Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta

Vierailija
01.07.2020 |

Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.

Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.

Kommentit (564)

Vierailija
481/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tällaisena parikymppisenä naisena hirvittää, että viisikymppisten miesten ihannekumppani olisi minun ikäiseni... Mehän olemme elämäntilanteellisesti, henkisesti ja ulkoisesti aivan eri tasoilla, miksi minä olisin sellaisista kiinnostava? Luulisi heidän ajattelevan meitä lähes lapsina, kun teini-iästäkään ei ole vielä montaa vuotta. Tavallaan ymmärrän sen ulkonäöllisen viehätyksen vielä, mutta kai ne miehet ajattelevat muutakin kuin ulkonäköä? Niinhän?

Ole huoleti, ainakin ne, jotka ovat kasvattaneet omia lapsia aikuisiksi saakka, ovat jo haihatteluidensa suhteen ihan tervejärkisiä. Ei omien lasten ikäistä kauaa jaksa kuunnella, ja pelkkä katselu ei riitä, kun parisuhdeasioista puhutaan.

Vierailija
482/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tällaisena parikymppisenä naisena hirvittää, että viisikymppisten miesten ihannekumppani olisi minun ikäiseni... Mehän olemme elämäntilanteellisesti, henkisesti ja ulkoisesti aivan eri tasoilla, miksi minä olisin sellaisista kiinnostava? Luulisi heidän ajattelevan meitä lähes lapsina, kun teini-iästäkään ei ole vielä montaa vuotta. Tavallaan ymmärrän sen ulkonäöllisen viehätyksen vielä, mutta kai ne miehet ajattelevat muutakin kuin ulkonäköä? Niinhän?

Ei useimpien viisikymppisten ihannekumppani olekaan parikymppinen, mutta parikymppinen on heistä ulkoisesti viehättävin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Varmasti ei tee kenenkään itsetunnolle hyvää olla se, johon on tyydytty kun muuta ei saa. Itse en voisi olla suhteessa, jossa tietäisin että mies haaveilee ihan muusta ja on jo toinen jalka ovesta ulkona itseäni puolet nuorempien perässä. Eihän sellainen ole rakkautta eikä edes kunnioitusta toista kohtaan.

Mietityttää myös se, ettei kukaan ole nuori ikuisesti. Ne nyt 20-22 vuotiaat ovat jo parin vuoden päästä 25, joka on joidenkin palstamiesten toimesta määritelty naisen parasta ennen päiväykseksi. Mitäs sitten? Se parikymppinenkin on jonain päivänä 30, 40, 50, 60 jne. jos saa niin kauan elää. Jos rakkaus on pelkästä iästä kiinni, niin ollaan aika huteralla pohjalla, koska ikä ei ole vakio eikä se edes ole asia johon voi itse millään tavalla vaikuttaa. Elämässä tulee hyvin onnettomaksi, jos perustaa kaiken sellaisten asioiden varaan, joiden eteen ei edes pysty itse mitään tekemään. Timmin kropan voi treenata, seksissä voi harjoitella paremmaksi ja suhteen eteen voi tehdä paljon muutakin, mutta nuoremmaksi ei kukaan voi muuttua. Toki voi tavoitella ulkonäköä ala Tiina Jylhä, mutta onko sekään sitten kivaa kenellekään.

Minulla oli pidempi suhde naiseen, joka aina riidellessä otti esiin tuon "olet vain tyytynyt minuun etkä oikeasti edes rakasta minua" -kortin. Kyse on toki itsetunnosta, mutta siitä, että valmiiksi heikkoitsetuntoinen nainen yritti siirtää oman epävarmuutensa miehen syyksi. Kun tuollaisia ajatuksia alkaa ääneen esittämään, on varmaa, että se "tyytyminenkin" vaihtuu epätyytymättömyyteen ja suhteen päättymiseen hyvin pian.

Minullakin on rajani mitä kaikkea kestän, vaikka vaihtoehtona on "tyytyä" elämään ilman parisuhdetta koko loppuelämäni.

No eipä tuo kovin hääppöiseltä kuulosta. Ja särähtää korvaan pahasti tuo, että ei pystytä keskustelemaan järkevästi, vaan toinen uhkailee suhteen päättymisellä. Hänelläkin oli varmasti syynsä, miksi koki ettet rakasta ja ihan rehellisesti sanottuna, kovin rakastavalta ei vaikuta se, että kaikki ongelmat laitetaan toisen viallisuuden tai "huonon itsetunnon" piikkiin.

Samoin ajattelin lukiessani. Naiselle oli onneksi, että suhde päättyi.

Kai otitte huomioon sen, että yllä ei mainittu mitään mistään uhkailuista, eikä siinä sanottu että kaikki ongelmat olisivat naisen syytä?

Toki siitä paistaa katkeruus sitä kohtaan, että tuota samaa "teidän" (palstalaisten) käyttämää argumenttia miehen "tyytymisestä" käytettiin parisuhteen tuhoamiseen.

Totuushan on, että ei noita asioita edes huomannut suhteen aikana, vaan yllä on ainoastaan jälkeenpäin syntyneitä selityksiä toisen käytökselle.

Itsessänikin on vikaa, myönnän sen. En kuitenkaan ala tässä keskustelussa avaamaan kaikkia suhteessa olleita huonoja asioita (vaikka saisittekin sen perusteella minusta huomattavasti paremman kuvan), vaan tyydyn kommentoimaan ainoastaan tuota itseäni suuresti ärsyttävää ilmausta miehen "tyytymisestä".

Se, että mies "tyytyy" vaikka ensimmäiseen kohtaamaansa naiseen, ei ole yhtään sen huonompi vaihtoehto kuin nainen, joka ei voi kiinnostua miehestä, josta muut naiset eivät jo ole kiinnostuneita. Molemmat ovat aivan yhtä todellisia ilmiöitä, eikä kummallakaan ole (tai ainakaan pitäisi olla) enää merkitystä parisuhteen jo muodostuttua.

Tuollaista ilmiötä EI ole olemassakaan! Monet naiset tykkäävät komeasta miehestä, se EI johdu siitä, että muutkin tykkäävät vaan se johtuu siitä että mies on komea!

Miehet tykkäävät vain niistä naisista, joista muutkin miehet tykkäävät. Sehän näkyy aloittajan linkittämässä tutkimuksessakin. Miehet ovat laumasieluja jotka haluavat samoja naisia kuin muutkin miehet.

Vierailija
484/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 43v, miksi ihmeessä haluaisin jonkun 20-22 vuotiaan naisen? Joo onhan sen ikäisissä söpöjä naisia, mutta niin on 30v ja oman ikäisissäni. Vaikea minun uskoa elämämme olevan kovin samanlaista ja toiveidemme tulevien vuosien suhteen menevän yhteen, jos olisi kovin suuri ikäero.

Vierailija
485/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on noloa, kun aikuinen, yli 30-v mies tykkäilee ja viestii jollekin parikymppiselle instatytölle. Vähän niin kuin itse fanitin teinityttönä poikabändejä. Kyllä ne älykkäimmät miehet (myös tutkimusten mukaan) ovat sitoutuneessa parisuhteessa suunnilleen itsensä ikäisen, fiksun naisen kanssa. Älykkäät miehet ja naiset ovat kykeneväisempiä sitoutumaan.

Vierailija
486/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavatko miehet siis "tavallisilta" naisilta paljon yhteysyrityksiä johon miehet eivät ehdi vastata koska yrittävät yhteyttä tavoitelluimmiksi kuvattuihin?

Jos noin on saatan liittyä Tinderiin. Mutta eihän toi voi olla totta?

No jos täällä saa kuulla naisten suusta vuorotellen väitettävän että:

1) Suurin osa miehistä pistää kaikki oikealle ja naiset joutuvat tekemään hirveästi karsintaa.

2) Naiset etsivät sitä oikeaa rakkautta, kun taas miehet tyytyvät siihen minkä sattuvat saamaan.

3) Miehille kelpaa vain alle 20-vuotiaat tytöt ja niistäkin vain kaikista kauneimmat.

Mitäpä luulet mikä näistä väitteistä on parhaat päivät jo nähneen viisikymppisen tädin käsialaa ja mitkä nuoremman, viehättävämmän yksilön murheita.

Ja mikäpä sinä olet määrittelemään, milloin jonkun "parhaat päivät" tässä elämässä on? Monella viisikymppisellä naisella on ura, lapset, koti, kesämökki, ystävät sekä harrastukset ja he ovat oikein onnellisia.

Vai onko "parhaat päivät" ne pari hassua vuotta teini-iässä ja varhaisessa aikuisuudessa, kun vanhemmat setämiehet laittelee viestiä Tinderissä? Onko miehen katse ja himo naisen elämän merkityksen ja onnellisuuden määrittävät tekijät?

Tämä. Olen nyt viisikymppisenä onnellisempi ja elämäni on parempaa kuin koskaan. No, lapseni syntymä ja ensimmäiset elinvuodet olivat ehkä onnellisempia. Minulla on parempi palkka kuin koskaan ennen, on varaa matkustella, harrastaa, tehdä asioita joita haluan. Ei taloudellisia huolia. On mielenkiintoinen työ, jossa saan onnistumisen kokemuksia ja sisältöä elämääni, mutta toisaalta varaa pitää palkatonta lomaa niin että vietän parhaillaan elämäni pisintä kesälomaa. On aikuinen lapsi, johon on lämpimät ja hyvät suhteet mutta ei enää hoitovastuuta eikä huolta. On upea puoliso, jonka kanssa voin toteuttaa niitä asioita, joista nuorempana pystyin vain haaveilemaan. Paljon hellyyttä, myös seksiä (eikä todellakaan vain vaniljaa), turvallisuutta, hauskanpitoa.

20+ vuotiaana olin hyvin epävarma maalaistyttö isossa kaupungissa, kaikkea muuta kuin onnellinen yrittäessäni löytää paikkani. Ei se ventovieraiden miesten huomio minua onnelliseksi tehnyt (tosin enpä sitä siinä iässä paljon edes saanut huonon itsetuntoni ja huonon ihoni takia, puhkesin kukkaan vasta monta vuotta myöhemmin ja silloin vientiä kyllä sitten riittikin... ;-))

Vierailija
487/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Varmasti ei tee kenenkään itsetunnolle hyvää olla se, johon on tyydytty kun muuta ei saa. Itse en voisi olla suhteessa, jossa tietäisin että mies haaveilee ihan muusta ja on jo toinen jalka ovesta ulkona itseäni puolet nuorempien perässä. Eihän sellainen ole rakkautta eikä edes kunnioitusta toista kohtaan.

Mietityttää myös se, ettei kukaan ole nuori ikuisesti. Ne nyt 20-22 vuotiaat ovat jo parin vuoden päästä 25, joka on joidenkin palstamiesten toimesta määritelty naisen parasta ennen päiväykseksi. Mitäs sitten? Se parikymppinenkin on jonain päivänä 30, 40, 50, 60 jne. jos saa niin kauan elää. Jos rakkaus on pelkästä iästä kiinni, niin ollaan aika huteralla pohjalla, koska ikä ei ole vakio eikä se edes ole asia johon voi itse millään tavalla vaikuttaa. Elämässä tulee hyvin onnettomaksi, jos perustaa kaiken sellaisten asioiden varaan, joiden eteen ei edes pysty itse mitään tekemään. Timmin kropan voi treenata, seksissä voi harjoitella paremmaksi ja suhteen eteen voi tehdä paljon muutakin, mutta nuoremmaksi ei kukaan voi muuttua. Toki voi tavoitella ulkonäköä ala Tiina Jylhä, mutta onko sekään sitten kivaa kenellekään.

Minulla oli pidempi suhde naiseen, joka aina riidellessä otti esiin tuon "olet vain tyytynyt minuun etkä oikeasti edes rakasta minua" -kortin. Kyse on toki itsetunnosta, mutta siitä, että valmiiksi heikkoitsetuntoinen nainen yritti siirtää oman epävarmuutensa miehen syyksi. Kun tuollaisia ajatuksia alkaa ääneen esittämään, on varmaa, että se "tyytyminenkin" vaihtuu epätyytymättömyyteen ja suhteen päättymiseen hyvin pian.

Minullakin on rajani mitä kaikkea kestän, vaikka vaihtoehtona on "tyytyä" elämään ilman parisuhdetta koko loppuelämäni.

No eipä tuo kovin hääppöiseltä kuulosta. Ja särähtää korvaan pahasti tuo, että ei pystytä keskustelemaan järkevästi, vaan toinen uhkailee suhteen päättymisellä. Hänelläkin oli varmasti syynsä, miksi koki ettet rakasta ja ihan rehellisesti sanottuna, kovin rakastavalta ei vaikuta se, että kaikki ongelmat laitetaan toisen viallisuuden tai "huonon itsetunnon" piikkiin.

Kai otitte huomioon sen, että yllä ei mainittu mitään mistään uhkailuista, eikä siinä sanottu että kaikki ongelmat olisivat naisen syytä?

Toki siitä paistaa katkeruus sitä kohtaan, että tuota samaa "teidän" (palstalaisten) käyttämää argumenttia miehen "tyytymisestä" käytettiin parisuhteen tuhoamiseen.

Totuushan on, että ei noita asioita edes huomannut suhteen aikana, vaan yllä on ainoastaan jälkeenpäin syntyneitä selityksiä toisen käytökselle.

