Kiihottuminen töissä
Kertokaapas muut, onko vastaavia kokemuksia. Ajan siis taksia työkseni, juhannuksena olin vuorossa ja asiakkaaksi osui nuorehko pariskunta. Olivat melko humalassa, yhtäkkiä huomasin että mies oli ujuttanut käden naisen jalkoväliin hameen alle ja ilmeisesti sormetti tätä. Kiihotuin aivan järkyttävän paljon.
Kommentit (122)
Tanja kirjoitti:
Kyllähän mulla laukussa on kaikenlaista mukana ;)
Etkö pelkää, että kiimaisen pillusi mehut tuoksuvat seuraavan asiakkaan nenään?
Missä päin valtakuntaa Tanja pirssillä suhailee?
Pitääpä suunnata lomareissu keski-suomeen ja ajella paljon pirssillä. Jos vaikka pääsis terhakoita c-kupin rintoja ihailemaan.
Tervetuloa, voin vaikka avata pari nappia paidasta jos huomaan sun kiinnostuksen
Tanja kirjoitti:
Tervetuloa, voin vaikka avata pari nappia paidasta jos huomaan sun kiinnostuksen
Jos ei ole liivejä, niin siinä kohtaa on teltta pystyssä satavarmasti.
Tanja kirjoitti:
Kyllä mulla yleensä liivit on
No sit ei ole kuin 98% varmasti tuo teltta pystyssä. Mun tuurilla käy kuitenkin niin, että hyppään Ritun kyytiin ja tuijottelen liian selkeästi. Se huomaa teltan ja saan pippurisumutetta silmiin ja kupan päälle syytteen.
Valkoinen napitettava istuva paita ja polvipituinen hame?
Tanja kirjoitti:
Valkoinen napitettava istuva paita ja polvipituinen hame?
Eikös tuo ole naispuolisen taksikuskin perusasuste. Joku muu vinkki pitäisi saada.
Vaaleat pitkät hiukset ja ruskeat silmät
No nyt jo vähän helpottaa, ikäähän tai edes ikähaarukkaa, kun ei naiselta saa kysyä.
Loma alkaa ensi viikolla, joten suunta on nyt selvillä.
Oletkos ensi viikon keskiviikkona ajossa?
Iltapäivästä eteenpäin. Miksi haluat kyytiin?
No pääsis ihailemaan kuvailemaasi näkyä ja sinä mahdollista telttaa. Jos napitat auki ne pari nappia ja edelleen sanattomasti katsotaan miten pitkä ajelu siitä kehittyy. Torstai iltapäiväkin käy, jos ei mitään kehity, niin saatpahan ainakin mittariin euroja.
Jos sulla hyvin käy ni saatan avata vaikka useammankin napin
En päässyt kun pihasta pois suunnilleen