Kuinka isoa penistä voi sanoa isoksi penikseksi?
Suomalaisten keskikoko on 13.5cm mutta missä kohtaa alkaa virallisesti isot penikset?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä olisi "iso", toistaiseksi omalla olen päässyt pohjaan asti (jokaisen kanssa). Valitettavasti muutamaa on sattunut ettei ole voinut oikeasti täydellä varrella mennä. Olen vähän sitä mieltä että tuo minun yli 18 on vähän liian pitkä, ainakin minun elämässä olleille naisille.
Itselläkin peniksen pituus sijoittuu välille 18-19. Minulla ei vain ole yhtä paljoa kokemusta seksistä. Sen vähäisen kokemuksen perusteella olen itsekin miettinyt että pienempikin varmaan riittäisi.
Omalla miehellä on penis joka menee lepotilassa tosi pieneksi, siis alle 10 cm. Erektiossa kuitenkin mittauksella vahvistettu 17 cm ja ihan tuhtia mallia. Aina jaksaa hämmästyttää, miten se voikin olla noin "kokoontaitettava". Ainoa haitta tästä on, että kaverit ei saunailloissa näe, minkä kokoinen oikeesti löytyy :D
Yhtään tästä isompi ei tarttis olla koska mulla on liian kireät lantionpohjan lihakset, aika paljon saa pehmitellä että tuokaan mahtuu.
Yhdellä eksällä oli pidempi ja about samaa paksuusluokkaa, se tökki joissain asennoissa ikävästi kohdunkaulaa.
Ja teille jotka pohditte peniksen riittävää kokoa voin todeta, että mulla ei koskaan tunnu pelkkä peniksellä rassaaminen siltä että vois saada orgasmin, vaan kun penetraatioon lisätään klitoriksen hiplausta niin jo toimii. Ja siinä vaiheessa onkin ihan sama, onko reiän puolella sormi vai penis, kunhan on hiukan edestakaista liikettä ja vaginan etuseinään kohdistuvaa painetta niin tulen kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehellä on penis joka menee lepotilassa tosi pieneksi, siis alle 10 cm. Erektiossa kuitenkin mittauksella vahvistettu 17 cm ja ihan tuhtia mallia. Aina jaksaa hämmästyttää, miten se voikin olla noin "kokoontaitettava". Ainoa haitta tästä on, että kaverit ei saunailloissa näe, minkä kokoinen oikeesti löytyy :D
Yhtään tästä isompi ei tarttis olla koska mulla on liian kireät lantionpohjan lihakset, aika paljon saa pehmitellä että tuokaan mahtuu.
Yhdellä eksällä oli pidempi ja about samaa paksuusluokkaa, se tökki joissain asennoissa ikävästi kohdunkaulaa.
Ja teille jotka pohditte peniksen riittävää kokoa voin todeta, että mulla ei koskaan tunnu pelkkä peniksellä rassaaminen siltä että vois saada orgasmin, vaan kun penetraatioon lisätään klitoriksen hiplausta niin jo toimii. Ja siinä vaiheessa onkin ihan sama, onko reiän puolella sormi vai penis, kunhan on hiukan edestakaista liikettä ja vaginan etuseinään kohdistuvaa painetta niin tulen kyllä :D
Yllättävää että lepotilassa ei tosiaan kerro totuutta. Luulen että paksuutta korreloivat lepotilassa mutta ei pituutta. Mitä paksumpi ja pidempi levossa sitä pienempi kasvu ja myös heikompi kovuus (myöhemmällä iällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta (ja terv huollon ammattilaisena 35 v aikana olen nähnyt jo kenties tuhansia) selvästi iso on lepotilassa vaaksan mittainen ja niin paksu ettei sormet meinaa yltää ympäri. Siis lepotilassa ja selvästi iso.
Ammattilaisena varmasti tiedät myös sen, että vaikka vehje olisi kuinka iso lepotilassa niin se ei välttämättä kasva siitä jäykistyessään?
Ei sillä ole Tässä tapauksessa mitään väliä. Jos se on lepotilassa/erektiossa vaaksan mittainen eikä sormet mene ympäri, se on iso (ja harvinainen).
Mun mielestä HK sininen on hyvä vertaus, siinä on sopiva paksuus ja pituus että tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä HK sininen on hyvä vertaus, siinä on sopiva paksuus ja pituus että tuntuu.
Joo on hyvä vertaus kun yleensä edes dildot eivät ole sen kokoisia.
Mul oli joskus ollut aika monta miestä, vaikk nykyään kaikil on enemmän. Se mun täytyy nostaa et parilla ulkkarilla oli kyl tosi isot. Siis sellaset et mien toi voi ees mahtuu taikka et niin ku suusex ei ainakasn voi toimii. Jotain siis et tulee mieleen joku termospullo. Toi on melko paha kun tottuu noi niin soit on sit tosi vaikee lähtä takas normaaleihin, se on aik tost et kiihottuu paremmin näkemät mä luulen
Vierailija kirjoitti:
Siis täh. Miten keskiverto voi olla noin pieni? Olen jo yli 40 ja kyllä ei noin pientä ole vielä koskaan tullut vastaan. Vai onko tuo ”lepotilan” pituus?
Ei kun käyttökunnossa ja se mitataan vielä painamalla mittaa yläpuolella olevaan kuoppaan, joten saadaan pidempiä tuloksia kuin päältäpäin näyttäisi
Sinivalaan penis on keskikokoinen miehellekin. Pituus 3m paino 500kg.
Harvemmin naiset törmäävät pieniin peniksiin. Useat pienipeniksiset miehet elävät yksinään ihan onnellista elämää, eivätkä edes yritä etsiä naista, koska tietävät etteivät riitä naisille. Niitä pienimunaisia miehiä, jotka vielä etsivät naista, näkyy usein bmw:n ratissa. Ovat katkeria pienestä munastaan ja ajotavat ovat myös sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sinivalaan penis on keskikokoinen miehellekin. Pituus 3m paino 500kg.
Tuo osuu juuri ja juuri suomalaisen naisen reiän reunoihin.
Jos se on velttona yli kolmanneksen reiden pituudesta, niin sillon se on suhteellisen iso. eli mm dinkoilla ja muilla mustimmilla afrikaanoilla vois olla...
Noin 185cm miesten ja sitä pidempien penikset, tietenkin on suhteessa kehon pituuteen kuten kaikki muutkin ruumiinosat vaikka lyhyet tykkää väittää muuta.
Yli 20.senttisen mutta ohuen voisi kääntää kaksinkerroin ja laittaa tshiisäs-teipillä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta (ja terv huollon ammattilaisena 35 v aikana olen nähnyt jo kenties tuhansia) selvästi iso on lepotilassa vaaksan mittainen ja niin paksu ettei sormet meinaa yltää ympäri. Siis lepotilassa ja selvästi iso.
Ammattilaisena varmasti tiedät myös sen, että vaikka vehje olisi kuinka iso lepotilassa niin se ei välttämättä kasva siitä jäykistyessään?
Ei sillä ole Tässä tapauksessa mitään väliä. Jos se on lepotilassa/erektiossa vaaksan mittainen eikä sormet mene ympäri, se on iso (ja harvinainen).
Todella huolestuttavaa, että terveydenhuollon ammattilainen työnsä yhteydessä kokeilee ylettävätkö sormet potilaan peniksen ympäri.
Muna on helpompi mitata kuin pilde. En tietenkään kaikkien naisten kokoja tiedä mutta jonkinlainen käsitys että koko vaihtelee naisillakin. Muutaman leluihin olen verrannut salaa ja tulos on jess. On se koko juttu miehelle kuitenkin aika iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka on iso joka asennossa eikä tarvitse kikkailla et jalat olkapäille, tyynyjä, tai vaihtaa asentoa tuntuman takia.
Aaah, ihana lahna
Sanni1997 kirjoitti:
Mul oli joskus ollut aika monta miestä, vaikk nykyään kaikil on enemmän. Se mun täytyy nostaa et parilla ulkkarilla oli kyl tosi isot. Siis sellaset et mien toi voi ees mahtuu taikka et niin ku suusex ei ainakasn voi toimii. Jotain siis et tulee mieleen joku termospullo. Toi on melko paha kun tottuu noi niin soit on sit tosi vaikee lähtä takas normaaleihin, se on aik tost et kiihottuu paremmin näkemät mä luulen
Tätä murretta en tunnista ja luetun ymmärtäminen tuotti vaikeuksia, viimeinen lause ei auennut ollenkaan.
En tiedä mikä olisi "iso", toistaiseksi omalla olen päässyt pohjaan asti (jokaisen kanssa). Valitettavasti muutamaa on sattunut ettei ole voinut oikeasti täydellä varrella mennä. Olen vähän sitä mieltä että tuo minun yli 18 on vähän liian pitkä, ainakin minun elämässä olleille naisille.