Kiihottuminen töissä
Kertokaapas muut, onko vastaavia kokemuksia. Ajan siis taksia työkseni, juhannuksena olin vuorossa ja asiakkaaksi osui nuorehko pariskunta. Olivat melko humalassa, yhtäkkiä huomasin että mies oli ujuttanut käden naisen jalkoväliin hameen alle ja ilmeisesti sormetti tätä. Kiihotuin aivan järkyttävän paljon.
Kommentit (122)
Olet meidän seuraava taksi kyyti😏
Uskon että naisella oli orkku jo tosi lähellä siinä, siksi kai itsekin olin aivan märkänä jo ku jännitin et jos hän laukee
Tais ite kuskilla olla yhtä lähellä. Huomasko muuten että salaa tirkistelit?
Olivat niin keskittynyt toisiinsa et ei varmaan huomannu. Aika lähellä olin itsekin... Tavallaan helpotus kun tilanne oli ohi
Niin lähellä että supisteli jo ja pikkuhousut märät
Mitä olisi tapahtunut, jos olisit lauennut?
Oli ihana kun naiselta pääsi pidäteltyjä voihkaisuja vaikka yritti olla hiljaa... Ku tiesin miten hyvältä hänestä tuntui eikä kyennyt pidättelemään ääntä vaikka varmasti yritti
Tekikö mieli jo kosketella itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tanja kirjoitti:
Kuulin kun se nainen sanoi miehelle et sen täytyy lopettaa
Mietitkö miksi nainen tuota toivoi?
Olisit sanonut naiselle: "Lady, anna mennä vaan, ei mua tarvii ujostella"
Eihän tässä nyt kuitenkaan käynny niin että tilanne aiheutti salaisen laukeamisen itsellesi?
Osittain ainakin kävi juuri noin, paikat kyllä sykki ja nännit kivikovia. Kovasti teki mieli nostaa oma hame ylös
Saanko alennusta kyydistä tämän kirjoittelun perusteella 😍
Vieläkin kiihottaa se tilanne kun muistelee
No varmasti kiihottaa, paitsi että nyt saat laueta huutaen omaassa rauhassa. Ei tommosia tilanteita ihan joka päivä tule vastaan.😉
En todellakaan olis pahastunut yhtään 😉