Miksi miehet ovat halunneet minusta aina vain seksiä?
Aikuiset, järkevät, koulutetut miehet. Jo nuorena 18-vuotiaana, jatkuen koko nuoruuden, parisuhteessakin, jopa avioliitossa kiinnosti vain seksi ja nyt eronneena miehet tekevät selväksi entistä voimakkaammin haluavansa vain seksiä.
Itse keskustelisin kyllä muustakin ja voisin muutakin elämää jakaa.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska te valitsette miehiä joita kiinnostaa vain seksi?
Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies
Mulla on suorastaan fetissi niihin kilttimiehiin. En ole koskaan ollut jännämiesten perään. Mutta ne kilttimiehetkin lopulta kiinnostuvat minusta vain ulkonäön eli seksin takia. Muuten olen ihan yhdentekevä.
Olenkin tullut siihen tulokseen, että en vaan ole ihmisenä kiinnostava. Olen liian tylsä.Mikä sun koulutus on?
ohis
Eihän naisen koulutuksella pitänyt olla väliä?
Niinhän miehet väittää, mutta tosiasiassa on. Todennäköisesti olet kouluttamaton vähälahjainen hieman hönö nainen, mutta kuitenkin hyvän näköinen. Joten olet vähän kuin nämä julkkistyrkky naiset, jotka saa kyllä seksuaalisuudellaan paljon miehiä, mutta eivät yhdenkään miehen arvostusta. Marilyn Monroe-syndrooma.
Ihan jäätävän sovinistinen kommentti. Ensinnäkin miehet preferoivat mahdollisimman haluttavaa naista, mutta lopulta se on naisen oma vika?
Mikä kaksoisstandardi!!?? Miehet valittavat kun naiset eivät näytä naisellisilta, mutta kun nainen NÄYTTÄÄ naiselliselta, on naisen oma vika kun miehet käyttävät vain seksiin??? Missä on miesten vastuu?Valitettavasti tunnistan ilmiön kauniina ja ns ” pantavan näköisenä” naisena. Vedän puoleeni pinnallisia hyväksikäyttäjiä kauniina, hoikkana ja isotissisenä naisena. Toimin erityisasiantuntijana pankissa, joten en ole tyhmä blondi. Mutta ulkomuoto hämätä. Vedän puoleeni kuin lantakasa paskakärpäsiä pinnallisia seksin vonkaajia. Koska vartalo ja isot, pystyt tissit.
Olen ratkaissut asian olemalla pihtari. En siis jaa tavaraani. Mutta ilmiö surullisen tuttu. Uskoni miehiin on mennyt. Harvassa on fiksut, luotettavat, naista arvostavat miehet. Häiriköinti ja aeksiehdotukset liiankin tuttua, varsinkin ikäluokassa nelikymppiset miehet.
Joku toinen ratkaisisi ongelman pokaamalla itse hyvän miehen, mutta olet selvästi fiksu erityisasiantuntija
Minähän juuri kerroin, että en suostu pinnallisten miesten seksiehdotuksiin. Preferoin siis syvällisen, mukavan ja arvostavan miehen. Missä sisälukutaitosi?? Vai jumituitko siihen seikkaan, että olen asiantuntija? Ongelmasi??
Miksi vika välttämättä olisi naisessa? Surullinen totuus on, että suurin osa miehistä hakee naisista seksiä ja pinnallista kanssakäymistä. Monille miehille naiset edustavat ulkomuotoa ja seksiä.
Se ei ole naisten vika. Kauniit naiset saavat todella paljon seksistisiä ehdotuksia. Mitä kauniimpi ja haluttavampi nainen, sitä enemmän! Turha syyllistää niitä naisia; usein saa lukea miten vika on naisten. Ei saisi näyttää seksikkäältä ja haluttavasta! Mutta mitäs teet, jos ulkomuoto on esim kurvikas?? Pitäisikö tällaisen naisen pukeutua burkhaan ja peitellä omaa vartaloaan? On todella seksististä syyllistää nainen omasta ulkonäöstään, esim jos on isot ja pystyt rinnat, hoikka uuma, ei se ole mikään naisen välittämä tiedostamaton viesti, vaan ihan naisen oma vartalo, ilman mitään ” viestiä”
Miehillä on vain tapana yliseksualisoida kauniit naiset! Ihan tutkittu juttu.
Miksi syyllistetään nainen? Kun vika on miesten asenteissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vika välttämättä olisi naisessa? Surullinen totuus on, että suurin osa miehistä hakee naisista seksiä ja pinnallista kanssakäymistä. Monille miehille naiset edustavat ulkomuotoa ja seksiä.
Se ei ole naisten vika. Kauniit naiset saavat todella paljon seksistisiä ehdotuksia. Mitä kauniimpi ja haluttavampi nainen, sitä enemmän! Turha syyllistää niitä naisia; usein saa lukea miten vika on naisten. Ei saisi näyttää seksikkäältä ja haluttavasta! Mutta mitäs teet, jos ulkomuoto on esim kurvikas?? Pitäisikö tällaisen naisen pukeutua burkhaan ja peitellä omaa vartaloaan? On todella seksististä syyllistää nainen omasta ulkonäöstään, esim jos on isot ja pystyt rinnat, hoikka uuma, ei se ole mikään naisen välittämä tiedostamaton viesti, vaan ihan naisen oma vartalo, ilman mitään ” viestiä”
Miehillä on vain tapana yliseksualisoida kauniit naiset! Ihan tutkittu juttu.Miksi syyllistetään nainen? Kun vika on miesten asenteissa?
Kyllä. Ja sitten jos kaunis nainen ei halua näyttää kurvejaan avoimesti, vaan esimerkiksi pukeutuu näin kesällä peittäviin vaatteisiin, valitetaan siitäkin. Mikään ei koskaan kelpaa. Miehillä on raivokiimainen esineellistävä asenne naisiin sen sijaan, että heidät kohdattaisi ihmisinä.
Naiset ovat keskimääräisesti aika tylsää seuraa muuten kuin vuoteessa.
Minulla on ollut samaa ongelmaa, ja olen oikeastaan vieläpä ruma nainen ja vähän kummallinen luonteeltani. Miesmäiset kasvot ja mielenkiinnonkohteet, vartalo sentään sporttinen. Itse olen ajatellut sen johtuvan just siitä etten ole oikealla tavalla naisellinen, ts. en osaa söpöillä tai kikatella. Olen ajatellut, että parisuhteeseen miehet vaatisivat enemmän ja kauniimman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on vain tapana yliseksualisoida kauniit naiset! Ihan tutkittu juttu.Miksi syyllistetään nainen? Kun vika on miesten asenteissa?
Ei vika ole kummassakaan sukupuolessa, naiset eivät voi mitään sille että ovat seksikkäitä eivätkä miehet voi mitään sille että himoitsevat seksikkäitä naisia. Se että kahden ihmisen halut eivät kohtaa ei tarkoita että kummankaan halut olisivat vääriä, ne ovat vain erilaisia.
En siis ymmärrä ollenkaan näitä ketjuja, joissa yritetään saada toinen sukupuoli näyttämään jotenkin huonommalta. Mutta onhan se tosiasia, että jos kukaan ei halua kanssasi parisuhdetta niin sitten sinussa on jotain vikaa niiden mielestä, joista itse kiinnostut. Olit mies tai nainen. Kukaan ei tietenkään voi mitään sille keitä kohtaan tuntee seksuaalista vetoa, mutta aina voi yrittää miettiä olisiko itsessä jotain kehitettävää tai muutettavaa, että kelpaisi paremmin.
