Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka isoa penistä voi sanoa isoksi penikseksi?

Vierailija
04.07.2020 |

Suomalaisten keskikoko on 13.5cm mutta missä kohtaa alkaa virallisesti isot penikset?

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikihoikille urheilijoille se laihduttaminen on aina niin helppoa ja neuvoja satelee....

Vierailija
82/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika paksu, mahastani, ja peenis on jäykkänä n. 15-19cm kun olen joskus mitannut, riippuen mittaustavasta.

Olen aina pitänyt itseäni pienimunaisena ja se on tuottanut epävarmuutta naisten kanssa. Mutta sitten, kun tuota rasvaakin on jonkun verran, niin sitä vartta löytyy semmonen 3 cm lisää sieltä juuresta piilosta. Sen saa käyttöön kyllä seksin aikana, jos kumppani haluaa vähän kovempaa penetraatiota.

En tiedä johtuuko epävarmuus enemmänkin siitä, että olen ollut aina pulska vai siitä, että luulen penikseni olevan pieni. Kumppanit, suurin osa ovat ainakin tuntuneet olevan tyytyväisiä kikkeliini ja silti asia kaivaa. Voinee johtua siitäkin, kun itse katson peenistäni, se näyttää pieneltä kun katson ylhäältäpäin. Peilistä kun vilkaisee, niin näyttää mielestäni jopa isohkolta.

Olen siitä onnellisessa asemassa, että kaksi viimeistä pitkää suhdetta, nykyinen yli 10 vuotta, puolisollani on ollut kyky saada monia orgasmeja yhdynnän aikana ja tulleet muutenkin verrattain "helposti". Siitä huolimatta kalvaa tuo kikkelin koko....varmaan joku päävamma? Naiset kertokaa minulle 😭

Nainen saa yhdynnässä orgasmeja ja vollotus-emojilla haet sympatiaa vauva-lehden keskustelupalstalta kun mietit että kikkeli on liian pieni? Sun ongelmat on jossain ihan muualla kuin haarojen välissä, yritä nyt edes hetki käyttäytyä kuin mies! Jos sua haittaa se että läskit hautaa osan peniksestä niin kaipa tiedät mitä sille voisi tehdä? Vinkki, vollotus nettifoorumilla ei laihduta.

Terapiaan mars!

Ainoa ongelma on se, että minulla on geenisairaus, jonka vuoksi en laihdu. Dieetillä saan pidettyä painoni stabiilina ja liikunnalla muuten mieleni virkeänä.

Ja isot luut, eikö niin?

On mulla isot luutkin, mutta en väitä, että ne mun läskit siinä päällä niistä mun luista johtuu.

Olen kyllä läskeistä huolimatta muutenkin iso ja harteikas luonnostani.

Kokoajan se paino käytännössä tippuu dieetillä, mutta vauhti on semmoinen, että ns. normaalipainoiseksi pääsisin samalla vauhdilla n. 90v mennessä.... Jos lopetan dieetin kuukaudeksi ja mussutan mitä sattuu (repsahduksia sattuu kaikille joskus) takapakkia tulee puolen vuoden edestä.

Isossa ja harteikkaassa kropassa jopa normaalia isompi penis voi helposti näyttää pienemmältä kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikihoikille urheilijoille se laihduttaminen on aina niin helppoa ja neuvoja satelee....

Ja läskeiltä ei selitykset ja teoriat lopu ikinä.

Vierailija
84/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se itseoppinut lääkäri joka ei tiedä mikä on aineenvaihdunta? Itse en ole läski mutta silti tiedostan, että joillakin laihduttaminen on oikeastikin vaikeampaa. Toki joillkain lihavilla ihmisillä puuttuu itsekuri, mutta siitä ei ole aina kyse.

Vierailija
85/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä tukevuudesta on. Kaverilla siitä huolimatta iso kalu ja lisää mittaa varalla. Olet varmaan kateellinen kun mussutat.

16/13cm taitaa olla se raja, jossa 90% maailman miehistä jää alle, eli on varmasti jo kookas. Pituus lienee yleisimmin parhaita, koska voi todennäköisesti paukuttaa kohtuu vapaasti ilman asentorajoitteita. Itsellä muutaman sentin liian pitkä, ainakin omasta mielestä. Vaimo joutunut aina rajoittamaan asentoja ja itse vauhtia. Vaimo päällä makaamassa ainut asento jossa haluaa ja pystyy ottamaan kokonaan silloin kun kalu kovimmillaan seisokissa. Mutta silloinkaan ei juuri liikuta. Vaimo ei ole moittinut pituutta mutta itseä on häirinnyt. Paksuus on ok, tykkään kun ottaa kunnolla reunoistakin kiinni ja sisääntyöntyessä ja naidessa pillu tuntuu tiukalta.

Vierailija
86/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16cm 😅

Missä noin pieniä on?

Tosimiehellä on aina yli 20 cm

Vierailija
87/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viistoistasenttinen on invalidi.

Sori siitä.

Vierailija
88/123 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 184 pitkä ja 68 kiloa painava mies. Penikseni on 14 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 11,5 cm. Minulla on yksi salaisuus: todellisuudessa minulla on pieni penis, mutta yksikään nainen ei ole sitä vielä tajunnut, kun tässä vartalossa tuo näyttää täysin normaalilta. Ai että kun tuntuu hyvältä!

Vierailija
89/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi väljä toosa ja siksi puran pahaa mieltäni eri nimimerkeillä näihin ketjuihin ja yritän loukata miehiä minkä kerkeän. Joskus toivon etten olisi antanut ihan jokaiselle vastaantulijalle, saati pannut työkseni :(

Anteeksi, mutta se on tosi kovaa kun näyttää siltä että maailmassa ei ole niin isoa kalua että se munkin alapäässä tuntuisi vielä joltain :((

Vierailija
90/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista herkkua, jonka ympärille sormet vaivoin yltää.

Vierailija
91/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Todennäköisyys löytää on pienempi kuin 0.01%. Niistäkin monet tod näk jo varattuja ja plokattu kulkemasta.

Vierailija
92/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä. Todennäköisyys löytää on pienempi kuin 0.01%. Niistäkin monet tod näk jo varattuja ja plokattu kulkemasta.

Oma penikseni on melkein 20 senttiä (ilman internetlisää) eikä minua edes kiinosta seksi erityisesti. Seurustelu olisi kivaa, mutta paria on vaikea saada. Tässä ei auta edes kookas penis, koska jos treffeillä ilmoitan heti ensimmäisenä että minulla on muuten iso penis niin silloin tilanteesta voisi tulla hyvin nopeasti ahdistava. Vakituisen panokaverin löytäminen toisaalta olisi varmasti helpompaa, mutta se ei kiinosta minua.

Joten voisit pitää yleistykset hyvänäsi.

Vierailija
93/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poikaystävälläni on yli 20cm.

Ei noita 16 cm pikkupoikia kukasn kestä.

Onnettomia Turhapuroja ovat 👎

Vierailija
94/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa kiitos kirjoitti:

Otappas viivotin käteen ja katso uudestaan. Varmaa kannattais pikkusen treenaa alakertaansa jo tossa vaiheessa. Hyh!!

Vierailija
95/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoa kiitos kirjoitti:

Otappas viivotin käteen ja katso uudestaan. Varmaa kannattais pikkusen treenaa alakertaansa jo tossa vaiheessa. Hyh!!

Näin se menee. Jotkut naiset luulevat miehensä peniksen olevan vaikka minkä mittaisia vaikka totuus selviää yleensä vasta mittaamalla.

Vierailija
96/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma penikseni on melkein 20 senttiä (ilman internetlisää) eikä minua edes kiinosta seksi erityisesti. Seurustelu olisi kivaa, mutta paria on vaikea saada. Tässä ei auta edes kookas penis, koska jos treffeillä ilmoitan heti ensimmäisenä että minulla on muuten iso penis niin silloin tilanteesta voisi tulla hyvin nopeasti ahdistava. Vakituisen panokaverin löytäminen toisaalta olisi varmasti helpompaa, mutta se ei kiinosta minua.

Niinpä. Parinvalintaan vaikuttaa eniten geenien yhteensopivuus ei kalun koko. Siksi kalun koko on toisarvoinen tutustuttaessa, joten sitä ei kannata mainostaa. Kyllä naiset sen myöhemmin huomio. Saattaapi jopa olla etua parisuhteen pysyvyydelle.

Vierailija
97/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Parinvalintaan vaikuttaa eniten geenien yhteensopivuus ei kalun koko. Siksi kalun koko on toisarvoinen tutustuttaessa, joten sitä ei kannata mainostaa. Kyllä naiset sen myöhemmin huomio. Saattaapi jopa olla etua parisuhteen pysyvyydelle.

Totta. Eron jälkeen huomasin huomasin harmittelevani vain ison kalun poistumista ulottuviltani.

Vierailija
98/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin keskustelu sen osoittaa, että yksi ainoista hiljaisesti hyväksytyistä rasismin muodoista on pieni peniksisten miesten rajukin haukkuminen. Varmaan siksi, että ne ovat usein valkoisia tai sitten hyvinvoivista Aasian maista. Mutta kukapa pieni peniksinen mies haluaisi lähteä julkisuuskamppanjaan. Naisilla ei ole mitään vastaavaa asiaa, joka olisi näin haitallinen ihmisen perustarpeen tyydyttämisessä. Se on aika kova kolaus varmasti, kun se yksi elämän tärkeimmistä asioista kokee tyrmäyksiä sen yhden vartalon ulokkeen takia. Ja kun media tyrkyttää koko ajan eetteeriin muodossa jos toisessa, että "iso sen olla pitää". Leffat, sarjat, viihdepalstat jne..

Nythän minutkin tuomitaan pienimunaiseksi bemarikuskiksi. No.. se ei ole iso, eikä aivan pikkuriikkinen. Se on useimmiten riittänyt ja nyt oikeastaan riittää se, että vaimo tykkää ja tyydyttyy siitä.

Vierailija
99/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika paksu, mahastani, ja peenis on jäykkänä n. 15-19cm kun olen joskus mitannut, riippuen mittaustavasta.

Olen aina pitänyt itseäni pienimunaisena ja se on tuottanut epävarmuutta naisten kanssa. Mutta sitten, kun tuota rasvaakin on jonkun verran, niin sitä vartta löytyy semmonen 3 cm lisää sieltä juuresta piilosta. Sen saa käyttöön kyllä seksin aikana, jos kumppani haluaa vähän kovempaa penetraatiota.

En tiedä johtuuko epävarmuus enemmänkin siitä, että olen ollut aina pulska vai siitä, että luulen penikseni olevan pieni. Kumppanit, suurin osa ovat ainakin tuntuneet olevan tyytyväisiä kikkeliini ja silti asia kaivaa. Voinee johtua siitäkin, kun itse katson peenistäni, se näyttää pieneltä kun katson ylhäältäpäin. Peilistä kun vilkaisee, niin näyttää mielestäni jopa isohkolta.

Olen siitä onnellisessa asemassa, että kaksi viimeistä pitkää suhdetta, nykyinen yli 10 vuotta, puolisollani on ollut kyky saada monia orgasmeja yhdynnän aikana ja tulleet muutenkin verrattain "helposti". Siitä huolimatta kalvaa tuo kikkelin koko....varmaan joku päävamma? Naiset kertokaa minulle 😭

Nainen saa yhdynnässä orgasmeja ja vollotus-emojilla haet sympatiaa vauva-lehden keskustelupalstalta kun mietit että kikkeli on liian pieni? Sun ongelmat on jossain ihan muualla kuin haarojen välissä, yritä nyt edes hetki käyttäytyä kuin mies! Jos sua haittaa se että läskit hautaa osan peniksestä niin kaipa tiedät mitä sille voisi tehdä? Vinkki, vollotus nettifoorumilla ei laihduta.

Terapiaan mars!

Ainoa ongelma on se, että minulla on geenisairaus, jonka vuoksi en laihdu. Dieetillä saan pidettyä painoni stabiilina ja liikunnalla muuten mieleni virkeänä.

Lyödäänkö vetoa että saan sinut laihtumaan. Vien sinut maksusta vuorille juoksemaan repun kanssa pikää päivää 5 viikoksi ja saat osta uudet monta numera pienemmät vaatteet. Huom saat samalla syödä niinpaljon kuin haluat.

Vierailija
100/123 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on useassa sokkotestissä todettu isoksi, vaikka minusta realistinen pituus on joku 16+ senttiä.

Toki tuon saa sinisellä pillerillä ja sopivassa mittausasennossa näyttämään mittariin hieman alle 20cm lukemia, mutta esim lusikassa ei todellakaan ole tuota mittaa käytössä. Paksuus pysyy kaiketi koko ajan suunnilleen samana, eli jossain 15-16cm ympärysmitassa riippuen erektion tasosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi