Miten kertoa HIENOVARAISESTI työkaverille ihastumisesta?
Sanon nyt heti alkuunsa että mulla ei ole aikomustakaan mennä sanomaan suoraan että oon ihastunut enkä aio pyytää kahville tms. Oon tässä asiassa aika vanhanaikainen ja haluan että mies tekee varsinaisen aloitteen.
Jotenkin haluan kuitenkin osoittaa kiinnostuksen. Miten sen voi tehdä hienovaraisesti?
Kommentit (11)
Avaat palaverissa muutaman ylimmän napin kauluspaidasta.
Itse yritän välttää viimeiseen asti työpaikka romanssit......t, kokemusta on.
Läikytät "vahingossa" vettä miehen housuille. Sitten autat mieheltä housut pois koska ne pitää saada kuivumaan... "ai kato, meni läpi boxereihin asti, no nekin pitää nyt sitten riisua..." ja siitä homma etenee luontevasti byls.... jne.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 12:57"]
Itse yritän välttää viimeiseen asti työpaikka romanssit......t, kokemusta on.
[/quote]
Toisaalta, jos muuten ei ole tilaisuutta romansseihin, niin tuskin siitä niin isoa haittaa, etteikö kannattaisi kokeilla, josko se johtaisi johonkin.
Jäljelle jää flirttaaminen, onko se se hienovarainen tapa mitä tässä haet?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 13:19"]
Jäljelle jää flirttaaminen, onko se se hienovarainen tapa mitä tässä haet?
[/quote]
Jotain sellaista. Mikä olis sellainen tapa flirtata ettei jäis epäselväks? Ei kuitenkaan mitään törkeetä ;D
ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:56"]
Oon tässä asiassa aika vanhanaikainen ja haluan että mies tekee varsinaisen aloitteen.
[/quote]
Tuossa "vanhanaikaisessa" ajattelutavassa on se riski, että mitä jos miehestä ei olekaan tekemään aloitetta? On esim. ujo/introvertti luonne tai ei ainakaan ensialkuun yhtä kiinnostunut naisesta kuin nainen hänestä?
No itse en ole erityisen hyvä tuossa hienovaraisessa vihjailussa,suorastaan kuolaan päälle jos olen oikein ihastunut :D Tässä kuitenkin jotain ehdotuksia: hakeudu hänen seuraansa niin paljon kuin mahdollista,flirttaile,ehkä heität vitsiä ihastumisesta(koska vitsissä on usein puolet totta),jne. Sitten vain toivot että tunne on molemminpuolinen eikä mies ole ujo/täysi tampio ja tulet tänne kertomaan miten treffit meni :)
Ihan vanhanaikaisesti hymyilet ja katsot silmiin. Varmasti ymmärtää, jos on itsekin kiinnostunut. Jos ei ole, niin et ole tehnyt mitään noloa. Se ihastumisen suoranainen tunnustaminen on aika iso riski, koska jos toinen ei ole kiinnostunut, niin sen jälkeen välit viilenevät tarpeettoman paljon.
No näistä työpaikkaromansseista, anteeks vaan, saa niin monesti turhaa draamaa ja pahaa mieltä, niin yritä päästä yli ihastumisesta..