Sinä jolla ulkomaalainen kumppani
Jos et enää voisi kuvitella suomalaista niin perustelut. Ja miten kumppaninne eroaa suomalaisesta??
Kommentit (32)
2. Miltä tuntuu olla saatanan tyhmä?
Mieheni (eurooppalainen kylläkin) on tapailemiani suomalaisia miehiä avoimempi, ei mökötä tai jurota koskaan. Asioista puhutaan suoraan, myös tunteista, eikä ikäviäkään aiheita vältellä.
En sano, etten voisi kuvitellakaan enää olevani suomalaisen kanssa, mutta ei ole tarvetta vaihtaakaan!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 19:33"]
[/quote]Varmasti paremmalta kuin musun hakkaamana ;-)
Musta britti mies. Ihan hyvin viisin seurustella suomalaisen kanssa mutta tämmönen löyty ja loppu elämän sen kanssa ajattelin viettää. Eroaa suomalaisesta aksentilla, heh heh. Toki on kai puheliaampi kun stereotyyppinen suomalainen mutta suomi exä oli kans lörpöttäjä, eli ei se kansalaisuutta välttämättä kato
VOISIN seurustella, viisin seurustella. Typerä puhelin prkl
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 19:41"]
[/quote]
Mene kultaseni vähän maailmalle, kenties (tuskin) huomaat, että on niitä muitakin ulkomaalaisia kun muslimeja. Ei edes tarvitse itseasiassa matkustaa muualle, Suomessakin jopa asuu esim englantilainen mieheni.
Joo, en ikinä vaihtaisi suomalaiseen, sinäkin kuulostat ääliöltä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 19:29"]
Inhoan nekruja ja niiden nussijoita.
[/quote]
Miksi?
Minun mies on ulkomaalainen mutta en pidä kansallisuutta minkäänlaisena kriteerinä kumppanin valinnassa. Ihminen on ihminen on ihminen.
Jos käy niin huonosti että joudun joskus uutta kumppania etsimään, tulen silloinkin etsimään luonteenpiirteitä kuten huumorintajua, älykkyyttä, turvallisuutta sekä tärkeimpänä yhteenosuvaa kemiaa. En tiettyä ihonväriä tai maantieteellistä lähtöpaikkaa :)
[/quote] Suomalaiset eivat hakkaa? Kaikki muslimit vaan? Miksi Suomessa on turvakoteja naisille, ollut jo kauan ennekuin muslimeja maahan tuli?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:30"]
[/quote] Suomalaiset eivat hakkaa? Kaikki muslimit vaan? Miksi Suomessa on turvakoteja naisille, ollut jo kauan ennekuin muslimeja maahan tuli?
[/quote]Tää on hyysäreille liian vaikeeta mutta yritetään: Musuista hakkaa joka toinen, Suomalaisista yksi tuhannesta! Luvut eivät ole oikeita eikä täsmällisiä, mutta suuruusluokka on tämä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:30"]
[/quote]Tää on hyysäreille liian vaikeeta mutta yritetään: Musuista hakkaa joka toinen, Suomalaisista yksi tuhannesta! Luvut eivät ole oikeita eikä täsmällisiä, mutta suuruusluokka on tämä.
[/quote]
Ei helevetti mitä porukkaa :D Onko isäs ja äitis lähisukulaisia?
Mun mieheni on valkoinen jenkki. En vaihtaisi suomalaiseen resupöksyyn, jolla ei ole käytöstapoja. "kanna laukkus ite vaan, kun kerta ostitkin" -mentaliteetilla ei naista tarvitse kohdella.
Kuinka urpo voi ihminen olla ja vihata kokonaista ihmisryhmaa ihonvarin tai uskonnon perusteella.
Mua oksettaa ajatuskin etta joku niputtaisi mut sun kanssa samaan ryhmaan koska ollaan molemmat oletettavasti valkoihoisia.
Minulla japanilainen vaimo ja 3 lapsemme äiti. Mitä mahtavin persoona, ahkera, sosiaalinen, aina iloinen, kaunis, seksikäs, hoikka, urheilullinen, loistava äiti. Nyt 40 v ja paremmassa kunnossa kun omat teinivuosieni suomalaisnaiset ja luonnekin eloisampi kuin heillä silloin. Suosittelen! Jos joku tunnistaa niin terkkuja ;)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:09"]
Kuinka urpo voi ihminen olla ja vihata kokonaista ihmisryhmaa ihonvarin tai uskonnon perusteella.
Mua oksettaa ajatuskin etta joku niputtaisi mut sun kanssa samaan ryhmaan koska ollaan molemmat oletettavasti valkoihoisia.
[/quote]
Säkin vihaat lestoja.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:09"]
[/quote]
Säkin vihaat lestoja.
[/quote]
??? Voisitko suomentaa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:16"]
Minulla japanilainen vaimo ja 3 lapsemme äiti. Mitä mahtavin persoona, ahkera, sosiaalinen, aina iloinen, kaunis, seksikäs, hoikka, urheilullinen, loistava äiti. Nyt 40 v ja paremmassa kunnossa kun omat teinivuosieni suomalaisnaiset ja luonnekin eloisampi kuin heillä silloin. Suosittelen! Jos joku tunnistaa niin terkkuja ;)
[/quote]
Näinhän se Suomessa menee, miehillä fiskuja koulutettuja naisia ja naisilla lukutaidotonta wt-porukkaa jostain kivikautisista kulttuureita ja uskonnoista. Tasapainottaa onneksi kun toiset sikiää idioottien kanssa ja toiset taas fiksujen niin keskiarvo pysyy samana.
Minulla on ulkomaalainen kumppani (vaaleaihoinen ja sinisilmäinen slaavi). Voisin myös seurustella suomalaisen kanssa. En voisi kuvitella seurustelevani tummaihoisen miehen kanssa. Minulla oli menneisyydessä lyhyt suhde algerialaisen miehen kanssa ja sain ikuiset traumat.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 19:29"]
Inhoan nekruja ja niiden nussijoita.
[/quote]
FYI kaikki muun maalaiset kuin suomalaiset ei ole tummaihoisia :D