Edenin kylpylään isomman pojan kanssa, auttakaahan!
Menen 9- vuotiaan pojan kanssa Nokian Edeniin ja paikka on molemmille uusi.
Onko siellä yhteiset pukukopit vai perhekoppi? Entä miten suihkutiloissa käy koska poika menee miesten puolelle niin onko siellä saunatilaa yhteisesti vai sovinko että nähdään vaikka altailla? Lapsi osaa uida.
Entä onko siellä miehille ja naisille altailta yhteistä saunaa jossa voi olla uikkareilla?
Olis kiva jos joku osaa auttaa mammaa mäessä! :D
Kommentit (7)
No ei täältä löydy ketään joka olisi käynyt tuolla?
Jos olisi edes tyttö tai lapsi pienempi niin oltaisiin samassa suihkutilassa mutta nyt pitää poika laittaa miesten puolelle niin olisi kiva jos joku osaisi sanoa että millainen paikka on.
En millään tahtoisi soittaa, pihi kun olen! Menen sitten mielummin tietämättä millainen se on. Lähinnä siis noi saunaosastot kiinnostaa? Onko ne yhteisiä?
ap
Ensinnäkin saunassa ei olla uikkarit päällä.
Pukeutumis / riisuutumistilat ovat pukuhuoneet. siellä voit riisua sen kullanuppusi ja laittaa hälle sen uima-asun ylle. Se uima-asu pitää kuitenkin riisua kun menee suihkuun ja saunaan. Riisutut vaatteet laitetaan lukittavaan kaappiin.
Kylpylästä llöytyy erilliset saunat niin miehille kuin naisillekin. Löytyy myös se höyrysauna, joka on yhteiskäytössä molemmille sukupuolille.
Toivottavasti tuo edes hieman toi valoa ja tietoa tietämättömyyteesi.
Ei ole mun mielestä enää yhteistä saunaa... ennen oli höyrysauna. Pukuhuoneet ovat myös erilliset. Sovitte, että näette altailla. Ei siinä sen kummempaa.
Miesten ja naisten puolet erikseen. uudistui pari vuotta sitten niin että pukukopit muuttui uimahallityyppisiksi lokeroiksi. Myös suihkut ja saunat erillisiä. Eli siihen altaiden eteen teette treffit. :)
Terv. Nokialainen
No voi vee olipas mun, nelosen tiedot vanhentuneet. On mennyt sitten huonksi koko Edenin touhu. Sori antamistani vääristä ja vanhentuneista tiedoista
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 15:09"]
Miesten ja naisten puolet erikseen. uudistui pari vuotta sitten niin että pukukopit muuttui uimahallityyppisiksi lokeroiksi. Myös suihkut ja saunat erillisiä. Eli siihen altaiden eteen teette treffit. :)[/quote]
Juuri näin. Täysin eri puolet siis miehille ja naisille. Ainoastaan allasosasto on yhteinen.
Soita ja kysy:
http://www.rantasipi.fi/hotellit/eden/fi_FI/kylpyla/