Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne Huuto.netissä jo älyttömät hinnat?

Vierailija
20.04.2013 |

Kun minusta näyttää, että hintataso on noussut tosi oudoksi käytetyistä tavaroista. Postimaksut vielä päälle. Sitten jos joku myy tosi halvalla (ajatuksella, että pääsee vanhoista eroon ja joku löytää tarvitsemansa, eikä tarvitse heittää roskiin mutta saa edes jotain vaivanpalkaksi), herää epäily, että tuote on tosi huonokuntoinen (vaikkei olisi).

Onko muilla sama tunne nykyisestä Huutiksesta verrattuna esim. viiden vuoden takaiseen (tai vanhempaan?)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät hinnat joo. Onneksi ei ole pakko maksaa. Yleensä jätän oman järkevämmän tarjouksen myyjälle ja katson kiinnostaako. Jotkut ovat ollee fiksuja ja myynyt. Toiset ovat ollut itsepäisiä ja pyytäneet liikaa ja sitten on jäänyt esim. joku lippu kokonaan käyttämättä, kun eivät suostuneet alempaan hintaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, sillä olen yrittänyt myydä aitoja, uusia merkkivaatteita ja -kenkiä joita tuli shoppailtua masentuneena. En tarvitse niitä, koko shoppailu oli täysin järjetöntä ja oksettavaa, mutta nyt niistä pitäisi päästä eroon. Mutta mikään ei liiku. Siis jotain 400 euron kenkiä ei saa myytyä esim. 80 eurolla. Pitäisikö kaikki myydä alle 50 euron?

(Eikä muuten mene tavara 40 eurollakaan, joka on maksanut alunperin jotain 150...)

Huutiksen hintatasosta en muuten tiedä mitään, koska en aio ostella enää IKINÄ mitään.

Mutta millaisia niiden hintojen pitäisi siis olla että joku ostaisi? Yritänkö myydä liian halvalla, herääkö epäilys etteivät ole aitoja? Vai mistä on kysymys? (Aitoustodistukset kyllä näkyvät kuvissa.)

Vierailija
4/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää epäilys ettei ole aitoja. 

Vierailija
5/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 16:50"]

[/quote]

Mikä olisi sitten hyvä hintataso? Siis uudelle tavaralle. Sanotaan nyt vaikka prosentuaalisesti alkuperäishinnasta...

Vierailija
6/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, apua kaivattaisiin! :)

Vierailija
7/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 16:50"]

[/quote]

Mikä olisi sitten hyvä hintataso? Siis uudelle tavaralle. Sanotaan nyt vaikka prosentuaalisesti alkuperäishinnasta...

[/quote]

Uudelle? 50 %. Mutta sitten voi tulla epäily, että olet ostanut esim. 70 %:n alesta ja myyt nyt kalliimmalla.

Vierailija
8/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kalliita merkkivaatteita, ne kannattaa myydä suoraan second hand kaupoille. Osaavat katsoa onko aitoja (eli maksavat enemmän) ja pääset kerralla eroon (jos vaatteet hyväkuntoisia jne.)

Vierailija
9/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikkaa saa hyvää, mutta vaatteet on super kalliita. Sama Ticketin vk-haalari minkä löysin kirpparilta 20€ maksaa huutonetissä 70 €.

Vierailija
10/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi taisin jättää huudon kesken, kun huomasin, että sama nikki kävi huutamassa omaa huutoaan yli, tarjosi siis aina enemmän kuin itse oli viimeksi tarjonnut. Joku siis nosti tuotteen hintaa tahallaa, joko myyjä itse, puoliso tai joku muu. ja näin tuote tuli ylihintaiseksi.

Vierailija
11/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huutiksen hintataso on taas laskenut. Ennen en löytänyt oikein mitään ostettavaa, mutta viime aikoina olen löytänyt.

Toisaalta omista kohteistanikaan ei huudeta enää älyttömiä hintoja, joten plus miinus nolla tuo on oikeasti varmaan.

Vierailija
12/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä se on muuten pois että joku ostaa jotain 70% alesta ja ei sitten tarvitsekaan sitä ja pistää 50% myyntiin? Itse käsittäisin että siitä hyötyy ostajakin.

Vierailija
13/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 23:02"]

Keneltä se on muuten pois että joku ostaa jotain 70% alesta ja ei sitten tarvitsekaan sitä ja pistää 50% myyntiin? Itse käsittäisin että siitä hyötyy ostajakin.

[/quote]

Noin minäkin ajattelisin...

Tosin omassa tapauksessa käy kyllä useammin niin, että ostan 50% alesta ja myyn 70% alella :D Mutta kai siinäkin on sitten jotain huijauksen makua tai jotain.

Vierailija
14/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin lähinnä huonekaluja ja muuta tavaraa kotiin. Hinnat on järkyttäviä, Ikeasta saa uutta lähes samaan hintaan. Enkä nyt tarkoita mitään antiikkia tms. vaan ihan tavallisia kalusteita. Ja seuraamalla kyllä huomaa ettei tavara vaihda omistajaa vasn samat pyörivät aina vain uudestaan.

Vierailija
15/16 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintataso on noussut, huuto.netissä, tori.fissä sekä ihan kirppareillakin. Eipä tuu paljoa ostettua enää huuto.netistä, torista joskus satunnaisesti, ja kirppareillakin on melkee tavaksi tullut katsoa pöydän "merkki"tavarasta myyjän hintataso. Kierran paljon kirppareita, koska saan sieltä 98% vaatteistamme, joten olen oppinut kyyläämään pöydän tason ilman että tarttee kääntää joka riepua.

Toki merkkitavarasta on valmis ehkä maksamaan vähän enemmän, mutta valitettavan moni ennen niin hyvälaatuinen merkki on tänä päivänä ihan kuraa laadultaan. Paidat vääntää saumoista, bodien nepparit ei pysy kiinni jne. 

Vierailija
16/16 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta muita vastauksia... Ei kannata ostaa esim. kenkiä parilla eurolla, kun postarit nousee kuitenkin vähintään 7 euroon :(