Ihan kuten naisetkin niin myös miehet haluavat parisuhteeseen naisen, jonka kanssa ajatusmaailmat kohtaavat ja on jotain yhteistä, jonka seurassa viihtyy, joka kunnioittaa ja arvostaa miestä ja jolla ei ole mitään merkittäviä ongelmia jotka vaikeuttaisivat arkea. Ja ihan yhtä lailla nainenkin voi olla miehen mielestä hyvännäköinen, mutta luonteeltaan liian erilainen, tylsä tai ongelmainen parisuhteeseen. Jos miestä kiinnostaa jonkun naisen kanssa vain seksi niin ainoa johtopäätös ei ole ettei miestä ylipäätään kiinnosta naisissa kuin seksi vaan voi myös olla, ettei juuri tuossa naisessa ole miehen mielestä mitään muuta kiinnostavaa.
Sama juttu, oma mieheni on onneksi toista maata.
Sänkyynkinuajia on riittänyt. Tulee kyllä paska fiilis niistä jotka kelpuuttaisivat minut sänkyynsä mutta kaveriksi minusta ei heille ole.
Vähemmän viehättäville aina sanotaan että sisin ja sydän on ne jutut jotka ovat loppujen lopuksi tärkeintä ihmisessä ja suhteen luomisessa. Mutta meihin nätimpiin tämä ei ilmeisesti päde. Meidän kohdalla ulkonäkö on ”se” juttu ja lopulla ei ole niinkään väliä.
Toisesta ketjusta:
"Mikä tässä nyt on niin vaikeaa. Jo aiemmin mainittu seksuaalinen vapautuminen ja sähköinen deittailu on niin sanotusti vapauttanut markkinat. Tavallisen nuoren naisen tarjolla on täten jotain aivan liian houkuttelevaa verrattuna siihen vastinpariin eli tavalliseen nössykkään, joten sellaiseen ei siinä vaiheessa tyydytäkään. Harvoin nämä seikkailut kuitenkaan realisoituvat onnellisiksi parisuhteiksi. Viimeksi tänään palstalla näytti olevan naisten surkuketju, miksi miehet halyavat heistä vain seksiä. Kolmekymppisenä menekki on laskenut silmin nähden ja perhettäkin tekisi ainakin puolittain mieli, joten sitten tyydytään."
Voisiko asiaa enää paremmin sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
"Mikä tässä nyt on niin vaikeaa. Jo aiemmin mainittu seksuaalinen vapautuminen ja sähköinen deittailu on niin sanotusti vapauttanut markkinat. Tavallisen nuoren naisen tarjolla on täten jotain aivan liian houkuttelevaa verrattuna siihen vastinpariin eli tavalliseen nössykkään, joten sellaiseen ei siinä vaiheessa tyydytäkään. Harvoin nämä seikkailut kuitenkaan realisoituvat onnellisiksi parisuhteiksi. Viimeksi tänään palstalla näytti olevan naisten surkuketju, miksi miehet halyavat heistä vain seksiä. Kolmekymppisenä menekki on laskenut silmin nähden ja perhettäkin tekisi ainakin puolittain mieli, joten sitten tyydytään."
Voisiko asiaa enää paremmin sanoa?
Jep. Tuon voisi liittää varoitustekstiksi, kun avaa tinderin ensimmäisen kerran.
Kuten aina, kun puhutaan "miehistä", on sytä kysyä keitä miehiä tällä tarkoitetaan?
Minä väittäisin että suosittuja miehiä joilla riittää naisseuraa.
Juju kun on siinä ettei naisella tarvitse olla kuin yksi seksikäs kohta kropassa (esim. hyvä perse) niin seksuaalinen kiinnostus on taattu useimmilta miehiltä. Ja kun on mistä valita, valituksi tulee se komea ja karismaattinen mies. Juuri se mies kuitenkin katsoo parisuhteeseen jotain parempaa, vaikka se hyväperseinen mutta mieskasvoine nainen kelpaisikin yhden illan huviksi.
Kin suositut miehet kaatavat naisia kuin heinää ja miesten enemmistö jää vaille matcheja ja treffejä, naisista alkaakin näyttämään siltä että kaikki miehet ovat vain seksin perässä koska ne miehet joita he tapailevat ovat seksin perässä juuri heidän kanssaan.
