Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pärjäävät paremmin yksineläjinä kuin miehet?

Vierailija
01.07.2020 |

En nyt tarkoita tätä mitenkään provosoivasti vaan ihan vain siihen tilastoseikkaan perustuen, että yksinäiset miehet syrjäytyvät helpommin (työttömyys, päihteet) kuin naiset. Kasvatetaanko tytöt jotenkin itsenäisemmiksi?

Kommentit (220)

Vierailija
1/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle elämän päämäärä ja ykkössisältö ei ole seksi. Kun se ei ole koko ajan päässä, vieläpä niin että siihen on joku OIKEUS niin osaa käyttää aivojaan muuhun.

Vierailija
2/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kyllä minä pärjään ihan hienosti syrjäytyneenä miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tarvitse ketään passaamaan itseään.

Vierailija
4/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle elämän päämäärä ja ykkössisältö ei ole seksi. Kun se ei ole koko ajan päässä, vieläpä niin että siihen on joku OIKEUS niin osaa käyttää aivojaan muuhun.

Niin, ei varmaan kauheasti sellaiset asiat päätä vaivaa kun ne ovat sormien napsautuksen päässä. Turha sellaisista silloin stressata.

Vierailija
5/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin tuota ketjua: arvioi miten mennyt elämässä ja ensimmäisenä kirjoitti yksinäinen nainen, joka oli valmis hyppäämään parvekkeelta ;)

Zinc

Mitenhän se nyt menikään ?

Vierailija
6/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei varmaan kauheasti sellaiset asiat päätä vaivaa kun ne ovat sormien napsautuksen päässä. Turha sellaisista silloin stressata.

No olen ollut 3v ilman seksiä. Miten asia eroaa nyt miehestä joka on ollut 3v ilman? Koska saan jos haluan niin maailmani ei kaadu? Ohulta kuulostaa miehen toimintakyky.

Vierailija
7/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammat miehet ovat narsistisia kuin naiset, jolloin jumittavat katkerina syyttelemään muita eikä heidän psyykessään ole käsitettä sille että minä itse olen vastuussa elämästäni ja onnellisuudestani, ei muut. Näin voi käydä naisellekin, esim äitihullu.

Vierailija
8/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ajatellaan olevan jotenkin vaillinainen ilman naista, epäonnistuja.

Itsenäistä naista taas pidetään ihailtavana, rohkeana ja pärjäävänä.

Vierailija
9/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole testosteronia. Yksinkertaista mutta totta. 

Hoitoja saaneet "naiset" ovat sanoneet, että nyt ymmärtävät miehiä, miksi haluavat kaiket päivät seksiä.

Zinc

Vierailija
10/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se erilainen peruslähtökohta. Mies ajattelee, että muiden tehtävä on tehdä hänet onnelliseksi. Nainen ajattelee, että onnellisuus lähtee itsestä.

Vierailija
11/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän? Ei kai vaan siksi että asia on niin? Ja naisettomat miehethän on täällä itse ekoina huutamassa ätmiä ja epäonnistujaa.

Vierailija
12/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa? Mitä pahaa syrjäytymisessä on? Olen itse sairaseläkkeellä mt-ongelmien takia eikä ole huolen häivää. Edes rahallista kun olen petinyt talon ja 5-numerousen summan rahaa. Naisella en aseksuaalina tee mitään.

Vierailija
13/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoja saaneet "naiset" ovat sanoneet, että nyt ymmärtävät miehiä, miksi haluavat kaiket päivät seksiä.

Zinc

Jep. Miehet on enemmän tunteidensa vietävissä, ”hysteerisiä”.

Vierailija
14/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö se ole aika selkeää? Naiset pitää huushollinsa kunnossa eikä kukaan ole tekemässä sitä heidän puolestaan.

Vierailija
15/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisilla on laajempi ja "syvempi" sosiaalinen verkosto. Tämä on kriittisen tärkeää kun kyseessä yksin asuva ihminen. Ylläpitää mielenterveyttä.

Vierailija
16/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten immuunipuolustus toimii heikommin kuin naisten. Siksi esim. tukka lähtee helpommin miehillä kun päänahka infektoituu helpommin. Tämä tarkoittaa että miesten elimistön mikrobikuorma kasvaa nopeammin kuin naisten ikääntymisen myötä. Mikrobi-infektio elimistössä aiheuttaa kroonisen tulehduksen, jota sitten yritetään lääkitä viinalla, koska se on immunosuppressiivista ja tekee paremman olon, mutta infektio vain leviää nopeammin elimistössä jos käyttää tupakkaa, alkoholia, tai immunosuppressiivisia lääkkeitä. Naisilla tulee vaihdevuodet, kun infektio on suurentunut niin paljon että hikoaa ja on vaihdevuodet, kun mikrobeja on paljon ja immuunipuolustus myös vahvempi, niin se aiheuttaa enemmän oireita. Suosittelen kummallekin mikrobilääkkeitä.

Vierailija
17/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö se ole aika selkeää? Naiset pitää huushollinsa kunnossa eikä kukaan ole tekemässä sitä heidän puolestaan.

En ole nähnyt tuollaista.

Vierailija
18/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Jep. Miehet on enemmän tunteidensa vietävissä, ”hysteerisiä”.

Ei se ole tunne. Se jos pistetään suhun vaikka heroiinia, niin onko se tunne ?

Zinc

Se on vain biologiaa ja sen takia me vieläkin yhä olemme tällä pallolla. Jos miehet eivät haluaisi lisääntyä, emme täällä enää olisi. 

On turha yrittää eritellä biologiaa jotenkin pois ihmisen tai muidenkaan elollisten perimästä. Ilman sitä emme olisi.

Ollako vai eikö olla ? 

Kysyi Zinc

Vierailija
19/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lopulta kyllästyin ex-mieheni jatkuviin tyhjiin lupauksiin ja erosin, isänsä alkoi saarnaamaan miten miehelle on tosi kova kolaus, kun vaimo jättää. Ihan kuin kaikki ne petetyt lupaukset ja valheet eivät minulle olisi olleet kovia kolauksia! Tuossa vaiheessa tajusin myös lopullisesti sen, että olin ollut ex-miehelle pelkkä kodinkone ja lasten synnyttäjä. Ihmisenä minussa ei ollut mitään kiinnostavaa.

Vierailija
20/220 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Toisaalta hoitoja saaneet miehet ovat kertoneet kuinka nyt ymmärtävät miten naisten seksuaalisuus on monimutkaisempaa ja kokonaisvaltaisempaa. Sitä nää jätkät ei tajua ollenkaan joiden mielestä naisen elämä on jotenkin etuoikeutettua kun nainen voi milloin tahansa hankkia pskaa irtoseksiä jota ei vähääkään halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä