Kuinka isoa penistä voi sanoa isoksi penikseksi?
Suomalaisten keskikoko on 13.5cm mutta missä kohtaa alkaa virallisesti isot penikset?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aika paksu, mahastani, ja peenis on jäykkänä n. 15-19cm kun olen joskus mitannut, riippuen mittaustavasta.
Olen aina pitänyt itseäni pienimunaisena ja se on tuottanut epävarmuutta naisten kanssa. Mutta sitten, kun tuota rasvaakin on jonkun verran, niin sitä vartta löytyy semmonen 3 cm lisää sieltä juuresta piilosta. Sen saa käyttöön kyllä seksin aikana, jos kumppani haluaa vähän kovempaa penetraatiota.
En tiedä johtuuko epävarmuus enemmänkin siitä, että olen ollut aina pulska vai siitä, että luulen penikseni olevan pieni. Kumppanit, suurin osa ovat ainakin tuntuneet olevan tyytyväisiä kikkeliini ja silti asia kaivaa. Voinee johtua siitäkin, kun itse katson peenistäni, se näyttää pieneltä kun katson ylhäältäpäin. Peilistä kun vilkaisee, niin näyttää mielestäni jopa isohkolta.
Olen siitä onnellisessa asemassa, että kaksi viimeistä pitkää suhdetta, nykyinen yli 10 vuotta, puolisollani on ollut kyky saada monia orgasmeja yhdynnän aikana ja tulleet muutenkin verrattain "helposti". Siitä huolimatta kalvaa tuo kikkelin koko....varmaan joku päävamma? Naiset kertokaa minulle 😭Nainen saa yhdynnässä orgasmeja ja vollotus-emojilla haet sympatiaa vauva-lehden keskustelupalstalta kun mietit että kikkeli on liian pieni? Sun ongelmat on jossain ihan muualla kuin haarojen välissä, yritä nyt edes hetki käyttäytyä kuin mies! Jos sua haittaa se että läskit hautaa osan peniksestä niin kaipa tiedät mitä sille voisi tehdä? Vinkki, vollotus nettifoorumilla ei laihduta.
Terapiaan mars!
Ainoa ongelma on se, että minulla on geenisairaus, jonka vuoksi en laihdu. Dieetillä saan pidettyä painoni stabiilina ja liikunnalla muuten mieleni virkeänä.
Ja isot luut, eikö niin?
Ulkopuolisena kommentoisin että on oikeastikin olemassa sairauksia jotka tekevät painonpudottamisesta huomattavasti vaikeampaa kuin muilla. Mieti esimerkiksi tiettyjä mielialalääkkeitä. Ne saattavat saada painon nousemaan nopeasti vaikkei söisi enemmän kuin ennen lääkkeiden aloittamista.
Tämä on ihan puhdasta p*skapuhetta. Mielialalääkkeiden lihottava vaikutus johtuu nimenomaan ruokahalun kasvusta (esim mirtazapiini). Kyllä lihominen vaatii aina enemmän energiaa kuin mitä kuluttaa vai meinaatko että ihminen alkaa sitä läskiä kehittämään hengitysilmasta?
Osa mielialalääkkeistä oikeasti sekä hidastaa aineenvaihduntaa eli lamaannuttaa sekä persoonan että ruumiin ja/tai vaihtoehtoisesti lisää painoa kesäressään nestettä.
Miten muuten selität sen, että n. 15 vuotta sitten kammottavaa Remaron-lääkettä aloittaessani nukuin käytännössä syömättä ensimmäisen viikon ja painoni nousi n. 10 kg? Aiemmin painoin 50 kg, viikon kuluttua olin pinkeä ja turvonnut 60-kiloinen sika. Jostakin syystä kieltäydyin jatkamasta tämän lääkkeen syömistä, mistä lääkäri antoi minulle noottia.
Tämä pitää paikkansa. Mirtazapin lihottaa vaikka söisi saman verran kuin ennen.
20cm.
Sitä pienemmät on pikkupoikien leikkikaluja.
Osa mielialalääkkeistä oikeasti sekä hidastaa aineenvaihduntaa eli lamaannuttaa sekä persoonan että ruumiin ja/tai vaihtoehtoisesti lisää painoa kesäressään nestettä.
Miten muuten selität sen, että n. 15 vuotta sitten kammottavaa Remaron-lääkettä aloittaessani nukuin käytännössä syömättä ensimmäisen viikon ja painoni nousi n. 10 kg? Aiemmin painoin 50 kg, viikon kuluttua olin pinkeä ja turvonnut 60-kiloinen sika. Jostakin syystä kieltäydyin jatkamasta tämän lääkkeen syömistä, mistä lääkäri antoi minulle noottia.