Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta
Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.
Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on noloa, kun aikuinen, yli 30-v mies tykkäilee ja viestii jollekin parikymppiselle instatytölle. Vähän niin kuin itse fanitin teinityttönä poikabändejä. Kyllä ne älykkäimmät miehet (myös tutkimusten mukaan) ovat sitoutuneessa parisuhteessa suunnilleen itsensä ikäisen, fiksun naisen kanssa. Älykkäät miehet ja naiset ovat kykeneväisempiä sitoutumaan.
Onneksi näin 30-vuotiaana miehenä on oppinut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä ja tekemään asioita mistä itse pitää. Aina toki on näitä katkeria, jotka määrittää mikä on älykästä ym. Hieno juttu, että nykyään on instagram ja tinder joiden kautta voi laittaa viestiä kauniille nuorille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavatko miehet siis "tavallisilta" naisilta paljon yhteysyrityksiä johon miehet eivät ehdi vastata koska yrittävät yhteyttä tavoitelluimmiksi kuvattuihin?
Jos noin on saatan liittyä Tinderiin. Mutta eihän toi voi olla totta?
No jos täällä saa kuulla naisten suusta vuorotellen väitettävän että:
1) Suurin osa miehistä pistää kaikki oikealle ja naiset joutuvat tekemään hirveästi karsintaa.
2) Naiset etsivät sitä oikeaa rakkautta, kun taas miehet tyytyvät siihen minkä sattuvat saamaan.
3) Miehille kelpaa vain alle 20-vuotiaat tytöt ja niistäkin vain kaikista kauneimmat.
Mitäpä luulet mikä näistä väitteistä on parhaat päivät jo nähneen viisikymppisen tädin käsialaa ja mitkä nuoremman, viehättävämmän yksilön murheita.
Mistä sinä tiedät vaikka tuolla tädillä olisi vielä parhaat päivänsä edessään? Tai sedällä?
Kaikki eivät mitaa elämänsä onnistuneisuutta tinderissä saatavalla huomiolla tai vastakkaisen sukupuolen huomiolla/suhdehistorialla ylipäätään. Onko tätä täysin mahdotonta käsittää? Itsensä aito terve rakastaminen karvoineen päivineen voi olla monelle jo saavutus sinänsä. Silloin sitä riittää täysin itselleen eikä hae toisten katseista enää hyväksyntää arvolleen. Moni nuorikin kykenee tähän. Monet heistä ovat tyytyväisiä yksineläjiä/sinkkuja ihan omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa jutussa ollut parinmuodostuksesta kyse millään lailla (otsikko), vaan siitä, että miksi nuoret naiset saavat jättimäärän viestejä isänsä ikäisiltä miehiltä.
Aina niitä on naureskeltu näitä onnettomia tapauksia, jotka panevat naisen haun alkamaan iästä 18, vaikka itse olisivat keski-ikäisiä. Nettideiteissä on paljon tällaisia ikisinkkumiehiä, jotka ovat siellä vuosia eivätkä opi mitään. Se on kumminkin hyvin pieni miesryhmä, joten kaikista miehistä ei pidä puhua (kuten lehtiartikkelissakin todettiin).
Tuollaiset miehet ovat myös hyvin alttiita rakkaushuijauksille. Vastaavanlainen ryhmä löytyy kyllä naisistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on noloa, kun aikuinen, yli 30-v mies tykkäilee ja viestii jollekin parikymppiselle instatytölle. Vähän niin kuin itse fanitin teinityttönä poikabändejä. Kyllä ne älykkäimmät miehet (myös tutkimusten mukaan) ovat sitoutuneessa parisuhteessa suunnilleen itsensä ikäisen, fiksun naisen kanssa. Älykkäät miehet ja naiset ovat kykeneväisempiä sitoutumaan.
Onneksi näin 30-vuotiaana miehenä on oppinut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä ja tekemään asioita mistä itse pitää. Aina toki on näitä katkeria, jotka määrittää mikä on älykästä ym. Hieno juttu, että nykyään on instagram ja tinder joiden kautta voi laittaa viestiä kauniille nuorille naisille.
Toivottavasti ajattelet samoin kymmenen vuoden kuluttua, kun ymmärrät jääneesi perheettömäksi. Ja ei, en ole mustasukkainen tai kateellinen huomiostasi, olen sinua reilusti toistakymmentä vuotta vanhempi ja parisuhteessa eli tykkäyksesi eivät ole minulta millään tavalla pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä laittaa viestiä, eri asia vastaako kukaan. Ja kaikilla 20-vuotiailla ei ole ikäraja tinderissä 30 asti, jolloin he eivät edes näe profiiliasi tai matchaa kanssasi.
