Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta

Vierailija
01.07.2020 |

Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.

Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.

Kommentit (564)

Vierailija
521/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Suomi24 treffeillä ja ensimmäisen kuukauden aikana minulle tuli yli 500 viestiä. Vain kourallinen miehistä oikeasti olivat minun ihannekumppaniraameihin sopivia. Suurin osa miehistä oli yli-ikäisiä, liian kaukaa tai eivät muuten mätsänneet juuri mitenkään ihmisenä. Sitten vielä valittivat, kun en heti vastannut. Minusta täydellisin deittisovellus olisi sellainen, missä rajaukset pitäisivät. Jos etsit 3-kymppisiä, niin muun ikäiset eivät edes sinua näe eikä voi sinulle kirjoittaa. Lisäksi jonkin asteinen mäts% ja suosikkialgoritmi olisi paikallaan. Jos sinut arvioivien miesten ka olisi vaikka 7, niin myös sinulle tarjotaan 7 miehiä. Olis jokseenkin hauska nähdä, miten miesten käytös muuttuu, kun huomaavat, että oma taso onkin jotain muuta. Lisäksi jos swippaat oikealle aluksi niin se ei poistuisi kokonaan pois vaan se menisi takaisin jonon hännille. Se tulisi vastaan sitten jossain vaiheessa uudestaan. Kun massa on nähty, niin voi alkaa kerätä omat kermat päältä.

Se kuka tämän sovelluksen kehittää, niin saa ideani lisäksi minusta ensimmäisen asiakkaan. Mikään ei turhauta niin paljoa, kuin kahlata väärät mätsit pois.

Vierailija
522/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon jutun pointti on että top 10% miehille tinder on karkkikauppa. Kaikki naiset häviävät kun noi eliittimiehet eivät viitsi vakiintua kenenkään kanssa, eivät edes sen nuoren ja kauniin kanssa. Kivempaa vaan pyörittää monen muijan panorinkiä. 90% miehistä häviää kun eivät saa ketään.

Ei vaan ne kauneimmat ei pariudu. Normaalit naiset ei saa lähestymisiä, kun normaalit ja kuumat miehet pommittaa vaan niitä kauniita. Normaalit miehet ei niitä saa, ja tulkitsee että "naiset" eivät halua heitä...

Tuota... Miksikäs normaalit naiset odottavat viestejä vain normaaleilta ja kuumilta miehiltä?

Kuumien miesten pitäisi mielestäsi lähestyä normaalia naista, mutta normaalin naisen ei pidä vaivautua viestimään itseään "alempana" olevan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin Suomi24 treffeillä ja ensimmäisen kuukauden aikana minulle tuli yli 500 viestiä. Vain kourallinen miehistä oikeasti olivat minun ihannekumppaniraameihin sopivia. Suurin osa miehistä oli yli-ikäisiä, liian kaukaa tai eivät muuten mätsänneet juuri mitenkään ihmisenä. Sitten vielä valittivat, kun en heti vastannut. Minusta täydellisin deittisovellus olisi sellainen, missä rajaukset pitäisivät. Jos etsit 3-kymppisiä, niin muun ikäiset eivät edes sinua näe eikä voi sinulle kirjoittaa. Lisäksi jonkin asteinen mäts% ja suosikkialgoritmi olisi paikallaan. Jos sinut arvioivien miesten ka olisi vaikka 7, niin myös sinulle tarjotaan 7 miehiä. Olis jokseenkin hauska nähdä, miten miesten käytös muuttuu, kun huomaavat, että oma taso onkin jotain muuta. Lisäksi jos swippaat oikealle aluksi niin se ei poistuisi kokonaan pois vaan se menisi takaisin jonon hännille. Se tulisi vastaan sitten jossain vaiheessa uudestaan. Kun massa on nähty, niin voi alkaa kerätä omat kermat päältä.

Se kuka tämän sovelluksen kehittää, niin saa ideani lisäksi minusta ensimmäisen asiakkaan. Mikään ei turhauta niin paljoa, kuin kahlata väärät mätsit pois.

Aikoinaan jossain sovelluksessa pystyi valitsemaan niin, että ihmiset, jotka eivät sopineet kriteereihin eivät pystyneet laittamaan viestiä. He näkivät kyllä profiiin mutta eivät voineet ottaa yhteyttä.

Vierailija
524/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa jutussa ollut parinmuodostuksesta kyse millään lailla (otsikko), vaan siitä, että miksi nuoret naiset saavat jättimäärän viestejä isänsä ikäisiltä miehiltä. 

Aina niitä on naureskeltu näitä onnettomia tapauksia, jotka panevat naisen haun alkamaan iästä 18, vaikka itse olisivat keski-ikäisiä. Nettideiteissä on paljon tällaisia ikisinkkumiehiä, jotka ovat siellä vuosia eivätkä opi mitään. Se on kumminkin hyvin pieni miesryhmä, joten kaikista miehistä ei pidä puhua (kuten lehtiartikkelissakin todettiin).

Nyt tarvitaan faktoja, kun tämä akkojen selittely menee taas ihan älyttömäksi. 2/3 OKCupidissa olevista miehistä on 22-30-vuotiaita.

Vierailija
525/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa jutussa ollut parinmuodostuksesta kyse millään lailla (otsikko), vaan siitä, että miksi nuoret naiset saavat jättimäärän viestejä isänsä ikäisiltä miehiltä. 

Aina niitä on naureskeltu näitä onnettomia tapauksia, jotka panevat naisen haun alkamaan iästä 18, vaikka itse olisivat keski-ikäisiä. Nettideiteissä on paljon tällaisia ikisinkkumiehiä, jotka ovat siellä vuosia eivätkä opi mitään. Se on kumminkin hyvin pieni miesryhmä, joten kaikista miehistä ei pidä puhua (kuten lehtiartikkelissakin todettiin).

Nyt tarvitaan faktoja, kun tämä akkojen selittely menee taas ihan älyttömäksi. 2/3 OKCupidissa olevista miehistä on 22-30-vuotiaita.

Akkojen selittely? Olipa ystävällinen repla, toivottavasti olet normaalisti mukavampi nuorimies!

Vierailija
526/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koe vetoa niihin 30-40 vuotiaisiin, niin turha sellaisten kanssa myöskään on olla. Säästyy kaikkien osapuolten aikaa. 

Vierailija
527/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akkojen selittely? Olipa ystävällinen repla, toivottavasti olet normaalisti mukavampi nuorimies!

Mua ei yhtään yllätä, että nämä häijyilijät pyörivät deittipalveluissa. Kuka tuollaista kauaa kuuntelisi?

Vierailija
528/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin n. 40-vuotiaana naisena olen huomannut, että samanikäiset miehet usein hakevat jopa 15 vuotta nuorempaa seuraa. Se heille sallittakoon, mutta harmillista tietysti meille, jotka taas tykkäisimme itsemme ikäisestä seurasta. Harmi jos minut nähdään vain ylivanhana vaihtoehtona :( Suuret ikäerot kumpaankaan suuntaan parisuhteessa eivät itseäni kiinnosta. Olisi kiva, että miehen kanssa olisi suunnilleen sama elämänvaihe ja muutenkin paljon yhteistä.

Tinderissä ei sinällään ole ongelmaa saada suurta määrää tykkäyksiä, mutta vaikuttaa siltä, että miehet eivät tosiaankaan vaivaudu lukemaan profiilitekstiäni. Siksi joutuu raakkaamaan tyyppejä todella rankalla kädellä, koska valtaosa ei siis ole mitä haen (ja minkä myös siinä tekstissä ilmoitin). Minusta vaikuttaisi siltä, että Tinderin tyyppiset sovellukset toimisivat parhaiten, jos ihmiset oikeasti keskittyisivät katsomaan niitä profiileja kunnolla ja tykkäisivät vain niistä, jotka oikeasti kiinnostavat heitä. Eikä niin, että kaikki ihmisen näköiset swaipataan vasemmalle.

Tarkoittanet että oikealle.

Se että kaikki ihmisen näköiset swaipataan vasemmalle, on ongelma jonka mies kohtaa Tinderissä. Oikealle päätyvät vain kiiltokuvaprofiililla varustetut komeat miehet.

Vierailija
529/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yhtään yllätä, että nämä häijyilijät pyörivät deittipalveluissa. Kuka tuollaista kauaa kuuntelisi?

Millä ämmälogiikalla väität minun "pyörivän deittipalvelussa"?

Käyttäydy, jos haluat keskustella. Tunnut tietävät OKCupidin käyttäjäprofiilin, eikös se ole deittipalvelu? Miksi muuten olisit kiinnostunut asiasta? PS. Tiedän keskustelevani tutun palstapeikon kanssa, älä vaivaudu.

Vierailija
530/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.

Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.

Tottakai pitävät kuumimpana, eihän siinä mitään. Minusta täysin luonnollista, et omakin tytär 19v on kuumempi kuin minä, 48v =) Sitten vain pitäisi tajuta tosiasiat, ja ymmärtää että epärealistiset haikailut on epärealistisia haikailuja, ja kasvetaan aikuiseksi ja etsitään hyvää omanikäistä seuraa.

Onneksi suurin osa miehistä tajuaakin tämän, luulen että reaalimaailmassa ei ihan noin hulluja manöövereitä tule. Netti se saa kuvittelemaan ja unelmoimaan liikoja. 

Onko se kuitenkaan kivaa olla ikuinen lohdutuspalkinto ja tyytymisen kohde? Naiset kuitenkin aidosti pitävät ikäisestään, miehelle se on vain realiteetteihin tyytymistä. Tosi "rakkautta".

Jos lohdutuspalkintoja oleminen on sitä, että mies kuitenkin kosii, pitää perheestä huolta, tiskaakin ja on sängyssä ihana, niin olen lohdutuspalkinto mielelläni =) Realiteetteihin tyytyminen on onnellisen elämän salaisuus.

No koko jutun pointti olikin että naiset aidosti tykkäävät ja ovat tyytyväisiä omanikäiseen. Mielipiteesi ei siis yllätä. Miehet sen sijaan eivät ole, joten miehesi näkemys luultavasti eroaisi omastasi paljon. Sille on syynsä miksi miehet pettävät nuorempien kanssa, on nuoret maksulliset, nuoret p*rnotähdet joita miehet kuluttavat isoja määriä.

Vierailija
531/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.

Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.

Tottakai pitävät kuumimpana, eihän siinä mitään. Minusta täysin luonnollista, et omakin tytär 19v on kuumempi kuin minä, 48v =) Sitten vain pitäisi tajuta tosiasiat, ja ymmärtää että epärealistiset haikailut on epärealistisia haikailuja, ja kasvetaan aikuiseksi ja etsitään hyvää omanikäistä seuraa.

Onneksi suurin osa miehistä tajuaakin tämän, luulen että reaalimaailmassa ei ihan noin hulluja manöövereitä tule. Netti se saa kuvittelemaan ja unelmoimaan liikoja. 

Onko se kuitenkaan kivaa olla ikuinen lohdutuspalkinto ja tyytymisen kohde? Naiset kuitenkin aidosti pitävät ikäisestään, miehelle se on vain realiteetteihin tyytymistä. Tosi "rakkautta".

Samalla tavalla tyytymistä kuin sekin, etten mä saanut Ashton Kutcheria ;) Ihan aidosti olisin voinut hänet haluta, mutta en saanut. Eikä tämä asia vähennä rakkautta aviomiestäni kohtaan millään lailla.

Kannattaa oppia rakastamaan ensin itseään terveesti, niin ei horjuta itseluottamusta liikaa se ajatus, että nuoremmat naiset miellyttää miehen silmää eniten, missä iässä tahana luultavasti. Siinä vaiheessa kun rupeaa tuntemaan mustasukkaisuutta toisen mahdollisia ja luultuja ajatuksia kohtaan, on aika huonosti asiat.

Tosi rakkaus on sitä, että on valmis antamaan vaikka henkensä toisen edestä. Aika varma olen, että oma siippani kuolee ennemmin minun ja lastemme puolesta, kuin sen kauniin parikymppisen.

Sinä et kuitenkaan jatluvasti haaveile juuri ja juuri täysi-ikäisistä. Olet nainen, joten totta kait olet tyytyväinen omanikäiseen puolisoosi. Olisi kiva kuulla miehesi mielipide.

Vierailija
532/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ämmälogiikalla väität minun "pyörivän deittipalvelussa"?

Käyttäydy, jos haluat keskustella. Tunnut tietävät OKCupidin käyttäjäprofiilin, eikös se ole deittipalvelu? Miksi muuten olisit kiinnostunut asiasta? PS. Tiedän keskustelevani tutun palstapeikon kanssa, älä vaivaudu.

Olen kiinnostunut myös homojen ja tummaihoisten oikeuksista, vaikka en ole homo tai tummaihoinen.

Vierailija
533/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muka edes tyytymistä, jos elämä on todella hyvää yhdessä, on vastavuoroista kiintymystä, seksiä, välittämistä, ystävyyttä ja ollaan ns. samalla aaltopituudella? Itse en miellä tätä tyytymiseksi lainkaan, vaan hyvän kumppanin löytämiseksi. Toki se kumppani ei välttämättä ole Brad Pitt tai monimiljonääri, mutta entä sitten?

Tyytymistä on se, kun edellämainitut seikat eivät täyty, toinen kaipailee jatkuvasti jonkin muun perään, mahdollisesti pettää tai ainakin yrittää pettää, ja se kumppani on valittu sen perusteella mikä on nyt ensimmäisenä sattunut tulemaan vastaan tai ollut "helppo", kiinnostuneempi osapuoli tai helposti höynäytettävissä.

Musta koko tyytymisessä on kyse hyväksikäytöstä: toista pidetään siinä omien tarpeiden tyydyttämistä varten ja jotta ei tarvitsisi olla yksin, mutta mitään tunteita, mitään aitoa kiinnostusta, mitään yhteyttä ei ole. Usein se johtaa myös siihen, että toista pidetään itsestäänselvyytenä ja kohdellaan rumasti. Musta jokainen tyytyjä voisi jo ihan alkumetreillä kertoa sille kumppaniehdokkaalle ihan selvästi, että mitään rakkautta, mitään tunteita eikä mitään muutakaan ole ja koko hommassa on kyse vain hänen tarpeiden tyydyttämisestä. On tosi epäreilua tuhlata muiden aikaa, koska moni kuitenkin hakee sitä onnellista, hyvää suhdetta, jossa on molemminpuolisia tunteita ja aitoa välittämistä.

Vierailija
534/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittasin viestissä 3 olevaan Iltsikan linkkiin (juttu ja kuvateksti). 

Vierailija
535/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lohdutuspalkintoja oleminen on sitä, että mies kuitenkin kosii, pitää perheestä huolta, tiskaakin ja on sängyssä ihana, niin olen lohdutuspalkinto mielelläni =) Realiteetteihin tyytyminen on onnellisen elämän salaisuus.

Edelleen täällä kirjoittelevat naiset, jotka uskovat että miehet ajattelevat samalla tavoin. Ei täällä näy miehiä kirjoittelemassa kuinka tyytyväisiä ikääntyviin puolisoihinsa ovat. Onko se rakkautta, jos vaihtaisi heti nuorempaan jos olisi mahdollisuus?

Vierailija
536/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen täällä kirjoittelevat naiset, jotka uskovat että miehet ajattelevat samalla tavoin. Ei täällä näy miehiä kirjoittelemassa kuinka tyytyväisiä ikääntyviin puolisoihinsa ovat. Onko se rakkautta, jos vaihtaisi heti nuorempaan jos olisi mahdollisuus?

Tästäkin aiheesta on vastattu, mutta eipä niihin vastauksiin juuri asiallisia kommentteja tule. Minä uskallan väittää, että mieheni ei vaihtaisi nuorempaan. Mahdollisuuksia olisi ollut ottaa alunperinkin nuorempi (ja kauniimpi), jos se olisi hänelle olennainen asia. Ei aikuinen mies kuvittele, että nainen joka voisi ikänsä puolesta olla hyvinkin oma tytär, haluaisi elää samanlaista arkea kuin 50+ mies.

Vierailija
537/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin lukemassa myös Hesarin jutun. Deittipalvelun algoritmeista kertovassa jutussa ei puhuttu mitään avioliitoista eikä edes kaikista miehistä. Vaikuttaa siltä, että moni tässä ketjussa kirjoitteleva ei joko lukenut koko juttua (ei edes Iltsikan vapaasti luettavissa olevaa) tai sitten ei ymmärrä lukemaansa. Jos haluatte keskustella avioliitosta ja tyytymisestä ja kenestä kukakin haaveilee, niin perustakaa uusi aihe, koska mikään noista ei kuulu tähän.

Vierailija
538/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämäkin keskustelu saa minut ihan vakavasti miettimään, sanonko miesystävälle että unohdetaan koko suhde. Olen tätä ajatellut ennenkin, mutta nyt sen varmaan teen. En enää näe oikein mitään mieltä olla tässä suhteessa. En tiedä miksi mies on kanssani, ei hän ainakaan oikeasti voi minua haluta kun olen tämän ikäinen. Eihän täälläkään kukaan mies sano, että haluaa ikäiseni vaan kaikki sanovat, että tyytyvät kun ei ole nuorta saatavilla. Ja kai hän löytäisi nuoremmankin vaikka Tinderistä, varmaan se on totta mitä täällä on sanottu, että siellä on miehelle mahdollisuuksia joista meillä muoreilla ei ole aavistustakaan. Olen varmasti miehelle jo pelkkä riippa, mutta koska hän on ystävällinen mies niin ei ole vielä viitsinyt sanoa haluavansa minusta eroon.

