Miksi Jukka HIlden otti tuon Chachin?
Keski-iässä oleva äijä jätti vaimon ja pienet lapset ja otti tyttömäisen nuoremman. Miksi?
Kommentit (62)
Jukka ajattelee penikselläänja Kakki ajattelee että ura aukeaa paremmin?
Edellinen vaimo oli paljon kauniimpi, joten Jukalla ei ole ainakaan ymmärrystä naiskauneudesta. Googlatkaa vaikka kuvista. Edellinen oli kaunotar, nykyisen söpöys ei tule säilymään, kun ei ole kauniit piirteet. Mutta alapää on varmaan vienyt miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kummastakaan. Heitä yhdistää lapsellisuus,, levottomuus, kovaäänisyys.
Ovat samanlaisia, siinä syy.Mitä vikaa on siinä, ettei ala jähmeäksi keski-ikäiseksi? Sinun sanoilla lapselliseksi. Lapsellisuus on hyvä asia :)
Ihan liikaa, kamalan levottomia.
Esitystä. Chachi on nyt vaan ihastunut eksoottisesta Suomesta ja vaaleasta Duudsonista, jonka koko maailma tuntee. Kaikkea kivaa tapahtuu ja silleen. Voi olla, että Jukka alkaakin olla hänelle kohta jo liian vanha, kunhan huumat hälvenevät.
Vierailija kirjoitti:
tämä jukka on tosi lapsellinen. housut roikkuu aina puolipeessä.
molemmat huutavat. lujaa.
chakki vielä tosi lapsellinen. ero tulee aikanaan. ei jukka jaksa kovin kauan lapsiarkea.
chakki nauraa tekonaurua. eikö miehet sitä huomaa.
Mistä tiedät että on tekonaurua? Minusta vaikuttaa ihan aidolta. Kun katson Chachin ja Jukan videoita, niin tulee syvä kaipaus siihen että minullakin olisi noin kiva nainen.
Pikkulapsiarjesta pikkulapsiarkeen. Olikohan se kuitenkaan Jukan alkuperäinen tarkoitus kun lähti Kakkin matkaan.
Tuskinpa Chachi jaksaa 10 vuotta kauempaa katsella vanhaa kurppaa. Jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa Chachi jaksaa 10 vuotta kauempaa katsella vanhaa kurppaa. Jos sitäkään.
Miksi tämä aihe niin ottaa av-mammoja aivoon?
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta nuorta kiinteää lihaa.
EI huono kauppa väittäisin :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aihe niin ottaa av-mammoja aivoon?
Ottaa aivoon? Ei mua ainakaan ota ollenkaan aivoon. Tämä on vain keskustelun aihe, ei muuta. Mikä sinua tässä ottaa aivoon? Jos ei mikään, niin se siitä ja moi.
Saapa nähdä, tuleeko kestämään. Mua ei huoleta niinkään ikäero, vaan nopea eteneminen ja kulttuurierot.
Chachi on aurinkoinen,ja Jukka aikuinen lapsi, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ottanut sen hymyn takia. Suomalaiset naiset kun ei koskaan hymyile. Ei edes asiakaspalvelutehtävissä.
Mun exä kertoi, että mun hymyily vituttaa sitä. Ja naiset kuulemma muutenkin hymyilee yliampuvasti eivätkä aidosti.
Chacin puolesta toivon, että heillä menisi kaikki hyvin .
Vierailija kirjoitti:
Miksei suominaisetkin voi olla iloisia, kilttejä, lapsellisia ja hyväsydämisiä?
Lapsellinen ei kyllä kuulosta kovinkaan positiiviselta luonteenpiirteeltä.
Ei se ihminen ole enää sellainen kymmenen vuoden kuluttua. Sitten voi loppuelämän murjottaa ja kiristää nutturaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kummastakaan. Heitä yhdistää lapsellisuus,, levottomuus, kovaäänisyys.
Ovat samanlaisia, siinä syy.Mitä vikaa on siinä, ettei ala jähmeäksi keski-ikäiseksi? Sinun sanoilla lapselliseksi. Lapsellisuus on hyvä asia :)
Siinä vaiheessa, kun on vastuussa muistakin kuin itsestään, on pakko olla myös aikuinen. Se ei tarkoita välttämättä jähmeää keski-ikäistä, mutta luotettavuutta ja vastuunkantoa kyllä. Itse ajattelen, että Jukka vähän nyt pakoilee aikuisuutta. Ja mikä jottei. Mutta kyllähän sillä seurauksensa varmaankin on. Toivotaan, ettei.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen, kaunis, nuori.
Jos ei ap:lle asia avaudu niin sitten ei voi mitään.
Näin, siitä ex-muijasta jäi vähän tylsä vaikutelma. Näkyi ainoastaan kerran jossain kuvassa Jukan kanssa ja näytti siinäkin yrmyltä ja valjun näköiseltä. Enpä todellakaan ihmettele, miksi Jukka vaikuttaa nykyään niin onnelliselta iloisen ja kauniin Chachin kanssa.
Upea pari ja onnellisia yhdessä. Lapsella hieno ja turvallinen perhe.
tämä jukka on tosi lapsellinen. housut roikkuu aina puolipeessä.
molemmat huutavat. lujaa.
chakki vielä tosi lapsellinen. ero tulee aikanaan. ei jukka jaksa kovin kauan lapsiarkea.
chakki nauraa tekonaurua. eikö miehet sitä huomaa.