Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan tämän parkkisakon kumottua? Syy:

Vierailija
02.07.2020 |

Parkkerattiin auto ja lähdettiin syömään. Kohta mies muisti, että auton parkkimaksu pitää maksaa (miehen auto, minä ajoin). Sanoin, että ei hätää, mulla on Easypark-sovellus, maksan sen sillä. Miehen auto ei ollut tunnareissani, mutta sen sai kätevästi lisättyä sinne. Mies sanoi, että muistaakohan rekisteritunnusta, ja katsoi avaimiaan ja sanoi sitten tunnuksen. Laitoin parkkiaikaa ja mentiin syömään.
Matkalla vielä näin parkkipirkon (miehen), joka keskusteli jonkun autoilijan kanssa, joka oli auton ja peräkärryn kanssa Kasarmitorilla, mutta ei siinä sen ihmeempää.
Kun tulimme syömästä, autossa olikin parkkimaksu!
Eli mies oli sanonut mulle auton rek-tunnuksen väärin. Koitin etsiä vielä miestä, siis parkkivalvojaa, mutta häntä ei näkynyt. Eli kaupungin pysäköintivirhemaksu kyseessä, ei mikään yrityksen (joita en maksa koskaan, koska heillä todistustaakka kuskista).
Ajattelin vaatia maksun mitätöintiä, koska mielestäni meillä on todella hyvä ja pätevä syy.

Kommentit (217)

Vierailija
161/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Äitihullun uusin riemastumisen aihe: parkkisakot. Tästä kuulemme jauhantaa seuraavat 6 vuotta.

En minä niistä riemastunut, van siitä, että ihmiset eivät toivo, että saisinkin ne kumottua, koska maksoin pysäköinnin. Eli kirjoittajat ovat epäsosiaalisia ja ilkeitä.

Ap

Vierailija
162/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala, voiko joku oikeasti olla noin tyhmä! :D Ei se ole mikään perusteluja vaativa mielipideasia, että parkkisakon saa jos parkkimaksu on maksamatta. Kuten tässä tapauksessa oli.

Aivan käsittämätöntä alkaa vikistä ja kiukutella tuntemattomille jonkun muutaman kympin takia ja vielä kun kyse on 100% omasta mokasta.

"PERUSTELKAA MIELIPITEENNE TYMÄT!!11"

:'D

Ei ollut maksamatta. Mitä kohtaa sun on siitä vaikeaa olla tajuamatta? 😟

Ap

Oli maksamatta, tajuat sen itsekin.

Tää on vähän sama kun menis kauppaan ja siinä pihalla heittelis seteleitä sadevesikaivoon. Sitten marssis sisälle, tekisi ostokset ja poistuisi maksamatta. Vartijan lähtiessä perään saisi lapsellisen itkupotkuraivarin että "kyllä multa lähti rahaa lompakosta, minä olen menettänyt rahaa eli nämä ostokset kuuluu mulle, mikä siinä on vaikeaa tajuta!!"

Sun on pakko olla trolli. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, Äitihullun uusin riemastumisen aihe: parkkisakot. Tästä kuulemme jauhantaa seuraavat 6 vuotta.

Voi luoja. En tajunnut kuka on kyseessä. Turha siis koittaa puhua järkeä.

Yleensä äitihullututkani kyllä toimii hyvin.

/158

Vierailija
164/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa niin vit*n urpolta. Taitaa olla oikein kunnon white trash roskaa 🤣🤣🤣

Vierailija
165/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololooo, pisteet ap sulle todella moni meni provoosi :D

Vierailija
166/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä oikaisuvaatimus, niin sillähän se selviää.

Pysäköinnin valvoja ei ole tehnyt minkäänlaista virhettä, joten mikään pakko heidän ei ole mitätöidä maksua.

Periaatteessahan olisit voinut pysäköidä myös sen auton minkä rekkaria käytit. Eli sinun kannattaa oikaisuvastimuksen liitteeksi pyytää käyttämäsi rekisterinumeron ajoneuvon omistajalta lausunto, jossa hän vakuuttaa että kyseinen sjoneuvo ei ole ollut käytössäsi ja että se ei ole ollut ajankohtana pysäköitynä alueella.

