Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Itse harrastan juurikin maanpuolustusjuttuja ja niihin liittyen aseita, metsästystä myös, klassikkomopojen ja -moottoripyörien rassausta sekä kamppailulajeja. Tosin sitten harrastan myöskin taidenäyttelyissä ja museoissa käymistä, piirtämistä ja maalaamista, lukemista, retkeilyä, valokuvaamista yms yms.
Nyt varmaan kaikki osapuolet pitävät junttina. :D
Alkoholi ja uhkapelit, mutta myös liika urheiluvillitys, myös penkkiurheilu. Melkein mikä tahansa harrastus ylilyötynä. En myöskään tykkää kalliista harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastus, metsästys, auton rassaus.
Näistä ei varmaan pidetä kun näiden varjolla pääsee kyttäystä ja nalkutusta pakoon edes joskus.
Kyllä pidetään! Ne toimivat helpotuksen hetkenä myös vaimoille.
On ikävää jos naisella on koiria tai kotieläimiä. Tatuoinnit ja kaikenlainen viininhuuruinen touhottaminen. Se ettei mies saa olla rauhassa, vaan aina pitää olla jossain menossa sen naisen matkatavarana.
Omista harrastuksista avokki ehkä vähiten pitää siitä, että olen eri johtokunnissa ja hallituksissa kaikki illat. Metsästyksen ja autojutut saan luultavasti anteeksi, koska niille ei oikein ole aikaa. Niiden aika tulee kuitenkin taas, kunhan lapset (kolme) hiukan kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan juurikin maanpuolustusjuttuja ja niihin liittyen aseita, metsästystä myös, klassikkomopojen ja -moottoripyörien rassausta sekä kamppailulajeja. Tosin sitten harrastan myöskin taidenäyttelyissä ja museoissa käymistä, piirtämistä ja maalaamista, lukemista, retkeilyä, valokuvaamista yms yms.
Nyt varmaan kaikki osapuolet pitävät junttina. :D
Juntilla tarkoitetaan jurottavaa maalaismiestä, joka ei muuta tee kuin piereskelee ja juo kaljaa, eikä tajua naisista ja oikein muustakaan mitään. Sulovileni.
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan noita pelaavia ja scifistä pitäviä naisia sen verran paljon, että se oma kulta kannattaa etsiä heidän joukostaan.
Tämä on siitä ärsyttävää, että kun nuo harrastukset lähinnä satunnaisia (2-3 pv / kk ehkä) ja kiinnostaa kuitenkin muutkin asiat ja muutenkin on kaikkiruokainen naisten suhteen niin haluaisi kuitenkin ihan kenet tahansa voida tavata eikä vain liian nörtti-pelaajahenkisiä ihmisiä... siksi tuo neuvo tympii, "etsi vain samanhenkisten parista". Ihan tykkäisin olla kauppis-blondinkin seurassa joka harrastaa vaikka viinejä ja itämaisia kissoja eikä ole tietokoneeseen koskenutkaan, kaikki käy.
Kaikki kumppanin harrastukset, jotka saavat toisen osapuolen tuntemaan itsensä toisarvoiseksi, kääntyvät lopulta pahoiksi. Vaikka harrastus olisi itsessään kuinka hieno hyvänsä. Jos kumppani aina vain harjoittelee viulunsoittoa huoneen nurkassa, eikä keskity suhteeseen, niin eihän siitä mitään hyvää voi pidemmän päälle seurata.
Vierailija kirjoitti:
Tuholaiseläimet kuten rotta lemmikkinä ja näitä harrastavat ovat myös usein vegaaneja joilla on myöskin se LIHANsyöjälemmikki.
Oon pari rottaihmistä tuntenut ja ne ei kyllä olleet vegaaneja. Rotta on siitä kiva että se on hellyydenkipeä ja fiksu, joten jos koira tai kissa tuntuu liian isolta niin se on ihan hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan noita pelaavia ja scifistä pitäviä naisia sen verran paljon, että se oma kulta kannattaa etsiä heidän joukostaan.
Tämä on siitä ärsyttävää, että kun nuo harrastukset lähinnä satunnaisia (2-3 pv / kk ehkä) ja kiinnostaa kuitenkin muutkin asiat ja muutenkin on kaikkiruokainen naisten suhteen niin haluaisi kuitenkin ihan kenet tahansa voida tavata eikä vain liian nörtti-pelaajahenkisiä ihmisiä... siksi tuo neuvo tympii, "etsi vain samanhenkisten parista". Ihan tykkäisin olla kauppis-blondinkin seurassa joka harrastaa vaikka viinejä ja itämaisia kissoja eikä ole tietokoneeseen koskenutkaan, kaikki käy.
Eli ei kelpaa toinen hissukka. Tyydy sitten kohtaloosi.
Larppaus, kaiken maailman videopelit, "poikien baari-illat"
Viininmaisteluksi kutsuttu alkoholismi.
Koira(t) on ehdoton ei.
postimerkkien ja perhosten keräily,lintubongari tai lintubongaus on ihan ok
Kaikki harrastukset ovat minusta ihan OK. Tärkeintä on se, että miehen koko vapaa-aika ei mene harrastuksiin. Eksän mielestä oli ihan normaalia tehdä ensin täysi työviikko ja sitten harrastaa (pahimmillaan) yli 20 tuntia viikossa. Hän oletti että minä olen sitten vapaa hänen seuralaisekseen jos mieli tekee. Itse harrastin ehkä 5-6 tuntia viikossa silloin (ei lapsia).
Vierailija kirjoitti:
Hylkeenmetsästys
Onkohan Suomessa yhtään hylkeenmetsästäjää?
Metsästys, etenkin trophee-sellainen.
Tosi säälittävää jos jonkun harrastus on turn-off....
Kissat, pleikka, rahapelit, roolipelit, golf, pelkkä penkkiurheilu, pyöräily harrastuksena.
Ei kannata liikoja harmitella, jos jotain satunnaista naista ei scifi ja roolipelit innosta. Todennäköisesti nainen joka suhtautuu vihamielisesti edes ajatukseen, että mies roolipelaa on sellainen tyyppi, jonka kanssa mies ei viihtyisi muutenkaan. Ja onhan noita pelaavia ja scifistä pitäviä naisia sen verran paljon, että se oma kulta kannattaa etsiä heidän joukostaan.