Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat halunneet minusta aina vain seksiä?

Vierailija
02.07.2020 |

Aikuiset, järkevät, koulutetut miehet. Jo nuorena 18-vuotiaana, jatkuen koko nuoruuden, parisuhteessakin, jopa avioliitossa kiinnosti vain seksi ja nyt eronneena miehet tekevät selväksi entistä voimakkaammin haluavansa vain seksiä.
Itse keskustelisin kyllä muustakin ja voisin muutakin elämää jakaa.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä haluaa naisista vain seksiä. Siksi miehet myös pettävät paljon vaikka olisivat suhteessa.

Mistähän keksit faktasi?

Jos ei osaa suodattaa moista bulshittia pois jo suoraan lukiessa, niin tämä on varmaan aika karmea palsta ;)

Zinc

Vierailija
62/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kelpaan vain pelkkään seksiin. Syynä se, että kroppa on ihan ok, mutta naama tavis/ruma. 

Tuskin sun naamassa mitään vikaa on. Vika löytyy joko 1) toiminnasta eli siitä, että annat miesten tehdä aloitteita tai teet aloitteita aina samanlaisille miehille TAI 2) korvien välistä. Veikkaan ykköstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te valitsette miehiä joita kiinnostaa vain seksi?

Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies

Mulla on suorastaan fetissi niihin kilttimiehiin. En ole koskaan ollut jännämiesten perään. Mutta ne kilttimiehetkin lopulta kiinnostuvat minusta vain ulkonäön eli seksin takia. Muuten olen ihan yhdentekevä.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että en vaan ole ihmisenä kiinnostava. Olen liian tylsä.

Vierailija
64/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kelpaan vain pelkkään seksiin. Syynä se, että kroppa on ihan ok, mutta naama tavis/ruma. 

Tuskin sun naamassa mitään vikaa on. Vika löytyy joko 1) toiminnasta eli siitä, että annat miesten tehdä aloitteita tai teet aloitteita aina samanlaisille miehille TAI 2) korvien välistä. Veikkaan ykköstä

Mä veikkaan, että tuosta ykkösestä saa ottaa tuon loppuosan myös pois. 

Nainen, joka passiivisena odottaa, että ne miehet jotka kaipaa seksiä tulevat juttusille.

Zet on mun veikkaus ..

Zinc

Vierailija
65/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies

Mulla on suorastaan fetissi niihin kilttimiehiin. En ole koskaan ollut jännämiesten perään. Mutta ne kilttimiehetkin lopulta kiinnostuvat minusta vain ulkonäön eli seksin takia. Muuten olen ihan yhdentekevä.

Olenkin tullut siihen tulokseen, että en vaan ole ihmisenä kiinnostava. Olen liian tylsä.

Ei se noin mene. Te vaan ette tajuu .. 

Zinc

Ei ole mikään automaatio, että kiltti olisi erilainen. Se on tungettu siihen boxiinsa ihan tahtomattaan. Eikä ole automaatio, että se ei kiltti olisi jotain teidän oletuksianne ..

Vierailija
66/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Vierailija
67/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään merkitystä kiinnostuuko mies naisesta ulkonäön takia. Luultavasti.

Ainaostaan sillä on väliä, että mitä sitten .. 

Kiinnostaako sitä sen jälkeen mikään muu naisessa. 

Zinc

Sitä prinsessaharhaa te ette tule koskaan saavuttamaan, että olette maailmankaikkeuden uniikkeja lumienkeleitä, joista mies kiinnostuu ensiksi, eikä valkoritari piittaa ulkonäöstänne pätkääkään ..

Vierailija
68/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Eihän naisen koulutuksella pitänyt olla väliä?

Vierailija
69/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: kärsii tyhmä kolo syndroomasta, jos haluat olla vapautunut nainen kenellä kumppanit useissa kymmenissä tai sadoissa niin turha odottaa kaikkia kiinnostaa sormustaa sinut

Harvalla näistä palstavalittajista on paljoo annettavaa suhteeseen

Vierailija
70/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Ei varmaan niille, joita kiinnostaa naisessa vain seksi

Vierailija
71/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Niinhän miehet väittää, mutta tosiasiassa on. Todennäköisesti olet kouluttamaton vähälahjainen hieman hönö nainen, mutta kuitenkin hyvän näköinen. Joten olet vähän kuin nämä julkkistyrkky naiset, jotka saa kyllä seksuaalisuudellaan paljon miehiä, mutta eivät yhdenkään miehen arvostusta. Marilyn Monroe-syndrooma. 

