Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jolla ulkomaalainen kumppani

Vierailija
17.04.2013 |

Jos et enää voisi kuvitella suomalaista niin perustelut. Ja miten kumppaninne eroaa suomalaisesta??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:43"]

Näinhän se Suomessa menee, miehillä fiskuja koulutettuja naisia ja naisilla lukutaidotonta wt-porukkaa jostain kivikautisista kulttuureita ja uskonnoista. Tasapainottaa onneksi kun toiset sikiää idioottien kanssa ja toiset taas fiksujen niin keskiarvo pysyy samana.

[/quote]

Minun ulkomaalainen mieheni on valmistunut erinomaisin arvosanoin yhdesta maailman huippuyliopistoista joten todistettavasti lukutaitoinen nyt ainakin.

Toivon ettei kaltaisesi tynnyrissa kasvaneet urpot sikia kenenkaan kanssa niin maailman pysyy miellyttavampana paikkana.

Vierailija
22/32 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:56"]

Näinhän se Suomessa menee, miehillä fiskuja koulutettuja naisia ja naisilla lukutaidotonta wt-porukkaa jostain kivikautisista kulttuureita ja uskonnoista. Tasapainottaa onneksi kun toiset sikiää idioottien kanssa ja toiset taas fiksujen niin keskiarvo pysyy samana.

[/quote]

Minun ulkomaalainen mieheni on valmistunut erinomaisin arvosanoin yhdesta maailman huippuyliopistoista joten todistettavasti lukutaitoinen nyt ainakin.

Toivon ettei kaltaisesi tynnyrissa kasvaneet urpot sikia kenenkaan kanssa niin maailman pysyy miellyttavampana paikkana.

[/quote]Höpö höpö. Noita papereita voi tulostaa netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimokkeeni on vaaleaihoinen mutta tummatukkainen muslimi, tosin maallinen sellainen eli myös juo alkoholia ja pukeutuu avoimesti. Enivei, ihana todella kaunis nainen, joka on korkeasti koulutettu, tekee paljon töitä ja silti huolehtii jatkuvasti hygieniastaan, ulkonäöstään jne. Erittäin älykäs ja sivistynyt juttelukumppani. Eikä todellakaan ole mikään pikkuvaimo/kotirouva.

Ei mulla kyllä suomalaista naistakaan vastaan mitään ole. Kohtalo vaan vei töiden kautta yhteen toisen maalaisen kanssa.

Vierailija
24/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:57"]

[/quote]

[/quote]

Joo taas jotain idioottia kusetettu 100-0 :) Suomessa esim afrikasta tulleiden opiskelijoiden määrät romahti kun todistuksia alettiin tarkistaa. 9/10 oli hankkinut todistukset webistä eivätkä oikeasti osanneet edes lukea. Jotkut vaan on niin yksinkertaisia, että niille voi syöttää mitä vaan. Epäilen, että tämäkin huippuyliopistosta valmistunut ei ole saanut mitään töitä kun oikeasti ei osaa lukea eikä kirjoittaa. 

Vierailija
25/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

Joo taas jotain idioottia kusetettu 100-0 :) Suomessa esim afrikasta tulleiden opiskelijoiden määrät romahti kun todistuksia alettiin tarkistaa. 9/10 oli hankkinut todistukset webistä eivätkä oikeasti osanneet edes lukea. Jotkut vaan on niin yksinkertaisia, että niille voi syöttää mitä vaan. Epäilen, että tämäkin huippuyliopistosta valmistunut ei ole saanut mitään töitä kun oikeasti ei osaa lukea eikä kirjoittaa. 

[/quote]

Näitähän on tapahtunut myös white trash -osastolla ja hyvinkin paljon. On kyseenalaista "tohtoria" ja "maisteria" poliitikkojen ja liike-elämän edustajien joukossa. Suomessa on ollut paljonkin tapauksia 1990-2000 -luvuilla. Kuten myös Euroopassa (esim. Saksassa).

Osoittaa täydellistä aivottomuutta, jota voi myös "persuiluksi" kutsua, jos ajattelee kaikkien Afrikasta tulevien olevan automaattisesti feikkejä, mutta suomalaisten tai muiden länsimaalaisten olevan aina rehellisiä ja aitoja. Ainoastaan halla-aholaiset tai vastaavat vähempiosaiset sortuvat tuollaiseen ajatteluun.

Vierailija
26/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies silittää, hieroo, puhuu, tuo kukkia, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, haaveilee jostain kivisestä aidasta jonka haluaisi rakentaa talon ympärille, lähettää viestejä kun on poissa, tykkää urheilusta ja ihastui saunaan. Sillä on kaunis vartalo, tuuheat hiukset, pusuhuulet ja pisamia. Se kantaa mun laukkuja ja avaa ovia myös mun äidille. Auttaa aina kun pyytää. Siivoakin pyytämättä. Se on kiltti, fiksu, hyvätapainen ja seksikäs samassa paketissa.