Itsessänikin on vikaa, myönnän sen. En kuitenkaan ala tässä keskustelussa avaamaan kaikkia suhteessa olleita huonoja asioita (vaikka saisittekin sen perusteella minusta huomattavasti paremman kuvan), vaan tyydyn kommentoimaan ainoastaan tuota itseäni suuresti ärsyttävää ilmausta miehen "tyytymisestä".

Se, että mies "tyytyy" vaikka ensimmäiseen kohtaamaansa naiseen, ei ole yhtään sen huonompi vaihtoehto kuin nainen, joka ei voi kiinnostua miehestä, josta muut naiset eivät jo ole kiinnostuneita. Molemmat ovat aivan yhtä todellisia ilmiöitä, eikä kummallakaan ole (tai ainakaan pitäisi olla) enää merkitystä parisuhteen jo muodostuttua.

Tuollaista ilmiötä EI ole olemassakaan! Monet naiset tykkäävät komeasta miehestä, se EI johdu siitä, että muutkin tykkäävät vaan se johtuu siitä että mies on komea!

Miehet tykkäävät vain niistä naisista, joista muutkin miehet tykkäävät. Sehän näkyy aloittajan linkittämässä tutkimuksessakin. Miehet ovat laumasieluja jotka haluavat samoja naisia kuin muutkin miehet.

Nyt olet väärässä. Naiset nimenomaan haluavat niitä miehiä, jotka ovat muiden naisten mielestä hyviä miehiä (pre-selection). Tämän takia mies herättää enemmän kiinnostusta naisissa, jos hänellä on esim. Tinderissä kuva, jossa on (kauniita) naisia miehen seurassa. Ja sinkkunaiset kiinnostuvat varatuista miehistä.

"Female and male participants who were single or in a relationship viewed information about an opposite-sex other and indicated their interest in pursuing this target. Half of the participants were told that the target was single and half read that the target was currently in a relationship. The results showed that only single women were more interested in pursuing an attached target rather than a single target."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022103109001048

Vierailija
488/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet väärässä. Naiset nimenomaan haluavat niitä miehiä, jotka ovat muiden naisten mielestä hyviä miehiä (pre-selection). Tämän takia mies herättää enemmän kiinnostusta naisissa, jos hänellä on esim. Tinderissä kuva, jossa on (kauniita) naisia miehen seurassa. Ja sinkkunaiset kiinnostuvat varatuista miehistä.

"Female and male participants who were single or in a relationship viewed information about an opposite-sex other and indicated their interest in pursuing this target. Half of the participants were told that the target was single and half read that the target was currently in a relationship. The results showed that only single women were more interested in pursuing an attached target rather than a single target."

Nykyiselle ei ollut näyttävää jonoa. Pari naista oli kiinnostunut ja hekin kuulemma jäivät. Syyksi epäilen mieheni kultaista luonnetta sekä elämän myönteisyyttä. Tekee freelancerin töitä eli välillä ei saa ollenkaan rahaa. Ulkonäöllisesti voidaan puhua tavallisesta pulliaisesta.

Eikö sen pitäisikin mennä näin että kunnolliset ja kivat miehet kiinnostaa??

Vierailija
489/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiselle ei ollut näyttävää jonoa. Pari naista oli kiinnostunut ja hekin kuulemma jäivät. Syyksi epäilen mieheni kultaista luonnetta sekä elämän myönteisyyttä. Tekee freelancerin töitä eli välillä ei saa ollenkaan rahaa. Ulkonäöllisesti voidaan puhua tavallisesta pulliaisesta.

Eikö sen pitäisikin mennä näin että kunnolliset ja kivat miehet kiinnostaa??

Anekdootit on anekdootteja.

Tuossa linkatussa tutkimuksessa ei ollut kyse siitä, että miehet olivat oikeasti varattuja, vaan sinkkunaiset kiinnostuivat enemmän miehistä, joiden he LUULIVAT olevan varattuja.

Vierailija
490/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis?

Vierailija
491/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia miehiä ei juuri kiinnosta mikään muu naisessa kuin tiukka vartalo, terhakat tissit ja kireä "se".

Vierailija
492/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiinnostui eräällä lomamatkalla itseäni huomattavasti vanhempi mies. Olin tuolloin 28, mutta minua luultiin usein nuoremmaksi, siis ihan ilman että itse kysyisin minkä ikäiseltä näytän (enkä nykyään enää näytä ikäistäni nuoremmalta). Tämä mies oli siinä viisissäkymmenissä, ehkä vanhempikin. Ikääni hän ei tiennyt. Mies oli minulle todellinen riesa lähes koko loman ajan, asuin hevostilalla jossa myös mies kävi ja hän kävi siellä usein. Hän oli perässäni aina kun vain minut tapasi, lässytti minulle joutavia, etsi tilaisuutta koskettaa, tuijotti, pyyteli mukaansa. En tuolloin vielä kehdannut suoraan sanoa, että antaisi minun olla vaan vain välttelin miestä parhaani mukaan. Ja sitten kerran hän kysyi ikääni. Minä vastasin, ja se hiljaisuus mikä siitä seurasi oli suorastaan jäätävä. Tämän jälkeen sain olla miehestä rauhassa. Hänen kiinnostuksensa loppui kuin seinään, mikä toki oli minulle helpotus.

Selvästi siis ikäni, joka tosiaan oli niinkin korkea kuin 28, oli seikka joka teki minusta epäkiinnostavan vaikka aluksi olin ollut hyvin kiinnostava kun mies ei sitä ikää tiennyt. Kyse ei siis ollut vain ulkonäöstä, vaan miestä lakkasi kiinnostamasta kun hän sai tietää, että olinkin jo aikuinen enkä ihan tyttö.

Vierailija
493/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli juuri Hesarissa juttu, että miehet yliarvioivat naiset kiinnostuksen. Jos nainen on viehättävä, niin mies olettaa naisen olevan hänestä kiinnostunut riippumatta siitä millainen mies itse on.

Eikö naisten pitänyt olla kiinnostuneita positiivisista, optimistisista ja huumorintajuisista miehistä??

Vierailija
494/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin tosissani suhteen päättämistä. En pysty elämään suhteessa, jossa toisen ihannekumppani on 18-20v. En vain pysty. Onneksi ei ole lapsia enkä niitä haluakaan.

Vierailija
495/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat nuoria ja kauniita naisia

Ja

Naiset haluavat rikkaita ja kuuluisia miehiä

Keskustelun voi nyt laittaa Lukkoon. The End!

Vierailija
496/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.

Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.

Tottakai pitävät kuumimpana, eihän siinä mitään. Minusta täysin luonnollista, et omakin tytär 19v on kuumempi kuin minä, 48v =) Sitten vain pitäisi tajuta tosiasiat, ja ymmärtää että epärealistiset haikailut on epärealistisia haikailuja, ja kasvetaan aikuiseksi ja etsitään hyvää omanikäistä seuraa.

Onneksi suurin osa miehistä tajuaakin tämän, luulen että reaalimaailmassa ei ihan noin hulluja manöövereitä tule. Netti se saa kuvittelemaan ja unelmoimaan liikoja. 

Vierailija
497/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli amerikkalainen tutkimus. Ja taisi olla että miehet valitsisivat kuvista silmälle mieluisimman. Ei siinä mitään elämänkumppania katseltu.

Kun itse 44 vuotiaana seurustelin 29 vuotiaan naisen kanssa, niin suurin ongelma itselle oli se ikäero: mitähän ihmisetkin ajattelee. En minä nuoremman kanssa ollut iän takia, vaan siksi että tultiin niin äärettömän hyvin toimeen keskenään. Mutta 44v ei enää jaksa roikkua baareissa samalla tavalla kuin 29v joten se kaatui sitten siihen. Katsellaan uudestaan sitten joskus myöhemmin.

Ikäero on siitä hassu juttu että 29v ja 44v yhdessä on kumma juttu, mutta 40v ja 55v yhdessä ei kiinnosta enää ketään.

Vierailija
498/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä suurinosa tinderin matcheistä on 1-5v vanhempia naisia. T. Kolmekymppinen ja risat

Vierailija
499/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli juuri Hesarissa juttu, että miehet yliarvioivat naiset kiinnostuksen. Jos nainen on viehättävä, niin mies olettaa naisen olevan hänestä kiinnostunut riippumatta siitä millainen mies itse on.

Naiset ovat kovia yleistämään "miehet" ovat sellaisia ja "miehet" ovat tällaisia. Luulisi että naisille kelpaisi tinderissä kuka vaan mies kun niin kovasti miehiä yleistävätkin samanlaisiksi. Silti suurin osa miehistä jää tinderissä ilman, koska naisille kelpaa vain paras 10%. Tavallisella miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
500/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kovia yleistämään "miehet" ovat sellaisia ja "miehet" ovat tällaisia. Luulisi että naisille kelpaisi tinderissä kuka vaan mies kun niin kovasti miehiä yleistävätkin samanlaisiksi. Silti suurin osa miehistä jää tinderissä ilman, koska naisille kelpaa vain paras 10%. Tavallisella miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia.

Ok. Eli mitä annat ohjeeksi niille tavallisille miehille?