Kyllä minä olen tämän jo tiennyt aiemminkin, mutta kai minä olen elänyt jossain itsepetoksessa miehen suhteen. Näiden kirjoitusten lukeminen on niin nöyryyttävää, että en oikeastaan enää edes kehtaisi nähdä koko miestä. Lapsistahan ei nelikymppisenä ole toivoa enää kuitenkaan, eli niidenkään takia tähän ei tarvitsisi jäädä.

En kirjoita tätä piloillani, vaan olen ihan tosissani. Itsetunto on muutenkin naiseuden suhteen ollut huono, tämän keskustelun lukeminen vie siitä viimeisetkin rippeet.

Kai meidän keski-ikäisten naisten kannattaisi vain jättää miehet, sitähän he varmasti toivovat itsekin. Tuskin minä miehelle suuri menetys olen. Todennäköisesti tämä suhde loppuisi pian joka tapauksessa miehen toimesta.

Älähän nyt. Tälle palstalle (kuten myös tinderiin) on valikoitunut lähinnä vinksahtaneita katkeroukkoja. Tosielämässä löytyy paljon fiksuja miehiä, jotka ihan aidosti haluavat elää omanikäisen tai jopa vanhemman kumppanin kanssa ja ovat myös oikeasti rakastuneita. 

Oma kumppanini osaa arvostaa minua elämänkokemuksensa perusteella. Takana on pidempi huono suhde ja sen jälkeen mies etsi kolme vuotta uutta kumppania. Lopulta löysimme toisemme deittisivuston kautta ja olemme kuin luodut toisillemme. Mies on minua 3 vuotta nuorempi, mutta sillä ei ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen.

Komppaan, koska tämäkin keskustelu (?) on ytimeltään hyvin myrkyllinen eikä vastaa minun kokemaani todellisuutta. Moni keski ikäinen mies on ihan realistinen ikääntymisensä suhteen ja haluaa suht ikäisensä naisen, joka on luonteeltaan kiva ja mukava. Tuntuu, että neittideittailun maailma imuroi tietyllälailla itsetuntovaurioisia ihmisiä ikään katsomatta, jotka ovat aivan pakkomielteisiä pinnallisten asioiden suhteen, koska eivät pysty kohtaamaan toista ihmisyä syvemmällä, tunnepitoisemmalla tasolla. Eli etsitään parasta mahdollista tuotetta käyttöön kuin katalogista. Seuraukset ovat ennalta arvattavat.

Ihminen on aina kokonaisuus ja ikääntyminen voi kypsyttää ja kehittää toisesta paremman kumppanin. Moni oikeasti oppii ja kehittyy, eli muuttuu elämänsä aikana ja ne aikuiset suhteet ovat toisenlaisia kuin parikymppisenä koetut. Tai sitten yksiolo koetaan itselle sopivimmaksi tavaksi elää, eikä siinä ole mitään väärää saati säälittävää. Elämässä on aivan tarpeeksi mieltä ja sisältöä ilman parisuhdettakin.

Hyvin sanottu! Tämä keskustelu todella on myrkyllinen eikä kuvaa todellista maailmaa ainakaan enemmistön osalta. Ja jos kuvaisi, miksi kukaan nuori nainen haluaisi olla yhdenkään miehen kanssa, kun tämän mieskuvan mukaan olisi miehelle haluttava vain ikänsä ja ulkokuorensa takia, niin kuin jokin tuote, joka sitten jossain vaiheessa vaihdetaan uudempaan malliin? Äänekäs ja usein naisvihamielinen vähemmistö se vain rummuttaa kovaan ääneen ja antaa ymmärtää olevansa kaikki miehet.

Vierailija
539/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on myös normaalin määrittely. Naisille normaali mies on sellainen, jolla ei ole mitään turn offeja, kun taas normaali nainen ei missään nimessä sisällä kaunottaria.

540/564 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin 30-vuotiaana miehenä on oppinut olemaan välittämättä muiden mielipiteistä ja tekemään asioita mistä itse pitää. Aina toki on näitä katkeria, jotka määrittää mikä on älykästä ym. Hieno juttu, että nykyään on instagram ja tinder joiden kautta voi laittaa viestiä kauniille nuorille naisille.

Etkö haluaisi mieluummin seurustella? Riittääkö sinulle tosiaan tuo viestien lähettäminen? Vastataanko sinulle ikinä mitään?

No ei siinä kai mitään, kukin tavallaan...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua