Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit miehelle, joka vei sinulta neitsyyden, jos hän tulisi sinua vastaan kaupassa tms.?

Vierailija
10.07.2006 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletteko niin rumia ettette ole muille kelvanneet ja otitte heti sen jolle kelpasitte?

Ehkäpä se vaan kerrasta ottaa kipinää alleen. :)

Vierailija
22/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa ihanaa jos rakas mieheni joka on tällä hetkellä lähes toisella puolella maapalloa tulisi siwassa vastaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin silloin tällöin ja vaihdellaan kuulumisia, vaikka aikaa kulunut ja 30 vuotta.

Vierailija
24/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ollaan tavattukin vuosia seurustelumme päättymisen jälkeen. Hyvät muistot taisi jäädä kummallekin, vaikka romanssi loppuikin aikanaan. Mitäkö sanoisin? Kuulumisia kai kyselisin.

Vierailija
25/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tunnistaisin, niin varmaa moikkaisin neutraalisti

Vierailija
26/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta ja näin miestä usein ennenkuin muutin opiskelemaan, vaikka pyrin välttämään. Minua nolotti miehen hymy ja ajatus siitä mitä hän ajattelee. Ekakertani oli aika ristiriitainen, sillä kiinnostusta seksiin oli hirveesti, mutta kasvatus taas pani vastaan. Neitsyys meni 17-vuotiaana kun kyseinen mies osasi vetää oikeista naruista. Seuraavan kerran meninkin sänkyyn vasta 21-vuotiaana - no tuona kesänä sitten olinkin 12 miehen kanssa kunnes päädyin nykyiseen mieheeni.

Vierailija
27/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjasin pojan tytöksi.....=)

Vierailija
28/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvansa kanssa reissussa. Istuttiin kahville, kyseltiin kuulumisia. Hassua, että opin oikeastaan tuntemaan häntä tuon hetken perusteella paremmin kuin noiden parin päivän aikana kesällä 96. Silloin minua kiinnosti vain päästä panemaan eikä tainnut hänelläkään olla sen syvällisempiä mielessä.

Vierailija
29/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnistaisi häntä enää...ei tosin olisi mitään sanottavaakaan

Vierailija
30/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletteko niin rumia ettette ole muille kelvanneet ja otitte heti sen jolle kelpasitte?

Vierailija
31/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kysyisin miten hän on Suomeen eksynyt. Salaa vieläkin haaveilen hänestä. Oli ihana teiniromanssi espanjalaisen pojan kanssa " miljoona" vuotta sitten...

Vierailija
32/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen, että jaksoin odottaa 17-vuotiaaksi ekaa seksikokemusta, sillä on ihanaa, että se eka kerta on kaunis ja rakkaudentäyteinen muisto. Vaikka erottiin sittemmin, on ensirakkaus aina ensirakkaus:) Karmeeta ajatella, jos eka seksikokemus ois joku hirvee kännipano tai jotain. Yhtä hyvää ja herkkää seksiä minulla ei sitten ole ollutkaan tässä välillä viiteentoista vuoteen, nyt tosin olen löytänyt yhtä hyvän rakastajan. Ja itse olen tietysti kypsempi nauttimaan siitä:)

Vierailija
33/59 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä tosi yllättynyt, jos jossakin nähtäisiin ja jos vielä miehen tunnistaisin...

Vierailija
34/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos enää tunnistaisin.. en ole aikoihin nähnytkään

Vierailija
35/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä lähdettäisiin yhtä matkaa kotiin jos sinne oltaisiin molemmat menossa.

Vierailija
36/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kysyisin millon palauttaa mulle Pohjoismaiden mestaruuskisoista voittamani mitalit.

Vierailija
37/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kohtaaminen olisi väistämätön, teeskentelisin olevani joku muu.

yööök!!

Vierailija
38/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä nyt aviomiehelle kaupassa puhutaan...

Vierailija
39/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni siis on.

Vierailija
40/59 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti ottaen teko oli raiskaus. Olin sammumispisteessä ja aivan liian nuori. Vasta paljon myöhemmin tajusin tulleeni hyväksikäytetyksi törkeästi. Siihen asti kuvittelin, että tällaista tämä nyt vaan on... ja niinhän se varmaan siinä lähiöpahasessa usein oli :( Olin vaan niin kiltti ja tietämätön perhetyttö, että ei ollut itsesuojeluvaistoa ollenkaan..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän