Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuminen töissä

Tanja
03.07.2020 |

Kertokaapas muut, onko vastaavia kokemuksia. Ajan siis taksia työkseni, juhannuksena olin vuorossa ja asiakkaaksi osui nuorehko pariskunta. Olivat melko humalassa, yhtäkkiä huomasin että mies oli ujuttanut käden naisen jalkoväliin hameen alle ja ilmeisesti sormetti tätä. Kiihotuin aivan järkyttävän paljon.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tilanne äänekkään laukeamisen tänäänkin aiheutti ;)

Vierailija
42/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tästä sivusta totean että roiskin juuri hillittömän lastin vatsalle kun luin tän keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siinä erityisesti himotti?

Vierailija
44/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin itse että olisivat touhunneet loppuun saakka vaikka kumpikin tai että olisin nähnyt enemmän...

Vierailija
45/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olisivat huomanneet että katselet..olis ehkä mahdollisasti esitelty kiimasta sykkivää jalkoväliä vähän auliimmin😉 oliko pillun tuoksua ilmassa?

Vierailija
46/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen etumus ainakin pullotti ja nainen sitä shortsien päältä hieroi... Oih

Vierailija
47/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko tuota tapahtunutta kun masturboit?

Vierailija
48/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just ajattelin... Sitä miten jouduin pidättelemään omaa orgasmia ja miten lähellä sen naisen laukeaminen oli hänen anellessa miestä lopettamaan. Lyhyt hame ja jalat auki ja miehen käsi siellä ja toinen käsi tisseillä, voihkaisuja...

Vierailija
49/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko tyytny vain katseluun jos asiat olis edenny pidemmälle..oman pimpsan laukaisu tai ehkä avustanu pyydettäessä sormettaan tai kalun koskettelua?

Vierailija
50/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla että olisin itseni hoidellut jos nainen takapenkillä olis lauennut... Enkä olis montaa kosketusta edes tarvinnut, siitä olen varma, koska pidättelemään jouduin jo nyt

Vierailija
51/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapiposempi olis heittäny ulos..onneks sattu sun kaltainen tuhma tirkistelijä kuskiks..mä pidän sun asenteesta.

Vierailija
52/122 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olis heittänyt ulos, olisin voinu pidemmänkin lenkin heitä ajeluttaa tarvittaessa

Vierailija
53/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon kysymykseen mikä tässä eniten himotti..niin itselläni ainakin sun kastuminen jaa kiihottuminen orgasmin partaalle saa mielikuvituksen laukalle. Voihan tää tietty olla Pertin satukirjasta.

Vierailija
54/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiihotti ajatus itsestäni miehen paikalla. Naisystävän hyväilyyn olisi tullut aivan uusi ulottuvuus jos olisin tuossa tilanteessa huomannut sinun seuraavan ja kiihottuvan.

Lisäksi minua miellyttää tapasi jakaa kokemustasi, sitä mitä havitsit, teit, tunsit sekä kuinka kehosi vastasi tilanteeseen. Myös himoissaan, märkänä tauolle paineita purkamaan menevä nainen on kiihottaa. Epäilen jopa että nautit ajatuksesta, missä miehet fantasioivat sinusta. Eikä tämä ole paha asia.

Vierailija
55/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa myös toivoin että kyydissä ollut mies olisi nähnyt miten minulla nännit nöpötti ihan selvästi paidan läpi, ties mihin olisi tilanne sitten edennyt...

Vierailija
56/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan ryhdissään olevat C kupin rinnat ja kohtuullisen istuva paita

Vierailija
57/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja kirjoitti:

Salaa myös toivoin että kyydissä ollut mies olisi nähnyt miten minulla nännit nöpötti ihan selvästi paidan läpi, ties mihin olisi tilanne sitten edennyt...

Olisiko haitannut jos mies olisi pyytänyt ajamaan sivuun ja pysähtymisen jälkeen kertonut huomiostaan sinulle ja naisystävälleen. Tuon jälkeen mies olisi vielä käskenyt tunnustamaan kuuntelusi ja siitä kiihottumisen?

Vierailija
58/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan kotona kertoa tilanteesta..

Vierailija
59/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi hitto kun olis ollu rivo tilanne... "oon huomannu että kuski katselee mun naisen märkää pillua ja on itsekin ihan kiimaisena"

Vierailija
60/122 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoitko peilistä vai vilkuilitko sivusilmällä? se pillu olis todennäköisesti esitelty sulle ihan kunnolla jos olisit jääny katselusta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi