Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähihoitajan palkka Helsingissä 2088 e/kk. Onko hyvä?

Vierailija
07.05.2013 |

Siihen vielä lisät päälle, n. 200 e/kk.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Itse tienaan akateemisen koulutuksen hankkineena suunnilleen saman. 

Vierailija
2/6 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 11:40"]

Siihen vielä lisät päälle, n. 200 e/kk.

[/quote]

Missä olet työssä? Kuulostaa aika pieneltä palkalta. Mun äiti on lähihoitaja, opiskeli vanhemmalla iällä lh:ksi ja tienaa kuukaudessa n. 3200 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä vanhemmilla hoitsuilla on palkat hiukan isommat (kolme kokemuslisää ja ylimääräiset lomapäivät).  Liekö vastavalmistuneen palkka tuo.

Vierailija
4/6 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaankin vastavalmistuneen lähihoitajan peruspalkka, eikö? Kyllä minun tuntemani lähärit pääsevät paljon paremmille palkoille, moni lähelle  4000 €/kk jos työvuorojaksoon sattuu paljon iltoja ja sunnuntaivuoroja.

Vierailija
5/6 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:42"]

Tuo on varmaankin vastavalmistuneen lähihoitajan peruspalkka, eikö? Kyllä minun tuntemani lähärit pääsevät paljon paremmille palkoille, moni lähelle  4000 €/kk jos työvuorojaksoon sattuu paljon iltoja ja sunnuntaivuoroja.

[/quote]

Mitä ihmettä? Missä tuollaisille liksoille pääsee? En voi uskoa. Helsingissä on isommat palkat hoitajalla kuin muualla, koska elinkustannukset ovat korkeammat. Mulla on työkokemusta 6 vuotta, eikä ne kokemuslisät ja muut niin mahtavia ole. Koko ajan saisi olla töissä, jos jonnekin 4000 euron palkoille mielisi päästä.

Vierailija
6/6 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin tietää missä noita 4000 palkkoja maksetaan? Pyhiä kun ei määrättömästi yhteen kuukauteen mahdu