Mitä sanoisit miehelle, joka vei sinulta neitsyyden, jos hän tulisi sinua vastaan kaupassa tms.?
Kommentit (59)
" Nyt on taas molemmat ostaneet seuraavien päivien ruuat"
Avomieheni, ja välillä ei oikein toi kommunikaatio etukäteen tunnu noissa kauppa-asioissa pelaavan ;)
Jos tunnistaisin, onnittelisin vauvasta.
ja hetkeä aiemmin kerroin hänelle rakastavani häntä:)
haitko lapset hoidosta?
Yhdessä jo 9 vuotta ja naimisissakin ainakin 5 vuotta,,,, neljännesta lapsesta salaa haaveilemme :)
Kiva lukea, että on muitakin jotka ensimmäisensä kanssa edelleen yhdessä,,, itse olen kaveripiirissäni ainoa.
oletteko niin rumia ettette ole muille kelvanneet ja otitte heti sen jolle kelpasitte?
Vierailija:
oletteko niin rumia ettette ole muille kelvanneet ja otitte heti sen jolle kelpasitte?
niin kysyisin mieheltä(ni), mitä täällä tekee, kun pitäisi olla työmatkalla toisella puolella Suomea.
ei just nyt oo itseasiassa kännykkää, et..tota.. Ai hei! Mulla on ihan kauhea kiire, katotaan sit joku toinen kerta..ööh. moi!"
Ihan ok jäppis olemassa ja joskushan se on jokainen meistä korkattu. Eipä siinä mitään ihmeempiä. Joskus ollaan törmättykin.
" te jotka olette menneet ensimmäisenne kanssa naimisiin
oletteko niin rumia ettette ole muille kelvanneet ja otitte heti sen jolle kelpasitte? "
Tai sitten mä oon niin kaunis ja ihana, että mies on pitänyt mua niin hyvänä, etten oo koskaan halunnut lähteä :)
Tänä kesänä aion mennä sellasen miehen keikalle, jolta otin elämäni ekan kerran summuun... Saas nähä tuleeko sanottua mitään, kaikkien näiden vuosien jälkeen=)
*muistatko, oliko sitä kahvia vai ostetaanko paketti?
(mitä nyt omalle avokille kaupassa sanotaan...)
Varmaan jäisi pelkkään morjestamiseen...
kun avioliiton ulkopuolinen seksi ei oo mun juttuni. Ihquu et oon löytänyt samoin ajattelevan miehen!
Erottiin vähän huonoissa tunnelmissa, eikä nyt joihinkin vuosiin olla nähty. Tylsää sinänsä, tykkäsin hänestä kovasti ja meillä oli ihan hyvä elämä sen parin vuoden ajan... Aikansa...
Ei oo paljon juteltavaa, eikä ainakaan kymmeneen vuoteen olla onneks kaupoissa törmätty
mutta jos tuntisin, varmaan olisin hämilläni, en varmaan moikkaisi. Hän asuu eri paikkakunnalla eikä olla koskaan nähty " sen illan" jälkeen, josta tuli tänä kesänä kuluneeksi jo - oho- 16 vuotta.
Oikeasti kiinnostaisi tietää, oliko hänen kalunsa niin jättimäinen, kuin mitä se ekakertalaisen muistikuvissa on, ei välttämättä. :D
Ihan sama kohtelu kuin muillekin entisille luokkakavereille :)
Sen jälkeen sanoisin " Moi Sami, mitä sä täällä teet???" ja kyselin hänen kuulumisensa ja kertoisin omani. Olisi itse asiassa kiva nähdä häntä ja jutella hetki.