Tällaista suomalaista miestä en löytänyt itselleni vaikka etsin.

Tapaamani suomalaiset miehet olivat tosi passiivisia. Parisuhde oli mun harteilla, mies istui kuin pulkassa ja minä vedin. Ei ollut selkeää mielipidettä mistään.

Tämä ulkomaalainen mies ihastui minuun heti ja halusi naimisiinkin kahden vuoden päästä. Jos siitä nyt jotain huonoa pitää keksiä, niin ehkä sillä on mun makuuni liian hyvä suhde äitinsä kanssa. Juttelee sen kanssa lähes päivittäin ja kyselee neuvoja mitä pitäis tehdä jos on ongelma; itsehän ratkaisen siis ongelmat googlettamalla ja äidin kanssa en ole tässä kuussa vielä jutellut kertaakaan. Jokatapauksessa on outoa olla parisuhteessa, jossa kaikki on hyvin ja arki on tosi mutkatonta.

Vierailija
27/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 00:22"]

Mun mies silittää, hieroo, puhuu, tuo kukkia, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta, haaveilee jostain kivisestä aidasta jonka haluaisi rakentaa talon ympärille, lähettää viestejä kun on poissa, tykkää urheilusta ja ihastui saunaan. Sillä on kaunis vartalo, tuuheat hiukset, pusuhuulet ja pisamia. Se kantaa mun laukkuja ja avaa ovia myös mun äidille. Auttaa aina kun pyytää. Siivoakin pyytämättä. Se on kiltti, fiksu, hyvätapainen ja seksikäs samassa paketissa.

Tapaamani suomalaiset miehet olivat tosi passiivisia. Parisuhde oli mun harteilla, mies istui kuin pulkassa ja minä vedin. Ei ollut selkeää mielipidettä mistään.

Tämä ulkomaalainen mies ihastui minuun heti ja halusi naimisiinkin kahden vuoden päästä. Jos siitä nyt jotain huonoa pitää keksiä, niin ehkä sillä on mun makuuni liian hyvä suhde äitinsä kanssa. Juttelee sen kanssa lähes päivittäin ja kyselee neuvoja mitä pitäis tehdä jos on ongelma; itsehän ratkaisen siis ongelmat googlettamalla ja äidin kanssa en ole tässä kuussa vielä jutellut kertaakaan. Jokatapauksessa on outoa olla parisuhteessa, jossa kaikki on hyvin ja arki on tosi mutkatonta.

[/quote]

Ei tuu kestää.

Vierailija
28/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on omin silmin todistanut, miten zambialainen mies pettää suomalaista raskaanaolevaa vaimoaan päivisin kun vaimo käy töissä (kävi myös minunkin ovella ehdottelemassa ja lähestulkoon raiskasi). Ja lukuisia muitakin tapauksia. En ole rasisti. Olen lukenut mm sosiaaliantropologiaa ja olen erittäinkin avarakatseinen elämälle. Kuitenkin väitän, että tiettyjen kulttuurinen edustajilla on löyhempi moraali koskien perheenelättämistä ja parisuhdetta. Miksi niin moni afrikkalainen mies jättää naisensa puille paljaille tämän synnytettyään lapsen? Ovatko nämä asiat sellaisia, joista ei saa puhua?

Vierailija
29/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kysymys on jo itsessään vähän hassu.

Satuin aikanani rakastumaan ulkomaalaiseen mieheen, valkoihoinen katolilainen, jos se nyt jonkun mielestä on oleellista. En kuitenkaan erikseen etsinyt ulkomaalaista miestä, ja uskon, että olisin voinut Suomestakin löytää hyvän miehen.

Eli kyllä vaan, jos tämä avioliitto jostain syystä joskus sattuisi päättymään - en tosin juuri nyt osaisi sellaista syytä mainita - voisin jopa kuvitella päätyväni yhteen suomalaisen miehen kanssa. Tai brittiläisen, thain tai amerikkalaisen tai...

Vierailija
30/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla argentinalainen. Tekee ison osan kotihommista, ei juo eikä riehu. Puhuu tunteista,huomaavainen,tulinen ja aktiivinen sängyssä. Laittaa ruuan,pitää huolta jne haluaa nähdä mut onnellisena.

Vierailija
31/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi apua, 10 vuotta naimisissa enka ole huommannut etta minua on huijattu, kyllapa tunnen itseni nyt typeraksi. Millakohan se maksoi ne komeat valmistujaiset kun oli palkannut yhden vuosikurssillisen verran muita valmistuneita hattupaita ja professoreita, dekaanin ym sinne seremoniaan ja jarjestaa edelleen saannolliseti yliopistokavereiden kanssa tapaamisia joihin puolisotkin kutsutaan. Kylla se on kamalasti nahnyt vaivaa etta saa taman idiootin huijattua. .

Vierailija
32/32 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 00:22"]

[/quote]

Ei tuu kestää.

[/quote]

Miksi ei?