Nämä naiset eivät huomakaan sitä harmaata miesmassaa joka ei herätä kiinnostusta, eivätkä he tiedä että se komistus pariutui myöhemmin kaunottarensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. En ole samaa mieltä. Tiimalasivartaloisena en ole kokenut asiaa noin, kuin ihan teininä. Kun sain lisää itsevarmuutta 20v jälkeen, ei perskärpäset tulleet tyrkylle. Ei ne kehtaa.
Jos kantaa itsensä tyylillä, ei kuppikoko määrittele sitä miten miehet käyttäytyvät. Juottoloissa voi olla eri asia, mutta normaalissa arjessa ihan silmiin katsotaan ja kahville kysytään.
Jos usein ehdotellaan seksiä suoraan, niin kyllä pitää 1) vilkaista onko paikka törkyinen 2) katsahtaa peiliin onko joku näkymä jäänyt isosti auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et ole parisuhdekelpoinen
Syitä siihen voi olla lukuisia. Löytyykö esimerkiksi mitään mt-diagnooseja? Pitäisikö löytyä?
Miksi vika välttämättä olisi naisessa? Eikö suurin syy löydy miehissä, jotka etsivät naisessa vain seksiä? Huvittaa kun miehet sikailevat, ja syy toki on naisessa itsessään....
Koska naiset valitsevat ne miehet. Jos sinulla on kymmenen miestä mistä valita deittiseuraa, ja valitset toistamiseen ne kolme, jolle olet vain tarpeiden tekoa varten, miten se olisi miesten syy? Sinä palkitset heidän käytöstään, antamalla mitä haluavat. Uudestaan ja uudestaan.
Ei sussa vaan ole mitään muuta kiinnostavaa, ainakaan niiden miesten mielestä joihin olet törmännyt. Sama se mulla on aina ollut. Mutta minä kyllä olenkin pirun tylsä nainen. En oikeastaan itsekään ymmärrä mitä kiinnostavaa minussa olisi, muuta kuin reikä. Siksi olenkin sovinnolla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten aina, kun puhutaan "miehistä", on sytä kysyä keitä miehiä tällä tarkoitetaan?
Minä väittäisin että suosittuja miehiä joilla riittää naisseuraa.
Juju kun on siinä ettei naisella tarvitse olla kuin yksi seksikäs kohta kropassa (esim. hyvä perse) niin seksuaalinen kiinnostus on taattu useimmilta miehiltä. Ja kun on mistä valita, valituksi tulee se komea ja karismaattinen mies. Juuri se mies kuitenkin katsoo parisuhteeseen jotain parempaa, vaikka se hyväperseinen mutta mieskasvoine nainen kelpaisikin yhden illan huviksi.
Kin suositut miehet kaatavat naisia kuin heinää ja miesten enemmistö jää vaille matcheja ja treffejä, naisista alkaakin näyttämään siltä että kaikki miehet ovat vain seksin perässä koska ne miehet joita he tapailevat ovat seksin perässä juuri heidän kanssaan.
Nämä naiset eivät huomakaan sitä harmaata miesmassaa joka ei herätä kiinnostusta, eivätkä he tiedä että se komistus pariutui myöhemmin kaunottarensa kanssa.
Minä ainakin olen tapaillut ihan sellaisia peräkammarinpoikia ja hissukkamiehiä. Aloitteet olen tehnyt aina itse koska mulle ei niitä tehdä. Missään deittisivustoilla en ole koskaan ollutkaan kun en edes uskalla sellaisiin mennä. Kaikki mun miehet on olleet sellaisia alemman tason kouluttamattomia kokemattomia ja tavis pullukoita, eli täysin samanlaisia kuin minä itsekin.
T:95
Miksi vika välttämättä olisi naisessa? Eikö suurin syy löydy miehissä, jotka etsivät naisessa vain seksiä? Huvittaa kun miehet sikailevat, ja syy toki on naisessa itsessään....