Parinkympin ekoina vuosina 30-vuotiaiden miesten iskuyritykset tuntuivat epäilyttäviltä. Tuli mieleen onko mies jotenkin outo tai jälkeenjäänyt, kun ei halua ikäistään seuraa? Onko hänellä ikäkriisi? Yrittääkö hän vain hyväksikäyttää nuoruuttani ja naiviuttani? Ette te 30-vuotiaat valitettavasti ole niiden parikymppisten suosiossa vaikka haluatte kuvitella muuta. Nuoret viihtyvät parhaiten omanikäisten tai muutaman vuoden vanhempien seurassa. Silloinkin kolmekin vuotta on hurja ja jännittävä ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämäkin keskustelu saa minut ihan vakavasti miettimään, sanonko miesystävälle että unohdetaan koko suhde. Olen tätä ajatellut ennenkin, mutta nyt sen varmaan teen. En enää näe oikein mitään mieltä olla tässä suhteessa. En tiedä miksi mies on kanssani, ei hän ainakaan oikeasti voi minua haluta kun olen tämän ikäinen. Eihän täälläkään kukaan mies sano, että haluaa ikäiseni vaan kaikki sanovat, että tyytyvät kun ei ole nuorta saatavilla. Ja kai hän löytäisi nuoremmankin vaikka Tinderistä, varmaan se on totta mitä täällä on sanottu, että siellä on miehelle mahdollisuuksia joista meillä muoreilla ei ole aavistustakaan. Olen varmasti miehelle jo pelkkä riippa, mutta koska hän on ystävällinen mies niin ei ole vielä viitsinyt sanoa haluavansa minusta eroon.
Kyllä minä olen tämän jo tiennyt aiemminkin, mutta kai minä olen elänyt jossain itsepetoksessa miehen suhteen. Näiden kirjoitusten lukeminen on niin nöyryyttävää, että en oikeastaan enää edes kehtaisi nähdä koko miestä. Lapsistahan ei nelikymppisenä ole toivoa enää kuitenkaan, eli niidenkään takia tähän ei tarvitsisi jäädä.
En kirjoita tätä piloillani, vaan olen ihan tosissani. Itsetunto on muutenkin naiseuden suhteen ollut huono, tämän keskustelun lukeminen vie siitä viimeisetkin rippeet.
Kai meidän keski-ikäisten naisten kannattaisi vain jättää miehet, sitähän he varmasti toivovat itsekin. Tuskin minä miehelle suuri menetys olen. Todennäköisesti tämä suhde loppuisi pian joka tapauksessa miehen toimesta.
Älähän nyt. Tälle palstalle (kuten myös tinderiin) on valikoitunut lähinnä vinksahtaneita katkeroukkoja. Tosielämässä löytyy paljon fiksuja miehiä, jotka ihan aidosti haluavat elää omanikäisen tai jopa vanhemman kumppanin kanssa ja ovat myös oikeasti rakastuneita.
Oma kumppanini osaa arvostaa minua elämänkokemuksensa perusteella. Takana on pidempi huono suhde ja sen jälkeen mies etsi kolme vuotta uutta kumppania. Lopulta löysimme toisemme deittisivuston kautta ja olemme kuin luodut toisillemme. Mies on minua 3 vuotta nuorempi, mutta sillä ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen.
Komppaan, koska tämäkin keskustelu (?) on ytimeltään hyvin myrkyllinen eikä vastaa minun kokemaani todellisuutta. Moni keski ikäinen mies on ihan realistinen ikääntymisensä suhteen ja haluaa suht ikäisensä naisen, joka on luonteeltaan kiva ja mukava. Tuntuu, että neittideittailun maailma imuroi tietyllälailla itsetuntovaurioisia ihmisiä ikään katsomatta, jotka ovat aivan pakkomielteisiä pinnallisten asioiden suhteen, koska eivät pysty kohtaamaan toista ihmisyä syvemmällä, tunnepitoisemmalla tasolla. Eli etsitään parasta mahdollista tuotetta käyttöön kuin katalogista. Seuraukset ovat ennalta arvattavat.
Ihminen on aina kokonaisuus ja ikääntyminen voi kypsyttää ja kehittää toisesta paremman kumppanin. Moni oikeasti oppii ja kehittyy, eli muuttuu elämänsä aikana ja ne aikuiset suhteet ovat toisenlaisia kuin parikymppisenä koetut. Tai sitten yksiolo koetaan itselle sopivimmaksi tavaksi elää, eikä siinä ole mitään väärää saati säälittävää. Elämässä on aivan tarpeeksi mieltä ja sisältöä ilman parisuhdettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä laittaa viestiä, eri asia vastaako kukaan. Ja kaikilla 20-vuotiailla ei ole ikäraja tinderissä 30 asti, jolloin he eivät edes näe profiiliasi tai matchaa kanssasi.