Mä kyllä luulisin, että mun ei tarvite häntä tavoittaa, vaan toi asia selviää Easyparkin asiakaspalvelun kanssa. Jonka voi liittää valitukseen.

Ap

Miten easyparkki voi muka auttaa sinua tässä asiassa? Ei ne tiedä minkä auton olet oikeasti pysäköinyt.

Näkeväthän se sen virhemaksusta. Siihen pistetään rekkari, jolle auton maksu on maksettu. Näkee, että numerot heittävät järjestyksessä. Ja he vain siis voivat todistaa, että sillä kellonlyömällä sille lähellä olevalle rekkarille oli mun sovelluksesta maksettu siinä lokaatiossa parkkiaikaa. Ei siihen tarvita sen auton omistajaa sanomaan, että mun puhelimesta ei ole maksettu mitään hänen autoonsa.

Ap

Olisi voinut olla sekin auto minkä maksoit. On sinun tehtäväsi osoittaa että ei ollut. Tajuatko?

Ei olisi, koska tililleni perustettiin hetkeä ennen tämän auton lähes samanlaista rekkaria se auto. Se on todiste, joka kelpaa takuulla. Kaikilta ei näet puutu aivot, toisin kuin sä yrität todistella, että he eivät saa ajatella! Ajatella!

Ap

Ei tuo mitään todista toope.

Ei sen tarvitse olla käräjäoikeudessä pitävää todistetta, uuno! Riittää, että se vakuuttaa IHMISET. AIVOILLA. Aivottomia en koita vakuuttaa. Kuten va j a ak k i av-raatia.

Ap

Noilla sosiaalisilla taidoilla ei tule onnistumaan.

Vierailija
167/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/158

Eikö tämä ollut melko ilmeistä ensimmäisestä nimittelystä alkaen?

Vierailija
168/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poka maksakoon. Korkki pilluun!

Vierailija
169/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/158

Eikö tämä ollut melko ilmeistä ensimmäisestä nimittelystä alkaen?

Olisi pitänyt olla. Nyt hävettää. :(

Puolustuksekseni sanon etten lukenut kuin aloituksen ja viimeisen sivun kommentit.

Vierailija
170/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai siis parkkisakko, ei -maksu.

Ap

Pysäköintivirhemaksu

Vierailija
171/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysäköinnin valvoja ei ole tehnyt minkäänlaista virhettä, joten mikään pakko heidän ei ole mitätöidä maksua.

Periaatteessahan olisit voinut pysäköidä myös sen auton minkä rekkaria käytit. Eli sinun kannattaa oikaisuvastimuksen liitteeksi pyytää käyttämäsi rekisterinumeron ajoneuvon omistajalta lausunto, jossa hän vakuuttaa että kyseinen sjoneuvo ei ole ollut käytössäsi ja että se ei ole ollut ajankohtana pysäköitynä alueella.

Mä kyllä luulisin, että mun ei tarvite häntä tavoittaa, vaan toi asia selviää Easyparkin asiakaspalvelun kanssa. Jonka voi liittää valitukseen.

Ap

Miten easyparkki voi muka auttaa sinua tässä asiassa? Ei ne tiedä minkä auton olet oikeasti pysäköinyt.

Näkeväthän se sen virhemaksusta. Siihen pistetään rekkari, jolle auton maksu on maksettu. Näkee, että numerot heittävät järjestyksessä. Ja he vain siis voivat todistaa, että sillä kellonlyömällä sille lähellä olevalle rekkarille oli mun sovelluksesta maksettu siinä lokaatiossa parkkiaikaa. Ei siihen tarvita sen auton omistajaa sanomaan, että mun puhelimesta ei ole maksettu mitään hänen autoonsa.

Ap

Olisi voinut olla sekin auto minkä maksoit. On sinun tehtäväsi osoittaa että ei ollut. Tajuatko?

Ei olisi, koska tililleni perustettiin hetkeä ennen tämän auton lähes samanlaista rekkaria se auto. Se on todiste, joka kelpaa takuulla. Kaikilta ei näet puutu aivot, toisin kuin sä yrität todistella, että he eivät saa ajatella! Ajatella!

Ap

Ei sen tarvitse olla käräjäoikeudessä pitävää todistetta, uuno! Riittää, että se vakuuttaa IHMISET. AIVOILLA. Aivottomia en koita vakuuttaa. Kuten va j a ak k i av-raatia.

Ap

Joo, ei kannattaisi ainakaan soittaa. AP räjähtää heti hakkumaan vastapuolta idiootiksi, kun aspa on on ensimmäisen kerran eri mieltä jostain ja yhteistyöhalukkuus päättyy siihen.

Kirjallisessa versiossa asiallisena pysyminen voisi jopa onnistua ensimmäissä yhteenototssa, mutta tuskin enää toisessa, jos kirjeenvaihto jatkuu.

Vierailija
172/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämän mt-potilaan avaukset eivät ole provoja.

Vierailija
173/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala, voiko joku oikeasti olla noin tyhmä! :D Ei se ole mikään perusteluja vaativa mielipideasia, että parkkisakon saa jos parkkimaksu on maksamatta. Kuten tässä tapauksessa oli.

Aivan käsittämätöntä alkaa vikistä ja kiukutella tuntemattomille jonkun muutaman kympin takia ja vielä kun kyse on 100% omasta mokasta.

"PERUSTELKAA MIELIPITEENNE TYMÄT!!11"

:'D

Ei ollut maksamatta. Mitä kohtaa sun on siitä vaikeaa olla tajuamatta? 😟

Ap

Oli maksamatta, tajuat sen itsekin.

Tää on vähän sama kun menis kauppaan ja siinä pihalla heittelis seteleitä sadevesikaivoon. Sitten marssis sisälle, tekisi ostokset ja poistuisi maksamatta. Vartijan lähtiessä perään saisi lapsellisen itkupotkuraivarin että "kyllä multa lähti rahaa lompakosta, minä olen menettänyt rahaa eli nämä ostokset kuuluu mulle, mikä siinä on vaikeaa tajuta!!"

Sun on pakko olla trolli. :D

Ei ollut maksamatta!!! Sun vertauksesi on aivan pielessä. Tilanne vertautuu siihen, ettäolisin maksanut edessä menijän KASSIN ostamat ostokset. Ja hän omat ostoksensa. Eli maksettiin sellaisen ostokset, joka ei ole henkilö. (Auto).

Ap

Vierailija
174/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/158

Järkeä? Sinä ja ne ilkeät, joiden mielestä ei ole väärin, jos maksua ei kumota tässä järkeä tarvitsevat. Ei kukaan muu.

Ap

Vierailija
175/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta tää on kyllä totta.

Ap

Vierailija
176/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Mulla ei ole mitään syytä suuttua pysäköinninvalvonnalle, eiväthän he voineet tietää, että rekkari on pysäköintisovelluksessa väärin. Ja nyt asia korjataan.

Ap

Vierailija
177/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/158

Järkeä? Sinä ja ne ilkeät, joiden mielestä ei ole väärin, jos maksua ei kumota tässä järkeä tarvitsevat. Ei kukaan muu.

Ap

Toinen jankkausketjusi poistuikin jo. Kertooko se sinulle mitään? No, tuskin.

Vierailija
178/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Joo, ei kannattaisi ainakaan soittaa. AP räjähtää heti hakkumaan vastapuolta idiootiksi, kun aspa on on ensimmäisen kerran eri mieltä jostain ja yhteistyöhalukkuus päättyy siihen.

Kirjallisessa versiossa asiallisena pysyminen voisi jopa onnistua ensimmäissä yhteenototssa, mutta tuskin enää toisessa, jos kirjeenvaihto jatkuu.

E e e e e e eeeee. Älä vertaa asiallisia ihmisiä toki omaan kommentointiisi, jossa ei toivota aloittajille mitään oikeudenmukaisuutta ja hyvää.

Ap

Vierailija
179/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat peruttua. Tässä uutinen täysin vastaavasta tilanteesta https://yle.fi/uutiset/3-10390642

Vierailija
180/217 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/158

Ap

Toinen jankkausketjusi poistuikin jo. Kertooko se sinulle mitään? No, tuskin.

Mitä sen pitäisi kertoa? Tässä on paljon pahempaa kielenkäyttöä. Siihenhän jokainen komppasi mun sanaani.

Ap

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan