Miksi miehet ovat halunneet minusta aina vain seksiä?
Aikuiset, järkevät, koulutetut miehet. Jo nuorena 18-vuotiaana, jatkuen koko nuoruuden, parisuhteessakin, jopa avioliitossa kiinnosti vain seksi ja nyt eronneena miehet tekevät selväksi entistä voimakkaammin haluavansa vain seksiä.
Itse keskustelisin kyllä muustakin ja voisin muutakin elämää jakaa.
Kommentit (96)
Mies haluaa ensin seksiä, jotta voi sitten rakastua. Nainen haluaa rakastua ensin, jotta voi sitten haluta seksiä kumppanin kanssa, johon on rakastunut. Huom: Ihastuminen ei ole rakastumista.
Tämä on luonnonlaki ja jokainen soveltaa sitä elämässään omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska te valitsette miehiä joita kiinnostaa vain seksi?
Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies
Niinpä. Mulla ei ole palstan uliongelmia, eli parisuhde onnistuu helposti mutta riman ja tason analysointi kannattaa pitkässä juoksussa, jos ylipäätään pitkää suhdetta etsii. Seksi on hyvää kun siihen opettelee, ja puoliso näyttää hyvältä jos vain niin haluaa. M48
Mies on yksinkertainen otus: sille riittää ruoka, seksi ja mustan kumilätkän hakkaaminen kepillä jäällä yrittäen pysyä pystyssä. Ei niistä keskustelmaan ole, onhan se täällä huomattu: eihän ne mistään muusta puhu kuin seksistä ja siitä miten vanhana miehellä vielä seisoo. Niin ja jos ei seiso, on se naisen syy. Siinäpä se mies... lyhykäisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette niin helppoja ja tyhmiä. Miehet pitää vmäisistä ja tylyistä naisista. Vain täysi lapanen suostuu aina seksiin.
miksi ihmeessä pitäisi kieltäytyä seksistä jos haluaa seksiä vai deittailetko pelkkiä frigidejä? Jos mies suostuu panemaan kerran viikossa ja minä jaksan vaikka 5 kertaa päivässä, niin miksi hitossa sanoisin ei sille yhdelle kerralle? Vai onko sinulla jokin sairas oletus että naisilla ei ole lainkaan seksihaluja ja suostuvat seksiin ja antavat seksiä? Koska sitä seksiä pitäisi sitten saada kun pitää pihdata silloin kun harvoin sitä on tarjolla? Juuri tämän takia ei kannata olla parisuhteessa jonkun säännöstelijä Sepon kanssa. Sinkkuna saa seksiä silloin kun haluaa ja niin paljon kuin haluaa. Suhteeseen voi ryhtyä sinä päivänä kun vit tu tippuu pois.
Ei pidä mennä sänkyyn ja tämä kannattaa myös perustella niin, ettet halua jatkaa sitä kierrettä missä jo olet. Eli et halua enää sänkyyn yhdenkään väärän ihmisen kanssa. Näin karsiutuu pois kaikki väärät ehdokkaat. Kannattaa panostaa ystävyyteen, luottamukseen, keskusteluun ja vähitellen kehittyvään rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette niin helppoja ja tyhmiä. Miehet pitää vmäisistä ja tylyistä naisista. Vain täysi lapanen suostuu aina seksiin.
miksi ihmeessä pitäisi kieltäytyä seksistä jos haluaa seksiä vai deittailetko pelkkiä frigidejä? Jos mies suostuu panemaan kerran viikossa ja minä jaksan vaikka 5 kertaa päivässä, niin miksi hitossa sanoisin ei sille yhdelle kerralle? Vai onko sinulla jokin sairas oletus että naisilla ei ole lainkaan seksihaluja ja suostuvat seksiin ja antavat seksiä? Koska sitä seksiä pitäisi sitten saada kun pitää pihdata silloin kun harvoin sitä on tarjolla? Juuri tämän takia ei kannata olla parisuhteessa jonkun säännöstelijä Sepon kanssa. Sinkkuna saa seksiä silloin kun haluaa ja niin paljon kuin haluaa. Suhteeseen voi ryhtyä sinä päivänä kun vit tu tippuu pois.
Hah, onnea vaan. Terveisin nainen jolla 3krt seksiä viikossa. Hyvin kelpaa tämäkin.
Siksi, että sillä sekasin harrastamisella on myös henkisiä seurauksia, eli sitä kierrettä missä ap nyt on. Jos haluaa parisuhteen, kannattaa katkaista se kierre, jossa mennään sänkyyn aina uuden ihmisen kanssa ja ilman todellista henkistä yhteyttä, luottamusta ja ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*seksin harrastamisella
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että sillä sekasin harrastamisella on myös henkisiä seurauksia, eli sitä kierrettä missä ap nyt on. Jos haluaa parisuhteen, kannattaa katkaista se kierre, jossa mennään sänkyyn aina uuden ihmisen kanssa ja ilman todellista henkistä yhteyttä, luottamusta ja ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa valita joskus vaikka ihan kokeeksi sellainen kiltimpi kunnollisempi hyväsydämisempi mies
Yritin valita tämmöisen miehen, mutta se ei herättänyt minkäänlaisia paritteluhaluja. No, ehkä toinen tulee vastaan joka on myös kiihottava.
Tiesin tämän. Ei ole ikinä kyse siitä, että naiset eivät saisi hyvää miestä vaan se ei kelpaa, koska alapää tekee lopullisen valinnan.
Eli naisenko pitäisi valita mies, johon ei tunne seksuaalista vetoa, vain koska tämä kuitenkin on "hyvä mies"? Ja sitten nämä samat "hyvät miehet" valittavat av-palstalla kuinka vaimo ei ole kiinnostunut harrastamaan seksiä.
