Miksi miehet ovat halunneet minusta aina vain seksiä?
Aikuiset, järkevät, koulutetut miehet. Jo nuorena 18-vuotiaana, jatkuen koko nuoruuden, parisuhteessakin, jopa avioliitossa kiinnosti vain seksi ja nyt eronneena miehet tekevät selväksi entistä voimakkaammin haluavansa vain seksiä.
Itse keskustelisin kyllä muustakin ja voisin muutakin elämää jakaa.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa?
Sanoisin just näin. Siten makaa kuin petaa.
Suurin osa miehistä haluaa naisista vain seksiä. Siksi miehet myös pettävät paljon vaikka olisivat suhteessa.
Sama ongelma naisten kanssa. Haluavat vain seksiä, mutta suhteeseen en kelpaa :(
Sopivasti kiltti M
Sama juttu. Jostain syystä olen kuitenkin päätynyt avoliittoihin miesten kanssa, jotka eivät välitä seksistä, ainakaan minun kanssa.
Ymmärtääkseni seksi kuuluu avioliittoon vai luulitko, että nyt ei tarvitse enää miestä miellyttää, kun pappi on aamenensa sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä haluaa naisista vain seksiä. Siksi miehet myös pettävät paljon vaikka olisivat suhteessa.
Paskapuhetta. M42
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan tavannut vääriä miehiä.
On tämäkin, miksi AV naiset hakeutuu niihin outoihin miehiin. Varmaan kaikki palstan mammat on eronneet ja eksät on niitä kaljaa kittaavia möhömahaläskiukkoja.
Tuo kovasti seksin haluaminen on biologiaa. Olet ilmeisesti hyvin viehättävä nainen ja se saa heteromiehillä sukat pyörimään jaloissa, vaikka muuta voivatkin väittää. Valitettava tosiasia on, että viehättävien naisten on paljon vaikeampi saada miehet kiinnostumaan luonteesta, älystä, mielipiteistä tai muista asioista. Syynä on se että fyysinen kauneus tai viehättävyys on niin voimakas signaali, että muiden "avujen" on vaikea kiivetä sen aiheuttaman muurin yli.
Tähän on aika vaikea keksiä vastalääkettä. Ämpäri päässä oleminenkaan ei ole ratkaisu. Sanoisin että vanhemmilla miehillä on enemmän elämänkokemusta ja näköalaa, osaavat enemmän keskittyä muuhunkin kuin pelkkiin fyysisiin ominaisuuksiin. Ainakin itse näin neljän kympin ylittäneenä osaan keskittyä vastakkaisessa sukupuolessa henkisiin asioihin huomattavasti paremmin kuin parikymppisenä, tai edes kolmikymppisenä.
Miehelle tuo yleensä tarkoittaa ettei nainen ole tarpeeksi upea ulkonäöltään eikä luonteeltaan tarpeeksi charmikas/itsevarma/ihana.
Seksiin riittää ihan keskivertokaunis ja normaalipainoinen, parisuhteeseen vaaditaan jo enemmän. Lisäksi seksiin luonteella ei niin väliä, mutta parisuhteeseen halutaan charmikas, itsevarma ja ihana nainen.
Noin 50% kelpaa hyvin seksiin, ehkä vain 5% parisuhteeseen.
Sama ongelma. Olen kolmelymppinen, sporttinen, suht hyvännäköinen nainen (en millään missimäisellä tavalla kaunis, enemmänkin ehkä söpö, mutta naisellisella, en lapsekkaalla tavalla).
Olen myös korkeakoulutettu, inspiroivassa asiantuntijatyössä, ja minulla on paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita.
Vaikka olen löytänyt miehiä joilla on samoja mielenkiinnon kohteita ja joiden kanssa olisi paljon yhteisiä puheenaiheita sekä tekemisen eri muotoja, heitä kiinnostaa vain seksi.
Olen myös seksuaalinen, mutta pelkkä housut pois, hetken rynkytys, housut takaisin jalkaan ei kiinnosta pätkääkään. Haluaisin tavatessa tehdä jotain, flirttailla ja keimailla sen lomassa, luoda tunnelmaa, vilauttaa vaivihkaa vähän erilaisempaa alusvaatetta jonka olen valinnut päälleni ja nauttia jännitteestä, kunnes sitten vaatteet revitään toistemme päältä kun ei vaan kestetä enää. Mutta miehiä ei tällainen "turha hölynpöly" voisi vähempää kiinnostaa.
Sama "vaiva" on ollut minullakin. Olen kyllä ihan nätti ja hoikka, mutta en mikään tyrkky. Monet miehet yksinkertaisesti ovat sanoneet minun olevan jotenkin eroottinen. Vaikka esim pukeudunkin ihan normaalisti.
Tavattuani nykyisen mieheni asia muuttui. Toki seksiä meillä on paljon mutta myös paljon muuta.
Kyllä se oikea vielä löytyy!
Koska te valitsette miehiä joita kiinnostaa vain seksi?
Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies
Koska olet suostunut siihen helposti. Miehet ovat aika brainlettejä tässä asiassa valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies
Yritin valita tämmöisen miehen, mutta se ei herättänyt minkäänlaisia paritteluhaluja. No, ehkä toinen tulee vastaan joka on myös kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin valita tämmöisen miehen, mutta se ei herättänyt minkäänlaisia paritteluhaluja. No, ehkä toinen tulee vastaan joka on myös kiihottava.
Tiesin tämän. Ei ole ikinä kyse siitä, että naiset eivät saisi hyvää miestä vaan se ei kelpaa, koska alapää tekee lopullisen valinnan.
En tiedä. Sama ongelma.