Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni Alppila-adressin allekirjoittaneista katuu nyt?

Vierailija
16.04.2013 |

http://yle.fi/uutiset/opetusvirastolta_lisatietoa_alppilan_tapahtumista_nain_eivat_opettajat_toimi/6581252

Saavatko tarkemmat tiedot tapahtuneesta teitä katumaan adressin hosumista? Oletteko yhä sitä mieltä, että tällaisia opettajia tarvitaan lisää?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole allekirjoitaanut mitään, mutta oliko Viljasen mielestä suurikin synti Korhoselta sanoa sille suunsoittajalle, että Mitä sä mulle lesoot?

Vai oliko se suurin synti, että hän oli painanut oppilaan seinää vasten? Minkä jälkeen poika siis edelleen soitti suutaan.

Minulle ei myöskään auennut se, miten Viljasen mielestä Korhonen ei käyttänyt toisen opettajan apua, siinähän se videon mukaan seisoi Korhosen vieressä ja komensi Korhosen tavoin sitä poikaa poistumaan ruokalasta.

Ei ole tulkinnat nyt ollenkaan yhtäläiset eri osapuolilla. Aika jännä juttu, mutta poliisin mukaan ihan tyypillistä: todistajien kertomukset menee lyhyessäkin tapahtumassa ihan ristiin.

En ota tuon jutun perusteella puolia, muuta kuin että edelleen tuntuu määräaikaisen työsopimuksen purku kesken sopimuskauden täysin ylimitoitetulta toimenpiteeltä. Varoituksen antaminen olisi ehkä ollut paikallaan, ei sopimuspurku.

Vierailija
62/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoittanut. En kadu sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään! Vieläkö ehtii allekirjoittamaan. Paskiaiset on pantava ruotuun.

Vierailija
64/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan täysjärkinen mitään adresseja allekirjoita.

Vierailija
65/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, tässä on kansainvälinen salaliitto takana. Kyllä lapsia pitää saada kouluttaa, jos eivät muuten ymmärrä niin nostetaan vähän rinnuksista seinälle. Ja tönitään ovesta pihalle jos vielä uskaltavat urputtaa. Opettaja on koulun kingi ja saa tehdä mitä haluaa. Siinä ei pikkupaskiaisten sana paljon paina kun kansa tulee adresseineen apuun. 

Vierailija
66/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritva Viljanen kannattaa Suomeen arabimaista tulevaa laajamittaista maahanmuuttoa sekä monikulttuurisuutta.

Mieleen tulee vain, miten esim. Iranissa tai Egyptissä sikäläisen (rikkaan ja meille esimerkkinä toimivan) kulttuurin piirissä vastaavanlaisia tilanteitä hoidettaisiin? Ei mahtaisi vaan käydä niin, että koraanikoulussa uhmaa osoittavaa oppilasta lyödään kepillä kunnes veri valuu ja lupaa olla koskaan toistamatta vastaavaa käytöstä?

Vierailija
67/67 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä liittyi arabimaista tulevaan laajamittaiseen maahanmuuttoon ja koraanikouluun millä tavalla?

Itse tunnen monta supisuomalaista nuorta, jotka voisivat käyttäytyä vastaavalla tavalla. En silti katso, että heitä(kään) pitäisi kiskoa kaulahuivista, painaa seinää vasten tai tuuppia. Aikuiset käyttäytykööt aikuismaisesti, vaikka teinit kuinka soittaisivat poskea.

Itsekin olen sitä mieltä, että opettajan erottaminen oli ehkä turhan raju ratkaisu, mutta silti olen tyytyväinen, etten harkinnan jälkeen allekirjoittanut adressia (niin kuin sillä nyt mitään merkitystä muutenkaan olisi).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän