Miten miehesi lopulta kärähti, kun aloit epäillä pettämistä?
Kysyitkö suoraan, kertoiko itse, virititkö ansan, stalkkasit puhelimen?
Vaihtoehtoja tässä mietin..
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Löytyi kortsu takin taskusta.
Kolmen vuoden päästä erosta miehen työkaveri tuli baarissa kertomaan että olivat piloillaan laittaneet työpaikan vaatehuoneessa salaa taskuun.
"Hei, kiva nähdä pitkästä aikaa. Teimme muuten tällaisen jekun kolme vuotta sitten..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viritteli kondomia ennen lenkille lähtöään. Oli muka tulossa viereiseen makkariin minua yllättämään. Saa nyt viritellä ihan keskenään.
Siis mitä? Viritteli kondomia löysään pippeliin vai häh?
No ei ollut kyllä yhtään löysää
Eli se oli lähdössä lenkille muna pystyssä?
Älkää nyt hemmetissä tukehduttako nauruun!! Mies kyseli jo äsken mikä se nyt noin naurattaa. Ei ihan viitsis kertoa... Viritteli löysään pippeliin"? "Lenkille muna pystyssä"? Voi luoja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvat bakteerivaginoosin oireet..
Eikös niitä nyt voi tulla muutenkin helposti joilain
Sen voi aiheuttaa myös tulehdusta aiheuttava vierasesine kuten kierukka tai ehkäisyimplantti. Mutta yleensä se johtuu siitä, että emättimeen joutuu vieras bakteeri. Nainen on sillä tavalla ovela otus, että sen emättimen bakteerikanta tarttuu myös kumppanin sukupuolielimiin. Eli kun seksiä on jonkun aikaa harrastettu on se kumppanin vehjekin sitten vaihtanut bakteerikantansa sille naiselle sopivaksi. Jos siihen ilmestyykin toisen naisen bakteereja niin tämän vakikumppanin emätin reagoi siihen ärtymällä. Saattaa sen vieraankin. Kaikilla naisilla ei ole näin mustasukkaiset emättimet, mutta joillakin on.
Et ole tosissasi? Mulla on yhtäkkiä alkanut tulla jatkuvasti bakteeri vaginoosi oireita ja saan syädä.lääkkeitä jatkuvalla kuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi aiheuttaa myös tulehdusta aiheuttava vierasesine kuten kierukka tai ehkäisyimplantti. Mutta yleensä se johtuu siitä, että emättimeen joutuu vieras bakteeri. Nainen on sillä tavalla ovela otus, että sen emättimen bakteerikanta tarttuu myös kumppanin sukupuolielimiin. Eli kun seksiä on jonkun aikaa harrastettu on se kumppanin vehjekin sitten vaihtanut bakteerikantansa sille naiselle sopivaksi. Jos siihen ilmestyykin toisen naisen bakteereja niin tämän vakikumppanin emätin reagoi siihen ärtymällä. Saattaa sen vieraankin. Kaikilla naisilla ei ole näin mustasukkaiset emättimet, mutta joillakin on.
Mustasukkainen emätin 😂😂😂😂
Oli vaan sellainen tunne. Sitten kävin ennustajalla ja se sanoi että ei olla enää vuoden päästä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lykkiä vierasta norppaa, kun kotona odottaa mustasukkainen emätin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hehkuu mustasukkaisuuttaan tummanpuhuvana ja suorastaan imaisee "oman munansa" sisälleen, pitäen elintä tiukan puristavassa otteessaan, merkiten reviirinsä omalla bakteerikannallaan, kuin polttomerkiten kiihkeästi sykkivän omaisuutensa. Ne lukittuvat toisiinsa, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi unohdella valheitaan. Meni siis sekaisin siinä, mitä oli minulle valehdellut. Toisaalta oli hyvin korostunutta tekemistensä todistelua, esim. oma-aloitteisesti esitteli minulle kuitteja, missä on ollut, vaikkei meillä ollut mitään mustasukkaisuusdraamaa tai epäilyjä. Nuo riittivät minulle, ja jätin hänet. No, kaksi (!!!) päivää myöhemmin oli Facebookissa, että on parisuhteessa uuden naisen kanssa. Aika selvä tapaus. Intuitiotaan kannattaa aina kuunnella.
Oliko ero hänelle ok?
Tarkoitan yrittikö vielä jotain todistella tai kerjätä jäämään tms?
Minä vain ihmettelen miksi todistelee tms jos kerran uusi on löytynyt , eikö voisi kertoa tai myöntää suosiolla että pääsisi helposti eroon kun kerran on jo toinen?
Mieheni työkaverit käräyttivät. Villiä menoa muutenkin mieheni työpaikassa. Kaikki pettää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä miksi pitää enää saada mitään todisteita, kun se epäluottamus on se kolmas pyörä suhteessa?
Ei se kuule pitkässä liitossa ole se luottamus tai epäluottamus ihan niin mustavalkoista.
Sitä tuntee toisen jo hyvin ja
voi tulla tunne että jokin on muuttunut tai toinen on jotenkin etäinen tms.
Siinä tulee mieleen että onko jotain sutinaa nyt toisella jonkun muun kanssa vai mistä on kysymys.
On niitä vaihtoehtoja muitakin ellei
selviä merkkejä kuitenkaan ole.
Jos on ollut ( ainakin omasta mielestä) ihan toimiva parisuhde , on lapset, talot ja kaikki, niin ei sitä nyt eroa halua ottaa pelkän epäilyn tai ihmettelyn takia.