Parinkympin ekoina vuosina 30-vuotiaiden miesten iskuyritykset tuntuivat epäilyttäviltä. Tuli mieleen onko mies jotenkin outo tai jälkeenjäänyt, kun ei halua ikäistään seuraa? Onko hänellä ikäkriisi? Yrittääkö hän vain hyväksikäyttää nuoruuttani ja naiviuttani? Ette te 30-vuotiaat valitettavasti ole niiden parikymppisten suosiossa vaikka haluatte kuvitella muuta. Nuoret viihtyvät parhaiten omanikäisten tai muutaman vuoden vanhempien seurassa. Silloinkin kolmekin vuotta on hurja ja jännittävä ikäero.
No sitten se on niin. Yksi elämä tässä on kuitenkin elettävänä ja mieluummin tavoittelen niitä asioita joita haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että jos ei sitoutuminen kiinnosta niin sitten jatkaa vain ikuista viestien lähettelyä niille nuorille ja kauniille ;)
Erot petipuuhissa jaksamisessa ovat aika suuria parikymppisen ja kolmekymppisen miehen välillä. Onneksi löysin seuraa makkariin nuoremmista miehistä kun olin vielä 30 ja sinkku. Nyt 33 ja raskaana ja suhteessa ikäiseni miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 10 vuoden ikäero vielä kovin paljon ole minusta tuossa iässä, koska pojat ovat lapsellisempia kuin tytöt. Parikin tuollaista oikein kivaa pariskuntaa tiedän nykynuorista, jotka ovat naimisiin menossa. Toisella ikäero 6 vuotta ja toisella 10 vuotta. Ovat kuitenkin samaa ikäpolvea toisin kuin 20v ja 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, että jos ei sitoutuminen kiinnosta niin sitten jatkaa vain ikuista viestien lähettelyä niille nuorille ja kauniille ;)
Voihan tuo kolmekymppinen mies saada seuraa ja mennä naimisiin. Sitten tietysti kannattaa vähän miettiä, jos kukaan ei kiinnostu, että onko tässä järkeä. Koska niinhän ne ikisinkut syntyvät, että jatketaan härkäpäisesti omalla tyylillä vaikkei se tuota tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli juuri Hesarissa juttu, että miehet yliarvioivat naiset kiinnostuksen. Jos nainen on viehättävä, niin mies olettaa naisen olevan hänestä kiinnostunut riippumatta siitä millainen mies itse on.
Naiset ovat kovia yleistämään "miehet" ovat sellaisia ja "miehet" ovat tällaisia. Luulisi että naisille kelpaisi tinderissä kuka vaan mies kun niin kovasti miehiä yleistävätkin samanlaisiksi. Silti suurin osa miehistä jää tinderissä ilman, koska naisille kelpaa vain paras 10%. Tavallisella miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia.
Tähän lainaamani viesti on koomisuudessaan ihan omaa luokkaansa.
Se alkaa yleistyksellä, joka syyttää, että naiset ovat kovia yleistämään 😆
Kyllähän moni nainen on kova yleistämään. Myös moni mies on kova yleistämään.
Lainaamani kirjoittaja, joka tekstin sisällöstä päätellen on mies, näyttää myös olevan kova yleistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 10 vuoden ikäero vielä kovin paljon ole minusta tuossa iässä, koska pojat ovat lapsellisempia kuin tytöt. Parikin tuollaista oikein kivaa pariskuntaa tiedän nykynuorista, jotka ovat naimisiin menossa. Toisella ikäero 6 vuotta ja toisella 10 vuotta. Ovat kuitenkin samaa ikäpolvea toisin kuin 20v ja 40v.
Ei 20-vuotias tyttö ole samalla tasolla henkisesti kuin 30-vuotias mies, ihan sama miten hitaasti ne miehet kypsyvät. Ja kyllä se ikäero tuntui vaan suurelta silloin 20-vuotiaana kun kolmekymppiset lähestyivät, kourallinen ehkä on noita isomman ikäeron suhteita mutta se ei määritä sitä miten useimmat parikymppiset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 20-vuotias tyttö ole samalla tasolla henkisesti kuin 30-vuotias mies, ihan sama miten hitaasti ne miehet kypsyvät. Ja kyllä se ikäero tuntui vaan suurelta silloin 20-vuotiaana kun kolmekymppiset lähestyivät, kourallinen ehkä on noita isomman ikäeron suhteita mutta se ei määritä sitä miten useimmat parikymppiset ajattelevat.
