksokaan kirjoita mitään päivityksiä, ehkä kerran pari vuodessa ja silloinkin pitää olla jotain erityistä (lapsen syntymä, kihlat, häät, joku hauska sattumus jne.). Niistä kyllä tykätään, joten eipä ole kokemusta.

Jos kukaan ei tykkäisi jatkuvista päivityksistäni, miettisin, että missä mättää. Voisin veikata, että muita ei kiinnosta sinun turhanpäiväiset

a) vuodatukset lapsen ja erityisesti vauvan/taaperon arkitoimista, ruumiintoiminnoista, ihquista leikeistä, jokaviikkoisista mitäänsanomattomista kuvista jne.

b) lemmikkisi kuvat edestä, takaa, sivulta, ylhäältä, lemmikkisi juoksee, makaa, on auringonlaskussa jne.

c) viikottaiset kuvat pihviateriasta ja muka hienosta salaatista siinä kyljessä, ai niin ja punkkulasista siinä lautasen vierellä. Pitäiskö olla kade?

d) lomakuvat, mahdollisimman aurinkoiset tietysti.

Säälittää muutama kaveri, jotka harrastavat tätä "yritän tehdä muut kateelliseksi"- päivittämistä. Kiusan päitenkään en tykkää :). Ja sitten nämä kotiäidit on ihan oma lukunsa. Voi itku mitä myötähäpeää sitä voikaan tuntea muutamien kohdalla. Kaikki päivitykset on jotain vauvaan/taaperoon liittyvää ja ne ilmoitetaan maailman ihmeellisimpinä asioina. Hei haloo, lapsiperhearki on samanlaista joka perheessä. Ei sitä korvatulehdusta, räkätautia, aikaisin heräämistä ja yösyömistä tarvitse erikseen ylös kirjata, kaikki tietävät sen kyllä. Eikä ole tarpeen ladata kuvia joka viikko siitä samasta mukulasta, ne ei kiinnosta ketään jos niin usein laitat. Lapsen kuvat joskus harvoin on ihan kivoja, näkee miten on kasvanut. Samoin oikeasti hauskat sattumukset ja sutjautukset on piristäviä, niistä tykkään kyllä. Mutta tämä perusarjen päivittäminen on TYLSÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisempaa minusta on se, että päivityksistä tykkää tai kommentoi ainoastaan oma äiti, anoppi, puoliso tai sisko/veli. Varsinkin jos ne ovat lapsista. Eikö siinä kohtaa tajua, ettei ketään kiinnosta ja ettei niissä ole mitään hauskaa, mielenkiintoista tai mitään ns. uutisarvoa?! Velvollisuudesta tykkäävät sitten nämä omat perheenjäsenet.

Vierailija
24/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 17 on juuri sellainen ihminen, jota en tahdo stalkkeriksini. Itse lähettää 2x vuodessa "tärkeän uutisen", mutta lukee toisten perhetatahtumat ja katselee valokuvat huomattavasti useammin siitä päätellen, että ehtii kyllästyäkin niihin.

Vierailija
25/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 14:09"]

Surullisempaa minusta on se, että päivityksistä tykkää tai kommentoi ainoastaan oma äiti, anoppi, puoliso tai sisko/veli. Varsinkin jos ne ovat lapsista. Eikö siinä kohtaa tajua, ettei ketään kiinnosta ja ettei niissä ole mitään hauskaa, mielenkiintoista tai mitään ns. uutisarvoa?! Velvollisuudesta tykkäävät sitten nämä omat perheenjäsenet.

[/quote]

No eikö omien perheenjäsenten kanssa voi kommunikoida fb:n kautta? Vai onko se pakko eritellä ne sukulaiset omaan ryhmäänsä, jottei olisi nolo?

Entäs sitten jos ei ole kavereita juuri muita kuin nämä perheenjäsenet, eivätkä hekään edes velvollisuudesta tykkää kovin usein? Pitäiskö sitten jo poistaa tili ja ryömiä sängyn alle?

Vierailija
26/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaus. En varmaan kirjoittelisi, tulisi sellainen olo, että eikö ketään kiinnosta. Kyllä se on kivaa, kun kommentoidaan ja tykättän. Tämä johtunee siitä, että teen päivityksiä vain toisinaan, ehkä 1 - 4 krt/kk. Kaverini ovat silloin kiinnostuneita, mitä kirjoitan. Jos tekisin päivityksen joka päivä ja vaikka monta kertaa, niin tuskin ketään kiinnostaisi. Mulla on se sama porukka, joka siellä tykkää ja kommentoi - kaverit ja sellaiset, jotka ovat hyvin sosiaalisia (ainakin nettimaailmassa). Vähän jo kyllästyttää tuo FB, mieluummin tapaisin ihmisiä enempi naamatusten.

Vierailija
27/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt kirjoittamista tosi paljon. Enkä enää paljon kommentoikaan. Olen myös rajannut pienemmäksi joukkoa, ketkä näkevät päivitykseni.

Ärsyttävimpiä on muuten ne, jotka lukevat jonkun linkkaamani jutun. Eivät kommentoi tai tykkää, mutta hetken päästä itse linkkaavat sen saman. Ei toki minun kauttani, vaan suoraan siitä linkistä. Ärsyttäviä ovat myös ne, jotka laittavat jonku toisen ottaman kuvan omanaan. Siis ihan tällaisia tavallisia ja samoja kuvia joita on esim. huumoripuolueen tai liibalaaban sivuilla. Eli siis siinä on vain se kuva kuvana ja ei näytetä linkkiä mistä se on otettu. 

Vierailija
28/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt kirjoittamista tosi paljon. Enkä enää paljon kommentoikaan. Olen myös rajannut pienemmäksi joukkoa, ketkä näkevät päivitykseni.

Ärsyttävimpiä on muuten ne, jotka lukevat jonkun linkkaamani jutun. Eivät kommentoi tai tykkää, mutta hetken päästä itse linkkaavat sen saman. Ei toki minun kauttani, vaan suoraan siitä linkistä. Ärsyttäviä ovat myös ne, jotka laittavat jonku toisen ottaman kuvan omanaan. Siis ihan tällaisia tavallisia ja samoja kuvia joita on esim. huumoripuolueen tai liibalaaban sivuilla. Eli siis siinä on vain se kuva kuvana ja ei näytetä linkkiä mistä se on otettu. 

Vierailija
29/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisempia ovat ne ketkä kirjoittavat omalle sinälle, tykkää siitä itse ja vastaa itselleen.

Vierailija
33/33 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaisian toki.  Kannataa kyllä laittaa sellaisia  päivityksiä , johon oikeasti voi kommentoida. Kaunisa ilma, Narssissit kukkii jne... ei ainakaan itseltäni saa mintää vasta kaukua.

ei myöskään  mietelauseen . liibalaabat, lehti linkit yms hömpötykset. Itse käytän FB, koska tahdon oikeasti tietää mitä kavereille kuuluu.