Voi tietenkin kysyä mutta jos toinen ei kerro, niin sitten voi yrittää selvittää muuten tai vain antaa olla ja odottaa, josko asiat palaisivat ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi kasan tavaroitaan kirppispöytääni vietäväksi. Mukana myös nahkainen lompakko. Lompakkoa tarkasteltuani tunsin sisällä olevan jotain ja kaivoin sieltä kortsun. No lompakko oli kuulemma kaverilta saatu joskus ja sisältö myöskin jäänyt kaverilta.
Juupa juu, että mies olisi laittanut lompakkonsa myyntiin ja sisälle vielä kortsu jäänyt 😂 Et vaan voinut myöntää että pengoit miehesi lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti riidan jälkeen jonnekin ja tuli takaisin parin päivän päästä pokkana. En kysellyt tai stalkannut mitään. Sanoin vaan asiallisesti että se oli sitten tässä. Oli viimeinen naula arkkuun. Paras päätös ikinä.
Siis miten tässä tuli pettäminen ilmi? Syntyikö riita siis siitä että oli jäänyt kiinni pettämisestä vai oletitkp vaan tuon parin päivän poissaolon jälkeen että pettää? Mitä jos oli kaverillaan, hotellissa tms...
Tuossa sanottiin että oli viimeinen naula arkkuun eli jotain muutakin oli .
Jos lähtee riidan jälkeen ja on kaksi päivää pois mitään ilmoittamatta , niin pelkästään se riittää siihen että on mietittävä miten jatketaan vai jatketaanko ollenkaan.
Tulin vanhempien luota viikonlopun vietosta vieraalta paikkakunnalta ja hän oli juuri tullut tältä naiselta. Oli aamu aika.
Huomasin pienistä yksityiskohdista kotoa.
Oli jättänyt ns "siistimmät vaatteensa" sohvalle. Ehkä ei olisi kiinnittänyt niin paljoa huomiota (ihan normaalia olisi ollut, jos olisi käynyt ulkona yms) mutta oli juuri pahinta korona-aikaa eikä mihinkään päässyt.
Lisäksi valheteli olleensa pelkästään kotona.
Sitten huomasin hänen saaneen viestin (miehen ollessa suihkussa) tältä naiselta. Kysyin että kuka nainen on ja hän sanoi että vain työkaveri.
Noh, etsin tämän naisen ign ja löysin puhelinnumeronkin. Soitin ja hän vastasi. Kertoi minulle siltä istumalta kaiken.
Naisen vaistoon luotin.
Mies oli pelehtinyt naisen kanssa puoli vuotta aina yövuorojensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni työkaverit käräyttivät. Villiä menoa muutenkin mieheni työpaikassa. Kaikki pettää.
Oletteko samassa työpaikassa?
Vierailija kirjoitti:
Tulin vanhempien luota viikonlopun vietosta vieraalta paikkakunnalta ja hän oli juuri tullut tältä naiselta. Oli aamu aika.
Huomasin pienistä yksityiskohdista kotoa.
Oli jättänyt ns "siistimmät vaatteensa" sohvalle. Ehkä ei olisi kiinnittänyt niin paljoa huomiota (ihan normaalia olisi ollut, jos olisi käynyt ulkona yms) mutta oli juuri pahinta korona-aikaa eikä mihinkään päässyt.
Lisäksi valheteli olleensa pelkästään kotona.
Sitten huomasin hänen saaneen viestin (miehen ollessa suihkussa) tältä naiselta. Kysyin että kuka nainen on ja hän sanoi että vain työkaveri.
Noh, etsin tämän naisen ign ja löysin puhelinnumeronkin. Soitin ja hän vastasi. Kertoi minulle siltä istumalta kaiken.
Naisen vaistoon luotin.
Mies oli pelehtinyt naisen kanssa puoli vuotta aina yövuorojensa jälkeen.
Ei kai vanhempasi kuulu riskiryhmään?
Naapurin nainen kärähti rysän päältä.
Kärähti kun nukkuessaan painoin hänen sormellaan lukituksen auki puhelimesta..xD Joo, väärin sekin, mutta paljastuipa pettäminen. En olisi muuten ikinä saanut tietää.
Mies on aiemminkin flirttailut ympäriinsä ja myönsi suoraan että jos en olisi itse saanut selville, ei hän olisi koskaan kertonut.
Joskus keinot hyvittävät loppputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Kärähti kun nukkuessaan painoin hänen sormellaan lukituksen auki puhelimesta..xD Joo, väärin sekin, mutta paljastuipa pettäminen. En olisi muuten ikinä saanut tietää.
Mies on aiemminkin flirttailut ympäriinsä ja myönsi suoraan että jos en olisi itse saanut selville, ei hän olisi koskaan kertonut.
Joskus keinot hyvittävät loppputuloksen.
Siis lopputulos keinot* korjaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi yhtäkkiä käydä salilla ainakin kolmena iltana viikossa. Kun puolessa vuodessakaan ei näkynyt mitään tuloksia, olin jo ihan varma pettämisestä. Lopullinen varmistus tuli, kun mies tuli hyvin vaikeana kertomaan, että oli pettänyt minua kerran (!) ja nainen on nyt raskaana. Saliharrastus päättyi siihen.
Exäni aloitti lenkkeilyn samalla tavalla. Ehdotin jopa alkuun, että voisin lähteä mukaan juoksemaan, mutta ei sopinut. Kärähti sitten tuomalla juoksulenkeiltään tuliaisena klamydian.
Rysän päältä kun valehtelin meneväni yövuoroon.