Toki monet kaksikymppiset tytöt ovat vielä hyvin lapsellisia, mutta eivät kaikki. Enemmän se mielitietyn henkilö vaikuttaa kuin se minkä ikäinen hän on kuitenkin. Minusta ei pitäisi mennä toiseen ääripäähän ja tuomita ne harvinaisemmat suhteet, joissa ikäeroa on, eikä aloituksessa ei ole sellaisesta edes kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olennaisinta, miehet lähettävät ulkonäön puolesta KAIKILLE naisille enemmän viestejä kuin naiset vastaaville miehille. Eli rumat naiset saavat enemmän viestejä kuin rumat miehet.
Ei sitten sulle tullut mieleen ilmeisin selitys siihen, miksi näin on?
Annan vihjeen: Mitäpä olet kuullut tällaisten palveluiden käyttäjien sukupuolijakaumasta? Voisiko tällä äärimmäisen triviaalilla tosiseikalla olla jotain tekemistä tämän viestimäärän kanssa?
(Ziisus näitä järjen jättiläisiä, en kovasti ihmettele jos saavat kerralla kahdet treffit - ekat ja vikat.)
Sukupuolijakauma on sellainen että miehiä on noin puolet enemmän.
Viestejä naiset saavat yli 20x enemmän.
Mitähän kehuskeltavaa niissä massapostatuissa vonkausviesteissä muka on?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää nämä miehet, jotka esim. suomi24:ssa laittavat ihannekumppanikseen ikähaarukan tyyliin 18-39, vaikka itse ovat tyyliin viisikymppisiä. Ovelampi mies piilottaisi tällaiset, ja tajuaisi että naisia kuvottaa. :D Mutta eivätpä tällaiset miehet taida naisista paljon tietää.
Nämä tutkimukset ja artikkelit ovat osasyy siihen, miksi en aio 30-kymppisenä naisena enää koskaan seurustella. Minulla on hyvä työ, en kaipaa lapsia miehen puolelta epävarmaan tyytymissuhteeseen ja minulla on paljon ystäviä. Seksiä kaivatessa sitäkin saa.
Miksi jakaa elämänsä jonkun kanssa, jolle on vain paremman puutteessa otettu lohdutuspalkinto?
Vieläkään tässä ketjussa ei ole yhtään miestä, joka edes yrittäisi puolustella että oikeasti tykkäävät olla yhdessä sen +30 puolison kanssa, eivätkä haaveile nuoremmista.
Olepa nyt aikuinen, vaikka provoiluun vastaatkin. Mieti ihan oikeita tuntemiasi ihmisiä; sukulaisia, työkavereita, muita tuttuja. Oikeastiko kuvittelet niiden 30+ perheenisien kuvittelevan, että parikymppinen tyttö olisi parempi puoliso ja äiti heidän lapsilleen? Älä ole lapsellinen.
Nuoret naiset ovat kauniita, sen näen itsekin. Miesten silmissä varmasti myös seksikkäitä. Silti olen aivan varma omastakin puolisostani, ettei hän kuvittelisi hetkeäkään voivansa elää parisuhdearkea parikymppisen kanssa. Heitä on sukulaisissa ja niin ihania kuin ovatkin, niin ei monikaan aikuinen mies jaksaisi innostua samoista asioista. Puolisoni on aikuinen mies, ei hän kuvittele, että kaksikymppisen viikonloppuaamun kohokohta olisi yhteinen, rauhallinen brunssi Hesarin äärellä. Sen jälkeen pihatöitä, kotitöitä, mitä milloinkin vuodenajan mukaan, ehkä päiväretki jonnekin tai käynti kylässä tuttavilla. Illalla puoli yhdeksän uutiset ja sen jälkeen viikolla ajankohtaisohjelma tai viikonloppuna mahdollisesti joku laadukas elokuva. Silloin tällöin klubille kuuntelemaan live-musiikkia tai kaupungille katsomaan joku ajankohtainen näyttely ja syömään jne. Aika harvalla parikymppisellä olisi mahdollisuuksia edes taloudellisesti sellaiseen elämään, jota puolisoni haluaa elää.