Vierailija
72/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä kiinnostuuko mies naisesta ulkonäön takia. Luultavasti.

Ainaostaan sillä on väliä, että mitä sitten .. 

Kiinnostaako sitä sen jälkeen mikään muu naisessa. 

Zinc

Sitä prinsessaharhaa te ette tule koskaan saavuttamaan, että olette maailmankaikkeuden uniikkeja lumienkeleitä, joista mies kiinnostuu ensiksi, eikä valkoritari piittaa ulkonäöstänne pätkääkään ..

Näin ollen, miksi ottaa miestä ensinkään? Ulkonäkö, jos sitä onkin, katoaa kuitenkin. Ja sitten miehen pitäisi jatkaa kiinnostustaan sen menettämisen jälkeen. Ainut syy ottaa mies on siis jonkinlainen sieulunkumppanuus, että on muukin yhteys kuin seksuaalinen viehätys.

Vierailija
73/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen rima kun on turhan korkealla niin käy juuri noin. Tuo on nähdäkseni monen tavallisen ja jopa ihan kauniin, mutta henkisesti mitäänsanomattoman naisen sudenkuoppa. Kelvataan seksiin, mutta suhteeseen kelpuuttamanne miehet etsivät "parempaa".

Vierailija
74/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Olen kolmelymppinen, sporttinen, suht hyvännäköinen nainen (en millään missimäisellä tavalla kaunis, enemmänkin ehkä söpö, mutta naisellisella, en lapsekkaalla tavalla).

Olen myös korkeakoulutettu, inspiroivassa asiantuntijatyössä, ja minulla on paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita.

Vaikka olen löytänyt miehiä joilla on samoja mielenkiinnon kohteita ja joiden kanssa olisi paljon yhteisiä puheenaiheita sekä tekemisen eri muotoja, heitä kiinnostaa vain seksi.

Olen myös seksuaalinen, mutta pelkkä housut pois, hetken rynkytys, housut takaisin jalkaan ei kiinnosta pätkääkään. Haluaisin tavatessa tehdä jotain, flirttailla ja keimailla sen lomassa, luoda tunnelmaa, vilauttaa vaivihkaa vähän erilaisempaa alusvaatetta jonka olen valinnut päälleni ja nauttia jännitteestä, kunnes sitten vaatteet revitään toistemme päältä kun ei vaan kestetä enää. Mutta miehiä ei tällainen "turha hölynpöly" voisi vähempää kiinnostaa.

Voiko tälläinen tietämätömyys oikeasti olla totta, ja näin tavallista? Syyhän on ilmiselvä, onko se vaan niin, että teillä on pakonomainen tarve sivuuttaa oikea syy-seuraus, vai oletteko oikeasti noin pihalla?

Jotenkin en voi uskoa todeksi.

Vierailija
75/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa James Bondin aina. Hän on pitkä ja komea, loistava rakastaja. Kohtelias, flirttaileva ja älykäs. Oikea miesten mies. Hän vie naisen maailmaa kiertelemään, nauttii fiksuista keskusteluista, ja hänellä riittää rahaa.

James on valitettavasti myös kylmäverinen tappaja ja psykopaatti.

Vierailija
76/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Niinhän miehet väittää, mutta tosiasiassa on. Todennäköisesti olet kouluttamaton vähälahjainen hieman hönö nainen, mutta kuitenkin hyvän näköinen. Joten olet vähän kuin nämä julkkistyrkky naiset, jotka saa kyllä seksuaalisuudellaan paljon miehiä, mutta eivät yhdenkään miehen arvostusta. Marilyn Monroe-syndrooma. 

Joo myönnetään. En ole koulutettu nainen, olen elämäm koulu 😃.

Tämä ei silti tarkoita että olisin nussinut ympäriinsä. Enkä ole pyrkinyt reittä pitkin mihinkään piireihin niin kuin joku Marilyn.

Mulla on oikeastaan ollut aika olematon seksielämä juuri sen takia, että en ole koskaan ollut kenenkään miehen mielestä kiinnostava parisuhdemielessä.

Ja minulla seksi kuuluu parisuhteeseen. En ole mikään auto mitä koeajetaan ja päätetään sitten vasta halutaanko seurustella.

Mielenkiintoista tämä nykyaika kun ihan nätti tyttökin voi jäädä yksin.

Vierailija
77/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Ihan jäätävän sovinistinen kommentti. Ensinnäkin miehet preferoivat mahdollisimman haluttavaa naista, mutta lopulta se on naisen oma vika?

Mikä kaksoisstandardi!!?? Miehet valittavat kun naiset eivät näytä naisellisilta, mutta kun nainen NÄYTTÄÄ naiselliselta, on naisen oma vika kun miehet käyttävät vain seksiin??? Missä on miesten vastuu?

Valitettavasti tunnistan ilmiön kauniina ja ns ” pantavan näköisenä” naisena. Vedän puoleeni pinnallisia hyväksikäyttäjiä kauniina, hoikkana ja isotissisenä naisena. Toimin erityisasiantuntijana pankissa, joten en ole tyhmä blondi. Mutta ulkomuoto hämätä. Vedän puoleeni kuin lantakasa paskakärpäsiä pinnallisia seksin vonkaajia. Koska vartalo ja isot, pystyt tissit.

Olen ratkaissut asian olemalla pihtari. En siis jaa tavaraani. Mutta ilmiö surullisen tuttu. Uskoni miehiin on mennyt. Harvassa on fiksut, luotettavat, naista arvostavat miehet. Häiriköinti ja aeksiehdotukset liiankin tuttua, varsinkin ikäluokassa nelikymppiset miehet.

Vierailija
78/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole parisuhdekelpoinen

Syitä siihen voi olla lukuisia. Löytyykö esimerkiksi mitään mt-diagnooseja? Pitäisikö löytyä?

Vierailija
79/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun koulutus on?

ohis

Ihan jäätävän sovinistinen kommentti. Ensinnäkin miehet preferoivat mahdollisimman haluttavaa naista, mutta lopulta se on naisen oma vika?

Mikä kaksoisstandardi!!?? Miehet valittavat kun naiset eivät näytä naisellisilta, mutta kun nainen NÄYTTÄÄ naiselliselta, on naisen oma vika kun miehet käyttävät vain seksiin??? Missä on miesten vastuu?

Valitettavasti tunnistan ilmiön kauniina ja ns ” pantavan näköisenä” naisena. Vedän puoleeni pinnallisia hyväksikäyttäjiä kauniina, hoikkana ja isotissisenä naisena. Toimin erityisasiantuntijana pankissa, joten en ole tyhmä blondi. Mutta ulkomuoto hämätä. Vedän puoleeni kuin lantakasa paskakärpäsiä pinnallisia seksin vonkaajia. Koska vartalo ja isot, pystyt tissit.

Olen ratkaissut asian olemalla pihtari. En siis jaa tavaraani. Mutta ilmiö surullisen tuttu. Uskoni miehiin on mennyt. Harvassa on fiksut, luotettavat, naista arvostavat miehet. Häiriköinti ja aeksiehdotukset liiankin tuttua, varsinkin ikäluokassa nelikymppiset miehet.

Joku toinen ratkaisisi ongelman pokaamalla itse hyvän miehen, mutta olet selvästi fiksu erityisasiantuntija

Vierailija
80/96 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti (tiedostamattasi?) manipuloit seksikkyydellä ja olet leikissä mukana. Harva mies jää kerjäämään ellei merkkejä anna takaisin. Siten suhde lähtee liikkeelle seksuaalisena valtapelinä, jossa valloittaminen tuo kiksejä syvällisen keskustelun sijaan.

Parhaat suhteet syntyy ystävyydestä. Siitä voi laajeta intiimisuhteeksi. Moni nainen vain tässä vaiheessa ajattelee, ettei miehestä ole rakastajaksi kun sydän ei hakkaa hulluna eikä vihjailut pane päätä pyörälle vaan on turvallisen hyvä olla. Liian kiltti, kuin veli, ajatellaan turhaan.

Harvoin toisinpäin että puhtaasti intohimosuhde tasaantuu kunnioittavaksi ystävyydeksi.