Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ne lähihoitajat tekee työkseen ihan käytännössä, voisiko joku selittää?

Vierailija
10.07.2006 |

Ymmärrän mitä sairaanhoitajat tekee, mutta lähihoitajan työnkuva on hiukan hämärän peitossa.

Ja tiedän, olen tyhmä sivistymätön moukka, juu!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lastenhoitajana, vanhustenhoitajana, mielenterveyshoitaja ensihoitaja ....

Vierailija
42/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen korjannut kokeita, tarkistanut kirjoja ja vihkoja, esivalmistellut askarteluja ym, huolehtinut kirjastosta, valmistellut vanhempainiltojen kahvitusta ym ym. Ei ykskään päivä samanlainen : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisopiskelun ikäraja taitaa olla 26 vuotta, aiempi ammatti vaaditaan ja perhe tietenki

Vierailija
44/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v on raja aikuiskoulutukseen ainakin pk seudulla.. viime vuoden tietoa opolta

Vierailija
45/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisempaa toisen asteen kolutusta ei tarvitse välttämättä olla, tapauskohtaista ehkä enemmänkin.

Vierailija
46/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt ja jos oma hoidokki ei esim koulussa niin töitä sitä tehdään silti. Ja meidän koulussa vanhempainiltojenkahvitus on selkeesti avustajien hommaa,ja kahvitukset yleensä. Tykännyt oon niistäki! Hyvin monipuolinen työ.

Vierailija
47/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan vastaanottaminen, lääkityksen tarkistaminen, huoneen valmistaminen, lääkkeiden jakaminen ja antaminen , mahdollisten insuliinipistosten antaminen, perushoito (syöttäminen ,peseminen jne), ulkoilu, virikkeiden antaminen, päivittäisen raportin kirjaaminen, loppuarviointi, erilaisten päivittäisten papereiden täyttämistä, neuvottelua eri yhteistyötahojen kanssa, tarkkailu, tarvittavat hoitotoimenpiteet(happi, imu ym), erilaisiin kokouksiin osallistuminen jne jne

Vierailija
48/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa - eiköhän ne opet kuitenkin tiedä ja nää mitä töitä tettävät mitä ei!

Vierailija
49/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaverissa koulupsykologin kanssa. Sellanenhan ei työaluetta ja tehtäviä tiedä joka ei ole töissä sellasessa paikassa. Ja ajattele että olen korjannut jopa erkkaopen papereita!

Vierailija
50/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 (olen muuten opettaja)

Vierailija
51/51 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehtori on soittanut ja kysynyt neuvoa ja olen saanut tuntea että työtäni ja ammattitaitoani arvostetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän