Kiihottuminen töissä
Kertokaapas muut, onko vastaavia kokemuksia. Ajan siis taksia työkseni, juhannuksena olin vuorossa ja asiakkaaksi osui nuorehko pariskunta. Olivat melko humalassa, yhtäkkiä huomasin että mies oli ujuttanut käden naisen jalkoväliin hameen alle ja ilmeisesti sormetti tätä. Kiihotuin aivan järkyttävän paljon.
Kommentit (122)
Ihan vaan tästä sivusta totean että roiskin juuri hillittömän lastin vatsalle kun luin tän keskustelun.
Mikä sua siinä erityisesti himotti?
Toivoin itse että olisivat touhunneet loppuun saakka vaikka kumpikin tai että olisin nähnyt enemmän...
Vielä kun olisivat huomanneet että katselet..olis ehkä mahdollisasti esitelty kiimasta sykkivää jalkoväliä vähän auliimmin😉 oliko pillun tuoksua ilmassa?
Miehen etumus ainakin pullotti ja nainen sitä shortsien päältä hieroi... Oih
Ajattelitko tuota tapahtunutta kun masturboit?
Sitä just ajattelin... Sitä miten jouduin pidättelemään omaa orgasmia ja miten lähellä sen naisen laukeaminen oli hänen anellessa miestä lopettamaan. Lyhyt hame ja jalat auki ja miehen käsi siellä ja toinen käsi tisseillä, voihkaisuja...
Olisitko tyytny vain katseluun jos asiat olis edenny pidemmälle..oman pimpsan laukaisu tai ehkä avustanu pyydettäessä sormettaan tai kalun koskettelua?
Vois olla että olisin itseni hoidellut jos nainen takapenkillä olis lauennut... Enkä olis montaa kosketusta edes tarvinnut, siitä olen varma, koska pidättelemään jouduin jo nyt
Tiukkapiposempi olis heittäny ulos..onneks sattu sun kaltainen tuhma tirkistelijä kuskiks..mä pidän sun asenteesta.
En todellakaan olis heittänyt ulos, olisin voinu pidemmänkin lenkin heitä ajeluttaa tarvittaessa
Tohon kysymykseen mikä tässä eniten himotti..niin itselläni ainakin sun kastuminen jaa kiihottuminen orgasmin partaalle saa mielikuvituksen laukalle. Voihan tää tietty olla Pertin satukirjasta.
Minua taas kiihotti ajatus itsestäni miehen paikalla. Naisystävän hyväilyyn olisi tullut aivan uusi ulottuvuus jos olisin tuossa tilanteessa huomannut sinun seuraavan ja kiihottuvan.
Lisäksi minua miellyttää tapasi jakaa kokemustasi, sitä mitä havitsit, teit, tunsit sekä kuinka kehosi vastasi tilanteeseen. Myös himoissaan, märkänä tauolle paineita purkamaan menevä nainen on kiihottaa. Epäilen jopa että nautit ajatuksesta, missä miehet fantasioivat sinusta. Eikä tämä ole paha asia.
Salaa myös toivoin että kyydissä ollut mies olisi nähnyt miten minulla nännit nöpötti ihan selvästi paidan läpi, ties mihin olisi tilanne sitten edennyt...
Itselläni ihan ryhdissään olevat C kupin rinnat ja kohtuullisen istuva paita
Tanja kirjoitti:
Salaa myös toivoin että kyydissä ollut mies olisi nähnyt miten minulla nännit nöpötti ihan selvästi paidan läpi, ties mihin olisi tilanne sitten edennyt...
Olisiko haitannut jos mies olisi pyytänyt ajamaan sivuun ja pysähtymisen jälkeen kertonut huomiostaan sinulle ja naisystävälleen. Tuon jälkeen mies olisi vielä käskenyt tunnustamaan kuuntelusi ja siitä kiihottumisen?
Muistithan kotona kertoa tilanteesta..
Oi hitto kun olis ollu rivo tilanne... "oon huomannu että kuski katselee mun naisen märkää pillua ja on itsekin ihan kiimaisena"
katsoitko peilistä vai vilkuilitko sivusilmällä? se pillu olis todennäköisesti esitelty sulle ihan kunnolla jos olisit jääny katselusta kiinni.
Kyllä se tilanne äänekkään laukeamisen tänäänkin aiheutti ;)