Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä ihmisiä joilla ei ole kavereita.

Vierailija
01.07.2020 |

muille vaan puhumaan ja siinä se. Onko niin vaikeaa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy heille sitten kaveriksi. 

Vierailija
2/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos heitä on vaikka rankasti kiusattu tai käytetty hyväksi lapsena ja lähinnä viettävät arkeaan dissosioiden muista ihmisistä, niin ei se kuule helppoa ole.

Vierailija
4/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa, en vain itse ymmärrä miksi juuri minun pitäisi mennä muille puhumaan. Miksi muut eivät tule puhumaan minulle?

Vierailija
5/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun älyssä muita puutteita?

Vierailija
6/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi puhua jollekin? Lähdetään nyt siitä

Vierailija
7/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on julma paikka herkille ihmisille. Niin paljon vääryyttä ja niin vähän väärydenkorjaajia.

Vierailija
8/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pysyt kaukana muista ihmisistä, koskapa et ymmärrä heitä.

Vierailija
9/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse ymmärtääkään. Joillekin kaveruus saattaa merkitä syvempää tutustumisen astetta kuin muille, ja siksi eivät koe että heillä on paljon kavereita. Myöskään kaikki eivät kavereita kaipaa, aika perusjuttuja introverteistä ja ekstroverteistä. Itse olen autisti, ja se on suurin syy miksei minulla ole paljon kavereita, olen vain liian outo. Menen juttelemaan ihmisille useinkin, mutta erikoisuuteni takia he karttavat minua ja luovat sen sijaan keskenään vahvempia kaverisuhteita minun uökopuoliseksijättämisen kustannuksella.

Vierailija
10/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut joskus paljon kavereita, mutta kaikki ovat hävinneet jonnekin ja uusia ei ole tullut.

Vierailija
11/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaista matalaotsaa en kaverikseni huolisi. Jos haaksirikkouduttaisiin samalle saarelle, uisin naapurisaareen.

Vierailija
12/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki halua kavereita. Kaverit on loppujen lopuksi aika rasittavia. 

Vierailija
13/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paljon tuttuja joita moikkaan kun vastaan tulevat tai juttelen heidän kanssa esim. leikkipuistossa kun sattumalta nähdään. Rohkeutta mennä kyllä juttelemaan mut ei niistä silti ole sen syvempää kaveruutta tullut.

Vierailija
14/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kaipaa kavereita.

Vierailija
15/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi kavereita, jos haluaisin. Mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä vähemmän muut ihmiset kiinnostaa ja ystävyydet on saaneet hiipua.

Ehkä mä hankin uusia sitten eläkepäivinä tun työ ja perhe ei ohjelmoi koko päivää.

Vierailija
16/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tunnistaa sinut kirjoitusvirheistä, sorry 🙈

Vierailija
17/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et 'ymmärrä'? Mitä selkeämmin ilmaistuna haluaisit ymmärtää? Kysyminen on jo hyvä alku ajatustoiminnan elvyttämiseksi.

Vierailija
18/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan sulata sitä ihmussuhdedraamaa ja paskan jauhamista toisten selän takana. Koska en lähde siihen mukaan, minut usein jätetään porukasta. Kai se paikka pitää ansaita osallistumalla yhteiseen sosiaalimässäilyyn ruotimalla jonkun toisen ominaisuuksia. En ole vielä tavannut sellaista ihmistä joka ei olisi jollekulle kohtuuttoman mulkku selän takana ja itselleni tulee tollaisesta vaan aina ihan todella paha mieli mikä myös näkyy. Ehkä olen liian herkkä ja empaattinen.

Vierailija
19/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos viihtyy yksin? Mitä enemmän ikää tulee niin sitä vähemmän kaipaa seuraa. Ei mulla ole ongelmia hankkia kavereita, ja niitä myös on, en vaan itse kaipaa tällä hetkellä elämääni ketään muita kuin itseni.

Vierailija
20/53 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kavereita, tajua sinä se. En halua kavereita, joiden kanssa joutuisin viettämään aikaa. Se olisi pois minun omasta ajastani, jolloin saan tehdä mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä