Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaupungin vuokratalojen pitää näyttää niin ankeilta? Harmaita sään pieksemiä laatkoita, pihalla aataminaikaiset leikkivälineet

Vierailija
03.07.2020 |

Jokin iso seinämaalaus ja nykyaikaiset leikkivälineet tekisivät jo paljon! Mutta ei, talojen halutaan kirkuvan jo ulospäinkin epätoivoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän talo ja piha ole ollenkaan tollaisia. Onhan niitä viihtyisiä alueita ja taloja vaikka kuinka. 

Vierailija
2/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uudet leikkivälineet rikotaan nopeasti! Parvekkeitakaan ei kannata kunnostaa, joku kuitenkin kännipäissään tekee nuotion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa mitään. Asukkaat kuitenkin rikkoo eikä välitä mistään.

Vierailija
4/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan, esim. Arabianranta/Helsinki.

Vierailija
5/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaupungin vuokratalot ovat niitä 60-80 lukujen laatikoita, jotka ovat parhaat päivänsä nähneet. Kuluneita ja elinkaarensa loppupäässä, mutta vuokrat ovat edulliset, joten kyllähän niihin asukkaita löytyy. Näiden talojen ylläpidosta ei varmaan aiheudu suuria kustannuksia kaupungille, joten niitä ei pureta kovin äkkiä.

Muut kuin kaupungin omistuksessa olevat talot näyttävät siistimmiltä ja uusia on rakennettu tasaisesti.

Vierailija
6/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein asukkaita syytetään, vaikka vika on muissa! Muutin nykyiseen kämppääni viime talvena, ja koska parvekelasit oli osin rikki, tultiin nyt kesällä tarkistamaan asunnon kuntoa. Yhteen seinään sekä pariin oveen oli lyöty klommoja, ja keittiökaapit (tai siis niiden ovet) oli myös osin rikki, samoin vessapytyn reuna.

Väitettiin, että olen itse rikkonut, vaikka en todellakaan ollut! Kaikki oli menneet yksissä bileissä, missä oli paljon porukkaa, enkä yhtään edes tiedä, kuka oli minkäkin särkenyt.

Vierailija
7/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rivari taloyhtitötä ei kukaan usko kaupungin taloksi. Hesan suosituimmalla alueella ja erittäin viihtyisä. Toki ei siihen kovin laadukkaasti satsata (piharemontit ym. aika huonoa laatua).

Vierailija
8/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingissä onkin ikävästi sellaisia ankeita jättikolosseja vuokra-asuntoja, mutta ei tarvitse mennä kuin esim Hermanniin, Arabianrantaan, Jätkäsaareen, Kalasatamaan, Katajanokalle tai keskustaan niin johan on kivampiakin.

Vierailija
9/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rivari taloyhtitötä ei kukaan usko kaupungin taloksi. Hesan suosituimmalla alueella ja erittäin viihtyisä. Toki ei siihen kovin laadukkaasti satsata (piharemontit ym. aika huonoa laatua).

Rivari Eirassa? MISSÄ täällä?

Vierailija
10/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein asukkaita syytetään, vaikka vika on muissa! Muutin nykyiseen kämppääni viime talvena, ja koska parvekelasit oli osin rikki, tultiin nyt kesällä tarkistamaan asunnon kuntoa. Yhteen seinään sekä pariin oveen oli lyöty klommoja, ja keittiökaapit (tai siis niiden ovet) oli myös osin rikki, samoin vessapytyn reuna.

Väitettiin, että olen itse rikkonut, vaikka en todellakaan ollut! Kaikki oli menneet yksissä bileissä, missä oli paljon porukkaa, enkä yhtään edes tiedä, kuka oli minkäkin särkenyt.

Eli siis sinun kodissasi oli juhlat sinä aikana kun siellä asuit, ja siellä oli rikottu tavaroita, etkä ollut tehnyt rikosilmoitusta/muista mitä tapahtui ja ihmettelet kun sinulta perätään maksua. Aika hyvä 4/5.

Vierailija
11/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kaupungin talossa (kolmessa osoitteessa) kymmenisen vuotta. Ei mitään järjestyshäiriöitä tms. Luulen, että on niin lottovoitto saada tällainen, että jengi käyttäytyy ihmisiksi. Sana vuokraisännälle huonosta käytöksestä, rikkomisesta, niin voi lähteä kohtuuhintainen koti alta. Sen sijaan vapailla markkinoilla vuokra/omistus on ollut vaikka minkälaista häiritsevää naapuria, kun heitä ei saa niin helposti heitettyä pois tai näpäytettyä.

Vierailija
12/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vastuullasi se silti on. 

Vierailija
13/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vastuullasi se silti on. 

Eikö tuo ollut vitsinä kirjoitettu? Pidättekö meitä kaupungin kämpissä asuvia ihan tyhminä?! :D

Vierailija
14/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sinun kodissasi oli juhlat sinä aikana kun siellä asuit, ja siellä oli rikottu tavaroita, etkä ollut tehnyt rikosilmoitusta/muista mitä tapahtui ja ihmettelet kun sinulta perätään maksua. Aika hyvä 4/5.

En kai minä nyt ainakaan rikosilmoitusta tee! Välit menisi täysin rikki, ja osa bileporukasta sellaista, että itselleni vain kerjäisin suuria vaikeuksia, jos heistä lähtisin vasikoimaan mitään.

Vierailija
15/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain vanhalta, hiukan rappeutuneelta lähiöltä. Niissäkin on jokin epämääräinen, romanttinen hohto.

Vierailija
16/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etuoven mukaan suosituimpia alueita ovat (ja lihavoin alueet joissa on Hekan asuntoja):

Kallio

Lauttasaari

Töölö

Ullanlinna

Munkkiniemi

Punavuori

Kamppi

Kruununhaka

Oulunkylä

Käpylä

Vierailija
17/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etuoven mukaan suosituimpia alueita ovat (ja lihavoin alueet joissa on Hekan asuntoja):

Kallio

Lauttasaari

Töölö

Ullanlinna

Munkkiniemi

Punavuori

Kamppi

Kruununhaka

Oulunkylä

Käpylä

Jep.

Kallio tosin on aivan hirveä paikka.

Vierailija
18/18 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallio

Lauttasaari

Töölö

Ullanlinna

Munkkiniemi

Punavuori

Kamppi

Kruununhaka

Oulunkylä

Käpylä

Jep.

Kallio tosin on aivan hirveä paikka.

Kallio on ihana paikka, mutta ei Kalliossakaan rivareita ole. Vallilassa jo löytyy.