Minulla on päinvastainen ongelma. Haen toisinaan vain seksiseuraa, mutta miehet näkevät minussa LÄHES AINA vaimomateriaalia.
Ruokakaupasta saa ruokaa, kirjakaupasta lukemista ja sinulta seksiä. Olet ilmeisesti helppo ja ilmainen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin valita tämmöisen miehen, mutta se ei herättänyt minkäänlaisia paritteluhaluja. No, ehkä toinen tulee vastaan joka on myös kiihottava.
Tiesin tämän. Ei ole ikinä kyse siitä, että naiset eivät saisi hyvää miestä vaan se ei kelpaa, koska alapää tekee lopullisen valinnan.
Eli naisenko pitäisi valita mies, johon ei tunne seksuaalista vetoa, vain koska tämä kuitenkin on "hyvä mies"? Ja sitten nämä samat "hyvät miehet" valittavat av-palstalla kuinka vaimo ei ole kiinnostunut harrastamaan seksiä.
Ilmeisesti kyllä ja seksiä pitäisi antaa palkkioksi kiltteydestä, vaikka ei tee ollenkaan mieli. Todella kiltti ja kiva ja hyvä ajattelutapa.
Olet hyvännäköinen?
Musta eivät halua seksiä vaan pullantuoksuisen kotiorjan. Seksin hakisivat mieluummin joltain joka ei muistuta Halosen Tarjaa. Ei ole reilua tämä elämä.
oletko lihava? se ainaki helppo merkki että nyt saa ja helpolla jos vähän kehuu ja teeskentelee
Hmmm... parikin kaveria menee sänkyyn joka ikisen deittikumppanin kanssa. Puheiden mukaan jo ekoilla treffeillä suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta ja käytetään ylisanoja. Mutta toisia treffejä ei koskaan tule. Ei seksin harrastamisessa mitään pahaa ole, mutta jos se kymmeniä ja kymmeniä ja kymmeniä kertoja johtaa samaan lopputulokseen - joka ei itseä miellytä, kannattaisiko vaihtaa taktiikkaa. Tätä olen ehdottanutkin joskus, mutta aina kun vastaava tilanne tulee vastaa ja kysyn, että oliko seksiä, niin aina on ollut.
Miksei yhtään malteta antaa kiinnostuksen ja tunteen kehittyä? Kyse on kuitenkin ensivaikutelmasta, ihastumisen ja tutustumisen mystiikasta jne.
Voisko joskus ajatella et kokeilis erilaista lähestymistapaa. Jos se vaikka johtas eri tulokseen....
Itse olen kanssa saanut kokea tämän, että jopa ne elämän suuret kysymykset ( siis lapsikin) tehtiin miehen puolelta hyvin pitkälle vaan sen takia, että haluttiin näin varmistaa se seksin saaminen sitten, kyllästyin todella. Olen tiedostanut tämän asian jo kauan, ja ollut nyt jo pitkään yksin. Kiinnostaa todella enää ainoastaan parisuhde. Se on nimittäin jotain sellaista, jollaista minulla ei vielä todellisuudessa ole ollut koskaan. Mutta onhan tämä kokonaisuutena vaatinut sitä itsetutkiskeluakin, että on tullut näin tietoiseksi tilanteesta. Asiat täytyy edes yrittää tehdä jotenkin jatkossa toisin.
Ei näin! Eihän tuollainen hampaat irvessä parisuhteeseen ja seksiin suostuminen omasta mielestä epäviehättävän ihmisen kanssa ole mitään rehellisyyttä, ystävyyttä ja luottamusta. Pitää valita se ihminen, johon luottamuksen ja henkisen yhteyden lisäksi tuntee vetoa. Sitten on vaan viisasta pidättäytyä seksistä yhteisellä sopimuksella luottamuksen ja ystävyyden rakentamiseksi. Ei siis mitään vallankäyttöpihtailua ja vaikenemista. Tässä sitä yhteistä aaltopituutta juuri tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kyllä ja seksiä pitäisi antaa palkkioksi kiltteydestä, vaikka ei tee ollenkaan mieli. Todella kiltti ja kiva ja hyvä ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Olen kolmelymppinen, sporttinen, suht hyvännäköinen nainen (en millään missimäisellä tavalla kaunis, enemmänkin ehkä söpö, mutta naisellisella, en lapsekkaalla tavalla).
Olen myös korkeakoulutettu, inspiroivassa asiantuntijatyössä, ja minulla on paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita.
Vaikka olen löytänyt miehiä joilla on samoja mielenkiinnon kohteita ja joiden kanssa olisi paljon yhteisiä puheenaiheita sekä tekemisen eri muotoja, heitä kiinnostaa vain seksi.
Olen myös seksuaalinen, mutta pelkkä housut pois, hetken rynkytys, housut takaisin jalkaan ei kiinnosta pätkääkään. Haluaisin tavatessa tehdä jotain, flirttailla ja keimailla sen lomassa, luoda tunnelmaa, vilauttaa vaivihkaa vähän erilaisempaa alusvaatetta jonka olen valinnut päälleni ja nauttia jännitteestä, kunnes sitten vaatteet revitään toistemme päältä kun ei vaan kestetä enää. Mutta miehiä ei tällainen "turha hölynpöly" voisi vähempää kiinnostaa.
Mua ainakin kiinnostaa!
M43
Se mies olisi varmasti ollut onnensa huipulla jos olisin lähtenyt suhteeseen hänen kanssaan eikä seksiä olisi ikinä.