Kuinka isoa penistä voi sanoa isoksi penikseksi?
Suomalaisten keskikoko on 13.5cm mutta missä kohtaa alkaa virallisesti isot penikset?
Kommentit (123)
Siis täh. Miten keskiverto voi olla noin pieni? Olen jo yli 40 ja kyllä ei noin pientä ole vielä koskaan tullut vastaan. Vai onko tuo ”lepotilan” pituus?
Vierailija kirjoitti:
Ei pitkä tarvitse olla, mutta kun löytyis paksu. Niitä on tosi vähän. *Ja pituuden puolesta suuri vois olla 20 sentistä alkaen.*
Oletko siis sitä mieltä että alle viidellä prosentilla suomalaisista on pituuden puolesta iso penis?
Siinä 22 sentistä ylöspäin se alkaa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh. Miten keskiverto voi olla noin pieni? Olen jo yli 40 ja kyllä ei noin pientä ole vielä koskaan tullut vastaan. Vai onko tuo ”lepotilan” pituus?
Oletko sinä mitannut kaikkien penikset jotka ovat tulleet vastaan? Vai silmälläkö olet mitannut ettei yksikään penis ole ollut tuon kokoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä mitannut kaikkien penikset jotka ovat tulleet vastaan? Vai silmälläkö olet mitannut ettei yksikään penis ole ollut tuon kokoinen?
Kaikkien kavereiden kyllä. Saunassa mittaamme toisiltamme seisovan peniksen pituuden ja paksuuden.
Harrastamme peniksen kehittimen käyttöä ja katselemme tuleeko tuloksia. Ei se ihan turha laite ole vaan tuloksia syntyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Se 13-14 cm on oikeasti ihan hyvän kokoinen. Keskipituuteen tietysti vaikuttaa ne pienivehkeiset, jotka näkyvät tilastoissa mutta eivät välttämättä sekstaile useiden kumppaneiden kanssa.
Minusta (ja terv huollon ammattilaisena 35 v aikana olen nähnyt jo kenties tuhansia) selvästi iso on lepotilassa vaaksan mittainen ja niin paksu ettei sormet meinaa yltää ympäri. Siis lepotilassa ja selvästi iso.
Ihan jokaista jonka itse isoksi kokee.
Pienimulkkuisia miehiä ei ole olemassakaan. On vain isovittuisia naisia.
Semmoinen joka on joka nigerialaisella pojalla mutta ei yhdelläkään suomalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta (ja terv huollon ammattilaisena 35 v aikana olen nähnyt jo kenties tuhansia) selvästi iso on lepotilassa vaaksan mittainen ja niin paksu ettei sormet meinaa yltää ympäri. Siis lepotilassa ja selvästi iso.
Ammattilaisena varmasti tiedät myös sen, että vaikka vehje olisi kuinka iso lepotilassa niin se ei välttämättä kasva siitä jäykistyessään?
Sellainen joka on iso joka asennossa eikä tarvitse kikkailla et jalat olkapäille, tyynyjä, tai vaihtaa asentoa tuntuman takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisena varmasti tiedät myös sen, että vaikka vehje olisi kuinka iso lepotilassa niin se ei välttämättä kasva siitä jäykistyessään?
No kyllä se väistämättä ainakin hieman erektiossa kasvaa (ei ainakaan kutistu) ja tuollaisen "lerssin" ei tarvitsekaan kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se väistämättä ainakin hieman erektiossa kasvaa (ei ainakaan kutistu) ja tuollaisen "lerssin" ei tarvitsekaan kasvaa.
En sitä sanonutkaan että se siitä kutistuisi. Sanoin vain ettei se välttämättä kasva kovettuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaakaan yleensä näe näitä erektiossa, mutta tällaisesta asiasta olen kuullut. Totta vai tarua, pienimunaisten legendaa vai tieteellistä faktaa, en tiedä. Yksityiselämän rajallisen kokemukseni perusteella penis ei kuitenkaan erektiossa ainakaan kutistu.
Kutsun isoksi ihan tavallista keskimittaista koska mies pitää siitä. Ja onhan se siinä mielessä "iso" etten yhtään isompaa kaipaa, mielestäni ne keskimittaiset on oikein sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kavereiden kyllä. Saunassa mittaamme toisiltamme seisovan peniksen pituuden ja paksuuden.
Harrastamme peniksen kehittimen käyttöä ja katselemme tuleeko tuloksia. Ei se ihan turha laite ole vaan tuloksia syntyy ;)
Minkälaisia peniksen kehittimiä?
Siis niin pieniäkö ne on? Kokemusta vain yhdestä joka lähes 20cm. Sattuu kyllä joissakin asennoissa että ei sekään hyvä...
Ei pitkä tarvitse olla, mutta kun löytyis paksu. Niitä on tosi vähän. Ja pituuden puolesta suuri vois olla 20 sentistä alkaen.