Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka isoa penistä voi sanoa isoksi penikseksi?

Vierailija
04.07.2020 |

Suomalaisten keskikoko on 13.5cm mutta missä kohtaa alkaa virallisesti isot penikset?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta (ja terv huollon ammattilaisena 35 v aikana olen nähnyt jo kenties tuhansia) selvästi iso on lepotilassa vaaksan mittainen ja niin paksu ettei sormet meinaa yltää ympäri. Siis lepotilassa ja selvästi iso.

Ammattilaisena varmasti tiedät myös sen, että vaikka vehje olisi kuinka iso lepotilassa niin se ei välttämättä kasva siitä jäykistyessään?

Ei sillä ole Tässä tapauksessa mitään väliä. Jos se on lepotilassa/erektiossa vaaksan mittainen eikä sormet mene ympäri, se on iso (ja harvinainen).

Todella huolestuttavaa, että terveydenhuollon ammattilainen työnsä yhteydessä kokeilee ylettävätkö sormet potilaan peniksen ympäri.

Suomen Harvey Weinstein tämä kyseinen täti?

Vierailija
42/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimulkkuisia miehiä ei ole olemassakaan. On vain isovittuisia naisia.

Pienimulkkuisten höpinää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka saa naisen kiljahtamaan "peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenis!" sen nähdessään. En osaa sanoa tarkkoja mittoja. Mitä enemmän e-kirjaimia nainen kiljaisee, sitä isompi. Jos penis on pieni, niin nainen sanoo "pnis, en panis".

Vierailija
44/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on yliarvostettu ominaisuus, paksusta tatista ne naiset tykkää.

Vierailija
45/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34cm pituutta ja leveyttä noin 8cm.

Muut on kikkeli osastoa.

Vierailija
46/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä ihmeen takia te kiusaatte itseänne ja muita tällaisilla asioilla? se nyt on vain niin, että enemmistö sijoittuu keskimittaan tai lähelle. Ihan mielenkiitoinen tilanne silti jos noin monella naisella on kokemusta todella suurista peniksistä, koska silloinhan se saattaisi tarkoittaa, että todella iso osa on valtavalla peniksellä varustetuja ja toiset taas todella pienillä jolloin keskiarvoksi sen vuoksi tulisi  tuo keskiarvomitta jolloin keskiarvomitan omaava saattaisia olla harvinaisuus ja loput joko todella isomunaisia tai pienimunaisia

Vierailija
47/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitkä tarvitse olla, mutta kun löytyis paksu. Niitä on tosi vähän. *Ja pituuden puolesta suuri vois olla 20 sentistä alkaen.*

Oletko siis sitä mieltä että alle viidellä prosentilla suomalaisista on pituuden puolesta iso penis?

Mun otos on kyllä paljon pienempi ;D Oman kokemukseni mukaan on vastaan tullut vain kaksi todella suurta. Ja noiden kahden vastapainoksi on kaikki muut olleet 10cm- 13cm. Lisään listaan vielä pari alle 4cm pitkää.

Vierailija
48/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh. Miten keskiverto voi olla noin pieni? Olen jo yli 40 ja kyllä ei noin pientä ole vielä koskaan tullut vastaan. Vai onko tuo ”lepotilan” pituus?

Ei kun käyttökunnossa ja se mitataan vielä painamalla mittaa yläpuolella olevaan kuoppaan, joten saadaan pidempiä tuloksia kuin päältäpäin näyttäisi

Ei, sitä ei todellakaan paineta sinne kuoppaan, eli häpyluun alle. Se painetaan kevyesti häpyluuta vasten, niin että mahdollinen rasva häpykummulla menee kasaan. 

Ei ole ihme että täällä on niin paljon niitä jättiläiskaluja, jos viivotinta runnotaan sisäelimiin asti.

Vierailija
49/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinivalaan penis on keskikokoinen miehellekin. Pituus 3m paino 500kg.

Tuo osuu juuri ja juuri suomalaisen naisen reiän reunoihin.

Ihan sopiva siiderivalaalle.

Vierailija
50/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 cm on pidempi kuin 3/4 miehistä, ja 13 cm on paksumpi (ympärysmitta) kuin 4/5 miehistä. Tuon täytyy siis jo olla iso.

https://pbs.twimg.com/media/COPM5jtW8AADcGj.png

Vierailija
51/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 cm on pidempi kuin 3/4 miehistä, ja 13 cm on paksumpi (ympärysmitta) kuin 4/5 miehistä. Tuon täytyy siis jo olla iso.

https://pbs.twimg.com/media/COPM5jtW8AADcGj.png

Mutta ei se ole, jos AV mammoilta on kysyminen. Näiden käsityksen mukaan kaikki alle 20cm penikset löytyvät jokaisen nurkan takaa.

