Mä olen vaikka koko loppuikäni ennen työtön kuin alan
opiskella lähihoitajaksi. Ala ei kiinnosta mua ja epäilen etten jaksais kovinkaan kauaa hoitajan työtä tehdä. Minusta minulla on oikeus pitää tästä kiinni ja kaikille on parei etten ala opiskella kyseistä alaa, miksi se on niin vaikea työkkärissä käsittää et kaikista työttömistä ei ole lähihoitajaksi? Yritän löytää työni muulta saralta.
Kommentit (27)
Se vaan on lähihoitajien työn aliarvostusta, että kelle tahansa tuputetaan sitä, vaikka ei kiinnostaisikaan. Itse arvostan kaikkia hoitoalan ihmisiä! Olette tosi tarpeellisia ja tärkeitä ja teette hienoa työtä!!!
Juu, ja en ole itse lähihoitaja :) Olen " ihan akateemisesti" koulutettu, mutta suuresti arvostan kaikkia, jotka tekevät ihmisläheistä työtä. Itsestäni ei siihen olisi, se on niin rankkaa.
mutta onhan se tyhmää pakottaa alalle, jos se ei oikeasti hakijaa kiinnosta. Siivoojistakin on kuulemani mukaan kova pula.
eikä siivoomaankaan pääse vaikka mulla on neljän vuoden työkokemus kun mulla ei ole tutkintoa. naurettavaa. oman alan töitä mun tuntuu olevan ihan turha haikailla, tutkinto on muttei työkokemusta:(
Hae töihin matkapuhelinmyymälään, kaupan kassalle, talohuoltoyhtiöihin tms, jotta saat edes jonkun työpaikan alkuun. Siitä sitten vain ponnistamaan kohti uusia haasteita (edes jonkun työn tekeminen tässä välissä edistää mahdollisuuksiasi saada alasi työpaikka).
Vierailija:
eikä siivoomaankaan pääse vaikka mulla on neljän vuoden työkokemus kun mulla ei ole tutkintoa. naurettavaa. oman alan töitä mun tuntuu olevan ihan turha haikailla, tutkinto on muttei työkokemusta:(
Alallehan on psykologiset testit joten vedä ne " överöksi" joten sinut katsotaan ettet sovi alalle.
työkkäri laittoi mun äitini muutama vuosi sitten opiskelemaan itsensä kokiksi. mun äitini, joka on tehnyt niitä hommia jo 34v ja 5kk työttömyyden jälkeen laitettiin kouluun. että nyt on sitten ihan paperitkin näyttää;)