Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moumoun tämän päivän asu, toppi vai floppi?

Vierailija
18.04.2013 |

http://moumou.indiedays.com/2013/04/18/pitsiselkainen-akapussi/

mun mielestä floppi. Housut ei istu, toppi liian lyhyt ja mikään ei sovi toistensa kanssa yhteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floppi. Näyttää siltä että WT yrittää olla tyylikäs, siinä onnistumatta. Minun silmääni ottaa eniten se että nuo reikäfarkut ja mummomaisen värinen ja näköinen villatakki riitelevät keskenään todella häijysti. Ja siihen vielä huippukorkeat korkoavokkaat, hyh ja yök.

Vierailija
2/6 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ihan omalla nimellä menet hänen blogiinsa kommentoimaan hänen asuaan? 

Nätti tyttö ja vielä iloisen näköinen. Eikö tuollaiset löksö pöksyt ole joka blogistin boyfrendillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät vaatteet ja se ruoka näytti vielä hirveämmältä.

Vierailija
4/6 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole floppi. Toppi tosiaan saisi olla koon tai kaksi isompi, mutta muuten ihan hauska kokonaisuus. Sitä vain ihmettelen monienkin tyyliblogien kohdalla, että miten hitossa Helsingissä muka mennään jossain kesätakeissa ja avokkaissa tähän aikaan vuodesta? Siellähän tuulee aina ja harvassa oli ne päivät, kun oikeasti oli lämmin.

Vierailija
5/6 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 22:30"]

Mun mielestä ei ole floppi. Toppi tosiaan saisi olla koon tai kaksi isompi, mutta muuten ihan hauska kokonaisuus. Sitä vain ihmettelen monienkin tyyliblogien kohdalla, että miten hitossa Helsingissä muka mennään jossain kesätakeissa ja avokkaissa tähän aikaan vuodesta? Siellähän tuulee aina ja harvassa oli ne päivät, kun oikeasti oli lämmin.

[/quote]

Itse asun Helsingissä ja en kyllä ihan vielä hiihtele avokkaissa ja kesätakissa tuolla menemään, lapaset joutuu vielä käsessä pitämään. Luntakin vielä maassa.

Vierailija
6/6 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukulla on aina liian kireät housut.