Seida Sohrabin loistava kolumni: "Intersektionaalisen feminismin voi heittää romukoppaan"
Olen seurannut tämän naisen juttuja jo pidemmän aikaan eikä hän tälläkään kertaa pettänyt. Ihailen Seidan kaltaisia, jotka rohkeasti seisovat mielipiteidensä takana ja tuovat esiin vaikeitakin asioita leimojenkin uhalla. Hän sai tosin aikamoisen ryöpytyksen Twitterissä näiltä intersektionalisteilta ja haukuttiin näiden toimesta aika rajusti... Se vain vahvisti mulle tämän kolumnin pointtia.
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
Eli ei riitä, että kotoutuu, kouluttautuu ja omaa kokoomuksen jäsenyyden, vaan pitäisi vielä pysyä hiljaa ja myötäillä sekopäävihreiden mielipiteitä, että olisi hyvä m aahanm uutta ja? Se ei oo kärsinyt tarpeeksi, niin sillä ei oo oikeutta puhua. Ok.
Seida on tainnut nähdä sen verran järkyttäviä asioita, ettei jotkut mikroaggressiot jaksa häntä kiinnostaa. On kieltämättä huvittavaa, että kuinka näiden aivot menee solmuun, kun kriitikin antaakin vainnottuun vähemmistöön kuuluva pakolaistaustainen nainen.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/majid-hakki-soi-kaarmeita-ja-seida-so…
Lohdutonta, että yksikään valkoinen nainen ei älyä tai uskalla sanoa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Muun muassa Vasemmistonuorten pj Lhan Sheikh sanoi, että Seida on ns. white passing -henkilö (eli hän on liian valkoinen kokeakseen r*sismia) ja hyökkäsi hänen kimppuunsa aika ikävällä tavalla.
https://twitter.com/SheikhtheSystem/status/1278730619170799623?s=20
Hyvinpä on tuokin nilviäinen opetellut uhriutumisensa. Ihmeellisiä vin kujia, joille kaikki pitäisi tuoda suoraan pöydän eteen eikä itse tarvitsisi pistää tikkua ristiin. Rui kuttaa vain kuin jokin käenpoikanen "syöttäkää minua, minä vaadin, olen niin loukattu".
Oikeasti ihan v*t*n noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no Seida voi kritisoida mitä vain ja se on Ok, koska on vähemmistön edustaja. Auta armias jos valkoinen nainen sanoisi saman -> paassskaamyrskyyyy
Itse asiassa hänen kimppuunsa hyökättiin Twitterissä, syytettiin valtaväestön miellyttämisestä, väärästä vallankäytöstä yms. Ettei se taustakaan näköjään suojele, kunhan mielipide on ns. väärä.
Jos olet nátsi ja fásísti mutta haluat täyttää Suomen terrórísteilla niin olet ok.
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli oli taas sitä taattua Ilta-perssuolinkaislaatua. :D
Arvoisa vihervasemmistolainen, totuus satuttaa.
Intersektionalistinen ideologia pohjaa Marxilaisuuteen. Sorrettujen Vähemmistöjen tulisi nyt nousta sortajaa vastaan. Siksi vastakkainasettelua halutaan korostaa, eikä menneessä nähdä mitään hyvää. Kyse on vallasta, valkoisen heteromiehen aika on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että kokoomuscuckpersujen kannatuksen hiipuminen on kova pala persumedialle.
Jaa, minusta näytti kuin demareiden ja vihreiden kannatus olisi laskussa.
Tässä nähtiin ettei perssuomalaisten kohun rakentaminen enää toimi. Jotuvat poistamaan jo aloittamisajankohdan ketjuja kun kommentit eivät miellytä.
Hienoa, että Seidakin on sisäistänyt sen Persujen kustantaman ja Suomen Perustan julkaiseman groomausopaan sisällön. :D
Tää ketju menee taas typeräksi jankkaamiseksi. Siinä eilisessä ketjussa oli oikeaa keskustelua, ei nimittelyä.
Juurikin näin! Jos naiset eivät pihtaisi niin noita lapsiin sekaantumista ei sattuisi.
Kyllähän siinä kovasti yritettiin mutta ei oikein vakuuttanut. Tuo olisi varmasti toiminut jossain Amerikan keskilännen lahkolaisvyöhykkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähtiin ettei perssuomalaisten kohun rakentaminen enää toimi. Jotuvat poistamaan jo aloittamisajankohdan ketjuja kun kommentit eivät miellytä.
Kommenttisi on aivan järjetön. Vihervasemmistohan poistaa näitä mûslimiráískaajista kertovia ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hänen kimppuunsa hyökättiin Twitterissä, syytettiin valtaväestön miellyttämisestä, väärästä vallankäytöstä yms. Ettei se taustakaan näköjään suojele, kunhan mielipide on ns. väärä.
Ahaa. Siis siksi jotkut eivät sopeudu länsimaalaiseen kulttuuriin. He eivät näe sitä sopeutumisena vaan valtaväestön miellyttämisenä.
Jep. Ei muakaan muuten kiinnostais, mutta kun oon seurannut tätä kehitystä ja kuinka tästä on tullut oikeesti vakavasti otettava aate ja yrityksetkin tanssii näiden pillien mukaan, niin on alkanut kiinnostaa.