Palstan vuokralla asuvat jonnet, joilla ei ole muuta arkea kuin netti ja pelaaminen, kuvittelevat parisuhteen olevan sitä että harrastetaan seksiä ja näyttäydytään kuuman mimmin kanssa kaupungilla, jotta muut jonnet tulevat kateellisiksi. Kuitenkin jokainen aikuinen tietää, että 90 % parisuhteesta koostuu arjesta, laskuista, kotitöistä, lastenhoidosta jne.
Naisena on helppo kuvitella näin. Todellisuudessa kyllä miehet jakaisivat nuo jutut mieluiten juurikin sen parikymppisen kanssa, jos olisi mahdollisuus ja se parikymppinen olisi fiksu ja ehkä ikäisekseen kypsä. Mutta koska tämä ei ole realismia, niin on valittavat toisin. Puolisosi kirjoittaisi anonyyminä varmaan ihan toisenlaisen näkökulman.
Siellä se puhuu vankka elämänkokemattomuus.
Terveisin 20-vuotiaan kauniin nuoren naisen isä, joka ei ikimaailmassa edes painajaisunissaan kuvittelisi sekaantuvansa tuonikäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.
Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.
Tottakai pitävät kuumimpana, eihän siinä mitään. Minusta täysin luonnollista, et omakin tytär 19v on kuumempi kuin minä, 48v =) Sitten vain pitäisi tajuta tosiasiat, ja ymmärtää että epärealistiset haikailut on epärealistisia haikailuja, ja kasvetaan aikuiseksi ja etsitään hyvää omanikäistä seuraa.
Onneksi suurin osa miehistä tajuaakin tämän, luulen että reaalimaailmassa ei ihan noin hulluja manöövereitä tule. Netti se saa kuvittelemaan ja unelmoimaan liikoja.
Onko se kuitenkaan kivaa olla ikuinen lohdutuspalkinto ja tyytymisen kohde? Naiset kuitenkin aidosti pitävät ikäisestään, miehelle se on vain realiteetteihin tyytymistä. Tosi "rakkautta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.
Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.
Tottakai pitävät kuumimpana, eihän siinä mitään. Minusta täysin luonnollista, et omakin tytär 19v on kuumempi kuin minä, 48v =) Sitten vain pitäisi tajuta tosiasiat, ja ymmärtää että epärealistiset haikailut on epärealistisia haikailuja, ja kasvetaan aikuiseksi ja etsitään hyvää omanikäistä seuraa.
Onneksi suurin osa miehistä tajuaakin tämän, luulen että reaalimaailmassa ei ihan noin hulluja manöövereitä tule. Netti se saa kuvittelemaan ja unelmoimaan liikoja.
Onko se kuitenkaan kivaa olla ikuinen lohdutuspalkinto ja tyytymisen kohde? Naiset kuitenkin aidosti pitävät ikäisestään, miehelle se on vain realiteetteihin tyytymistä. Tosi "rakkautta".
Samalla tavalla tyytymistä kuin sekin, etten mä saanut Ashton Kutcheria ;) Ihan aidosti olisin voinut hänet haluta, mutta en saanut. Eikä tämä asia vähennä rakkautta aviomiestäni kohtaan millään lailla.
Kannattaa oppia rakastamaan ensin itseään terveesti, niin ei horjuta itseluottamusta liikaa se ajatus, että nuoremmat naiset miellyttää miehen silmää eniten, missä iässä tahana luultavasti. Siinä vaiheessa kun rupeaa tuntemaan mustasukkaisuutta toisen mahdollisia ja luultuja ajatuksia kohtaan, on aika huonosti asiat.
Tosi rakkaus on sitä, että on valmis antamaan vaikka henkensä toisen edestä. Aika varma olen, että oma siippani kuolee ennemmin minun ja lastemme puolesta, kuin sen kauniin parikymppisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lohdutuspalkintoja oleminen on sitä, että mies kuitenkin kosii, pitää perheestä huolta, tiskaakin ja on sängyssä ihana, niin olen lohdutuspalkinto mielelläni =) Realiteetteihin tyytyminen on onnellisen elämän salaisuus.
Eihän tuossa jutussa ollut parinmuodostuksesta kyse millään lailla (otsikko), vaan siitä, että miksi nuoret naiset saavat jättimäärän viestejä isänsä ikäisiltä miehiltä.
Aina niitä on naureskeltu näitä onnettomia tapauksia, jotka panevat naisen haun alkamaan iästä 18, vaikka itse olisivat keski-ikäisiä. Nettideiteissä on paljon tällaisia ikisinkkumiehiä, jotka ovat siellä vuosia eivätkä opi mitään. Se on kumminkin hyvin pieni miesryhmä, joten kaikista miehistä ei pidä puhua (kuten lehtiartikkelissakin todettiin).