Kiihottuminen töissä
Kertokaapas muut, onko vastaavia kokemuksia. Ajan siis taksia työkseni, juhannuksena olin vuorossa ja asiakkaaksi osui nuorehko pariskunta. Olivat melko humalassa, yhtäkkiä huomasin että mies oli ujuttanut käden naisen jalkoväliin hameen alle ja ilmeisesti sormetti tätä. Kiihotuin aivan järkyttävän paljon.
Kommentit (122)
Tanja kirjoitti:
Oi hitto kun olis ollu rivo tilanne... "oon huomannu että kuski katselee mun naisen märkää pillua ja on itsekin ihan kiimaisena"
Mitäs jos mies ei olisi päästänyt sinua noin helpolla, vaan olisi vaatinut myös sinua osallistumaan. "Saat katsoa kunnolla jos avaat paitasi ja viet toisen kätesi pikkareidesi alle".
Pakko kai tunnustaa että oli mulla toinen käsi omalla reidellä samaan aikaan ku toiset hoitelee takapenkillä
Tanja kirjoitti:
Pakko kai tunnustaa että oli mulla toinen käsi omalla reidellä samaan aikaan ku toiset hoitelee takapenkillä
Tuhmaa. Auttoiko käden reidellä pitäminen vai tekikö olon vain tukalammaksi?
Ei todellakaan helpottanut tilannetta, päin vastoin, mut itsehillintä ei toiminu täysin
Tanja kirjoitti:
Ei todellakaan helpottanut tilannetta, päin vastoin, mut itsehillintä ei toiminu täysin
Osaatko kuvitella jotain tapahtumaa kohtaamisessanne missä itsehillintä olisi sinulla pettänyt tuotakin pahemmin?
Se kun vein kättäni sisäreidellä ylemmäs...
Tanja kirjoitti:
Se kun vein kättäni sisäreidellä ylemmäs...
Olisiko sormet pysynyt yhä reidellä mikäli mies olisi saanut tahtonsa läpi ja onnistunut hyväilemään naisensa äänekkääseen huippuun, vai olisitko silti malttanut odottaa pikkareille asti pääsemistä tauolle asti?
Saatko positiivisia fiiliksiä siitä kun useampi mies on haaveillut sinusta kirjoituksiesi perusteella itseään hyväillen vai tuntuuko tuo ainoastaan ällöttävälle?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sormet pysynyt yhä reidellä mikäli mies olisi saanut tahtonsa läpi ja onnistunut hyväilemään naisensa äänekkääseen huippuun, vai olisitko silti malttanut odottaa pikkareille asti pääsemistä tauolle asti?
Oikeastaan ne sormet kävi pikkareilla asti, tunsin niiden kosteuden mutta en vienyt sormia niiden sisälle
Tanja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ne sormet kävi pikkareilla asti, tunsin niiden kosteuden mutta en vienyt sormia niiden sisälle
Helppo uskoa että tuollaisen pienen hivelyn ja muiden kiihkon vierestä seuraaminen sai pahan kiiman päälle. Jatkuiko hyväilysi myös tauolla tuollaisena varovaisena hyväilynä?
Kyllä siinä tauolla jo ihan sauvaa laitoin sisään pikkarit nilkoissa ja rinnat paljaina ;)
Montako orkkua olet tapahtuman hekumoinnille ottanut?
Aika monta, mut eikai se mitään haittaa
Kyllä sua tanja pitäis rangaista tästä ja laittaa katsomaan touhu alusta loppuun ilman että saisit koskea itseäsi😉
Katsoisin sen tilanteen uudestaan loppuun asti ihan koska vain
Onko sulla aina sauva hanskalokerossa mukana? Olisitko antanut parin miehen painaa suonikkaan vehkeensä märkään tavaraasi ja antanut laueta sisääsi, samalla kun nainen katselee touhuanne takapenkillä ja sormettaa itseään?
Kyllähän mulla laukussa on kaikenlaista mukana ;)
Pääsitkö kauemmas kun seuraavan nurkan taakse?
Peilistä katselin, kuuntelin ja pari kertaa vilkaisinkin... Kuulin ensin ääntä ja käännyin katsomaan ja kun tajusin mitä siellä on tekeillä niin kiima heräsi