Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seida Sohrabin loistava kolumni: "Intersektionaalisen feminismin voi heittää romukoppaan"

Vierailija
03.07.2020 |

Olen seurannut tämän naisen juttuja jo pidemmän aikaan eikä hän tälläkään kertaa pettänyt. Ihailen Seidan kaltaisia, jotka rohkeasti seisovat mielipiteidensä takana ja tuovat esiin vaikeitakin asioita leimojenkin uhalla. Hän sai tosin aikamoisen ryöpytyksen Twitterissä näiltä intersektionalisteilta ja haukuttiin näiden toimesta aika rajusti... Se vain vahvisti mulle tämän kolumnin pointtia.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006558259.html

Kommentit (289)

Vierailija
41/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Täytyypä perehtyä tuohon intersektionaaliseen feminismiin tarkemmin kun se näyttää niin paljon häiritsevän noita sohrabeita ja ukkoloita. :D

Vierailija
42/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Täytyypä perehtyä tuohon intersektionaaliseen feminismiin tarkemmin kun se näyttää niin paljon häiritsevän noita sohrabeita ja ukkoloita. :D

On ilmeisesti yhtä paha asia heikäläisille kuin nopeasti leviävä rasismin vastaisuus ja naisten oikeuksien puolustaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua edelleen hämmentää kuka on se "ylin totuus" joka määrittää kuka on kärsinyt eniten? Joku feministien ylijumala?

Isoin ristiriidan aiheuttaja on se, kun toiseen suuntaan huudetaan että olemme kaikki tasa-arvoisia ja toiseen suuntaan lokeroidaan ihmiset ihmiset syntyperän (ei suinkaan saavutusten) mukaan. Ja totta - rodullistettu on ihan törkeä termi.

Voin kuvitella kuinka erittäin hyvätuloinen ja koulutettu aasialainen IT-ammattilainen kaverini repeäisi nauruun kun minä pienempituloinen ja vähemmän koulutettu suomalainen pahoittelisin hänelle "etuoikeutettua asemaani". Pitäisi minua omahyväisenä idioottina :)

Vierailija
44/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Seida Sohrabista vai Sanna Ukkolasta uusi Ulla Appelsin?

Vierailija
45/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju menee taas typeräksi jankkaamiseksi. Siinä eilisessä ketjussa oli oikeaa keskustelua, ei nimittelyä.

Se johtuu tuosta yhdestä mielisairaasta, sairas pakkomielle persuista, se kirjoittelee kymmeniä tai satoja persuvastaisia kommentteja nettiin joka päivä, sai bannit jopa Iltasanomien foorumille

Vierailija
46/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina hauskaa kun noiden seidojen ja sannojen jutut ovat aina pari vuotta myöhässä ja kirkuminen vaan voimistuu kun tajuavat että juna meni jo.

Vierailija
47/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä artikkeli vakuuttanut. Kirjoittaisi jotain omaa ja jättäisi kääntämisen englannista vähemmälle.

Vierailija
48/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen pettymys taas kerran kun kohun väkertäminen lässähti.

Vierailija
49/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeän ylimielistä että joku suomalainen feministi yrittää määrittää toisten etnisten ryhmien kärsimystä ja lokeroida heitä ja antaa heille puheoikeuden sen mukaan kuin itse on heidän asemansa määrittänyt!! Mitä hemskattia, joku raja narsismillakin!

Onko tämä joku Pohjois-Korea missä puoluekoneisto määrää kuka saa puhua ensimmäisenä?

Vierailija
50/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuota samaa myötähäpeää herättävää setämiesten lipsuttelua. 80-luvun cosmogirl asenne ei oikein toimi 2020-luvulla. ;D

Vierailija
51/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua edelleen hämmentää kuka on se "ylin totuus" joka määrittää kuka on kärsinyt eniten? Joku feministien ylijumala?

Isoin ristiriidan aiheuttaja on se, kun toiseen suuntaan huudetaan että olemme kaikki tasa-arvoisia ja toiseen suuntaan lokeroidaan ihmiset ihmiset syntyperän (ei suinkaan saavutusten) mukaan. Ja totta - rodullistettu on ihan törkeä termi.

Voin kuvitella kuinka erittäin hyvätuloinen ja koulutettu aasialainen IT-ammattilainen kaverini repeäisi nauruun kun minä pienempituloinen ja vähemmän koulutettu suomalainen pahoittelisin hänelle "etuoikeutettua asemaani". Pitäisi minua omahyväisenä idioottina :)

Totta, intersektionaalisuus onkin äärimmäisen fasistinen aate: meillä on totuus ja siitä ei keskustella, erimieliset sensuroidaan, bannataan ja heitä jopa ahdistellaan tai savustetaan ulos työpaikoiltaan. Ja tämä tehdään, koska insektoideillahan on patentti kaikkeen hyvään, jolloin kaikkien muiden on oltava pahoja yksiselitteisesti.

Vierailija
52/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavatko Ohisalo ja kumppanit olla nyt hiljaa ja puhua viimeisenä? Hehän ovat nyt eliittien eliittiä eivätkä voi puhua mistään muiden puolesta?

Vierailija
53/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seidalla on mainioita näkemyksiä islamista. Muuten vähän turhan myötäelämiskyvytön.

Vierailija
54/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella tämä Seida murskaa unelmaamme?

Vierailija
55/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seidan näkemykset ovat sitä samaa vanhaa ja väsynyttä huttua. Onhan niissä tietty nostalgia-arvo mutta aika lailla menneen tai itseasiassa toissatalven lumia.

Vierailija
56/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet valkoinen, hetero nainen, olet aika pohjilla tuossa lokerossa.

Vierailija
57/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tähän samaan se, että kaiken häiriökäyttäytymisen, porukalla kiusaamisen, tavaroiden hajottamisen voi perustella sillä kun "olen kärsinyt". Tuon uhriutumisen nuo isot teiniporukat jotka pelottavat ihmisiä esim. Espoossa ovat todella hyvin oppineet. Eli kotoutuminen sujuu hyvin kun uhriudutaan valtiovallan siunauksella, voi tehdä laittomuuksia ja mistään ei tarvitse ottaa vastuuta. Koska olen uhri.

Vierailija
58/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Seidasta uusi Ulla? Tirsk...

Vierailija
59/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeän ylimielistä että joku suomalainen feministi yrittää määrittää toisten etnisten ryhmien kärsimystä ja lokeroida heitä ja antaa heille puheoikeuden sen mukaan kuin itse on heidän asemansa määrittänyt!! Mitä hemskattia, joku raja narsismillakin!

Onko tämä joku Pohjois-Korea missä puoluekoneisto määrää kuka saa puhua ensimmäisenä?

Huutonaurua perssuomalaiselle kalapuikolle huolellisesti valmistellulla tiedotostavuuslarpilla.

On kyllä huomattu, että "antinne" näissä keskusteluissa on lähinnä muiden nimittäminen persuiksi ja ilkkuminen. Kertoo jo ihan tarpeeksi aatteestanne.

Vierailija
60/289 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua perssuomalaiselle kalapuikolle huolellisesti valmistellulla tiedotostavuuslarpilla.

Tule ulos sieltä Twitter-kuplasta, kaikkien erimielisten leimaaminen persuksi on NIIN väsynyttä. Aikuiset tietävät että mustan ja valkoisen välillä on aika monta harmaan sävyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi