Kuinka isoa penistä voi sanoa isoksi penikseksi?
Suomalaisten keskikoko on 13.5cm mutta missä kohtaa alkaa virallisesti isot penikset?
Kommentit (123)
penikseni on 19cm. olen varma että vähempikin riittäisi. monia yhdyntäkertoja minulla ei ole mutta toistaiseksi en ole pystynyt menemään kokonaan sisään naiseeni. onko jotkut "syvempiä" jotka pystyisi ottamaan pidemmänkin kokonaan sisään?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen totean miehille, että pituudella ei ole kovin suurta merkitystä (naisen vagina on Kuulemma noin 13 cm pitkä), vaan se paksuus tuottaa naiselle nautintoa.
N40+ naimisissa
Mitä sitten? Tämähän on vielä paskempi juttu, koska lyhyempi penis harvoin on mikään paksu. Eli on tuplasti tuomittu yksinäisyyteen ja seksittömyyteen, kun sattuu omistamaan lyhyen ja ohuen.
Vierailija kirjoitti:
penikseni on 19cm. olen varma että vähempikin riittäisi. monia yhdyntäkertoja minulla ei ole mutta toistaiseksi en ole pystynyt menemään kokonaan sisään naiseeni. onko jotkut "syvempiä" jotka pystyisi ottamaan pidemmänkin kokonaan sisään?
Tähän odottaisin vastausta. Pystyvätkö jotkut naiset ottamaan sisäänsä yli 18cm mittaiset penikset vai onko se anatomisesti mahdotonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän odottaisin vastausta. Pystyvätkö jotkut naiset ottamaan sisäänsä yli 18cm mittaiset penikset vai onko se anatomisesti mahdotonta?
Pystyy ottamaan
38 cm on jo iso tai ainakin pitkä.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
38 cm on jo iso tai ainakin pitkä.
Minusta 50 cm ei ole ihan pienimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95% naisista pystyy. Ei 18 cm ole mikään iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa onko iso vai ei, mutta mulla on 17-18cm ja käytännössä aina löytynyt joku asento missä pitää olla varovainen. Varsinkin takaapäin jos pistää pohjia myöten huolimattomasti niin on usein sattunut. Eli mahtuu kyllä, mutta ei ole kumppanille mieluisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa onko iso vai ei, mutta mulla on 17-18cm ja käytännössä aina löytynyt joku asento missä pitää olla varovainen. Varsinkin takaapäin jos pistää pohjia myöten huolimattomasti niin on usein sattunut. Eli mahtuu kyllä, mutta ei ole kumppanille mieluisaa.
Tämän kaltaiset ketjut houkuttelevat trolleja ja muita sellaisia. Joidenkin on mahdoton käsittää, että joillakin muilla voi olla yli 15 senttiä pitkä penis. Jotkut muut taas käsittävät sen ja siitä katkeroituneena kirjoittavat provoja. Omasta mielestä yli 15 senttisten penisten kadehteminen on täysin turhaa. Omien kokemuksien mukaan luulen 15 senttisten ja sitä lyhyempien olevan juuri niitä optimaalisia. Olen siis tuo joka ilmoitti peniksen mitaksi 19 senttiä.
Pituudesta en osaa yhtään arvioida, mutta tosiaan lasken isoksi kaluksi sellaisen, jonka ympärille paksuimmasta kohdasta käden laittaessa eivät sormien päät osu helpolla yhteen. Ja TOSI isoksi kaluksi ehkä sellaisen, jonka ympärillä ei kynsien päätkään osuisi helpolla yhteen. :)
en kyl ymmärrä miten 13cm on keskipituus. exällä oli ja ei kyllä sitä osannu käyttää. tossa pituudessa pitää jo osata sit harrastaa seksiä. pidemmällä ja isomalla vehkeellä voi olla huonompi ja tuntuu silti hyvälle.
Kun täällä pikkumunat tiedottaa että keskipituus on maailmanlaajuisesti jossain 13-14cm välissä, niin pitää huomioida tässä olevan mukana aasialaiset, joita on aivan sairaan paljon enemmän kuin muita. Aasialaisten keskimitta on paljon valkoihoisten ja erityisesti tummien mittaa pienempi. Väitän että jos aasialaiset poistettaisiin laskusta, niin keskimitta on 16-18cm. Näin ollen iso alkaa olla vasta yli 20 cm.
Vierailija kirjoitti:
Serla-rullan hylsyn paksuus
on pikki-pilejä varten.
Aiemminkin on mainittu kolmen desin sanitettisilikoni patruuna. Sen kokoinen Penis on Iso.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä pikkumunat tiedottaa että keskipituus on maailmanlaajuisesti jossain 13-14cm välissä, niin pitää huomioida tässä olevan mukana aasialaiset, joita on aivan sairaan paljon enemmän kuin muita. Aasialaisten keskimitta on paljon valkoihoisten ja erityisesti tummien mittaa pienempi. Väitän että jos aasialaiset poistettaisiin laskusta, niin keskimitta on 16-18cm. Näin ollen iso alkaa olla vasta yli 20 cm.
Huoh, jos lukisit tutkimuksista muutakin kuin otsikon, niin tietäisit että ylläoleva on ihan puhdasta p-puhetta. Eli väitteellesi ei ole mitään pohjaa. Aloita vaikka BJU internationalin tutkimuksista ja aineiston analyysistä.
Jos et halua antaa faktojen pilata 'hyvää läppää' niin jatka valitsemallasi tiellä.
100 mm viemäriputkeen. Ei sillä ole väliä onko vj vai jv putki, olisit edes putkien koot ottanut haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin isoksi meisseliksi penistä, joka on yli 18 cm ja paksuus on sellainen, että peukalo ja keskisormi eivät osu yhteen kun laitat käden peniksen ympärille.
Edelleen totean miehille, että pituudella ei ole kovin suurta merkitystä (naisen vagina on Kuulemma noin 13 cm pitkä), vaan se paksuus tuottaa naiselle nautintoa.
N40+ naimisissa
No jos kerran se paksuus on tärkeää, niin miksi ilmoitat pituuden sentin tarkkuudella, mutta paksuutta ilmoittaessa käytät jotain sormien pituutta mittana. Ei me tiedetä kuinka isot/pienet kädet sulla on, joten tuo sun "peukalo ja keskisormi eivät osu yhteen" ei ole kovin informatiivinen tieto. Varsinkin kun ympärysmitan suhteen 3/4 kulleista on parin sentin sisällä.
Sanoisin isoksi meisseliksi penistä, joka on yli 18 cm ja paksuus on sellainen, että peukalo ja keskisormi eivät osu yhteen kun laitat käden peniksen ympärille.
N40+ naimisissa