Vierailija
52/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on 18-19cm pitkä ja n.13.5 ympärysmitta. Joskus minun pyynnöstäni mitattiin, leikkimielellä toki😉

Minulle ei ainakaan koko lopu kesken mistään asennosta, päinvastoin. 🥰

Vierailija
53/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja on itsetunnot täällä...ei taida olla taitoja lainkaan, kun munan kokoa pitää jatkuvasti mittailla,  ja tietysti ylöspäin.

Vierailija
54/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja on itsetunnot täällä...ei taida olla taitoja lainkaan, kun munan kokoa pitää jatkuvasti mittailla,  ja tietysti ylöspäin.

Tämäkin on vain puheenaihe, kuten rintojen kuppikoko tai ihmisen pituus tai paino. Ei tästä tarvitse itseensä ottaa, jos oma elin ei sitä suurinta kastia edustakaan. Ja jos itsetunto on peniksen koosta riippuvainen, niin silloin on joku pahasti vialla.

Vierailija
55/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on vain puheenaihe, kuten rintojen kuppikoko tai ihmisen pituus tai paino. Ei tästä tarvitse itseensä ottaa, jos oma elin ei sitä suurinta kastia edustakaan. Ja jos itsetunto on peniksen koosta riippuvainen, niin silloin on joku pahasti vialla.

No juu, onneksi ei ole elin mitään luokkaa, kun olen nainen ! Itse ä vaan hiukan huvitta miesten ikuinen halu mittailla, kun se juttu kuitenkin on muualla,  ei ihan siinä koossa..sillai. Mutta mittailkaa miehet vaan jos se jotenkin auttaa. :D :D  Ja huumoriakin saa olla..

Vierailija
56/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, onneksi ei ole elin mitään luokkaa, kun olen nainen ! Itse ä vaan hiukan huvitta miesten ikuinen halu mittailla, kun se juttu kuitenkin on muualla,  ei ihan siinä koossa..sillai. Mutta mittailkaa miehet vaan jos se jotenkin auttaa. :D :D  Ja huumoriakin saa olla..

Kyllä naisetkin mittailisivat omia toosiaan jos jokaisessa komedia elokuvassa ahtaammat/pienemmät toosat olisivat toistuva vitsin aihe ja epänaisellisuuden ikonisin symboli.

Vierailija
57/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut sinulle vastaustani henk.koht, jos sellainen käsitys tuosta tuli. Ihan yleisesti vaan. Minäkin olen nainen.

Tiedän toki, että peniksen koko on joillekin miehille se ainoa miehen mitta. Pitkät miehet taas nauttivat naisten suosiosta, ja ois luonnon kannalta aika armeliasta, että lyhyillä miehiltä vastaavasti löytyisi sitten taas suurempaa sieltä pöksyistä. Kukin kuitenkin tykkää mistä tykkää, ei maailman tärkein asia.

Vierailija
58/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta (ja terv huollon ammattilaisena 35 v aikana olen nähnyt jo kenties tuhansia) selvästi iso on lepotilassa vaaksan mittainen ja niin paksu ettei sormet meinaa yltää ympäri. Siis lepotilassa ja selvästi iso.

Ammattilaisena varmasti tiedät myös sen, että vaikka vehje olisi kuinka iso lepotilassa niin se ei välttämättä kasva siitä jäykistyessään?

Ei sillä ole Tässä tapauksessa mitään väliä. Jos se on lepotilassa/erektiossa vaaksan mittainen eikä sormet mene ympäri, se on iso (ja harvinainen).

Todella huolestuttavaa, että terveydenhuollon ammattilainen työnsä yhteydessä kokeilee ylettävätkö sormet potilaan peniksen ympäri.

Suomen Harvey Weinstein tämä kyseinen täti?

No eiköhän ammattilainen osaa arvioida kokoja ilman sormilla mittaamistakin? Verrataanhan monia pituuksia esim. tulitikkuaskiin, mutta ei sitä askia tarvitse viereen asettaa, muuta kuin jos haluaa jollekin vaikka ahvenen pituutta kuvin havainnollistaa. En ole itse hoitoalalla, mutta ihan varmasti näen, jos penis (levossa tai seisokissaan) eteeni lykätään, meneekö sormet sen ympärille vai ei. -ohis

Vierailija
59/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisiahan mitataan kaiken aikaa, rinnathan näkyvät ulospäin; toisin kuin sen kalun koko. Joten kyllä tässä on etu miehillä; oletuksena tietysti että KAIKKI miehet pitää niistä jättirinnoista! :D :D jota itse en edes usko. Itsellä kohtuurinnat;  mieluummin sellaiset leveät ja pienet,  mutta terhakat yhä, vaikka en olekkaan nuori enää.

Vierailija
60/123 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitäisi olla "jatkuvasti mittailemassa"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän