Miten miehesi lopulta kärähti, kun aloit epäillä pettämistä?
Kysyitkö suoraan, kertoiko itse, virititkö ansan, stalkkasit puhelimen?
Vaihtoehtoja tässä mietin..
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vaatekaapista vajaan kondomipaketin. Kun kysyin siitä mies väitti pokkana kumien olevan siltä ajalta kun vielä käytettiin niitä. Seuraava selitys oli, että paketti on kaverin (miksi vtussa 30+ sinkkumies antaisi kortsunsa kaverin säilytettäväksi?). Lopulta myönsi, että on toinen nainen.
Nämä kortsuselitykset pitäisi koota samoihin kansiin, ovat ne niin mainioita.
Miehet säilyttävät yllättävän paljon kaveriensa kondomeja, ja sammuvat hämmästyttävän usein kaverin sohvalle, kun ovat sitä ennen myöhästyneet viimeisestä bussista. Taksitkin ovat lopettaneet liikennöintinsä just sinä kyseisenä iltana, eli kotiin tulo voi kestää jopa parikin päivää.
Tuntuu siltä jo, että rahakaan ei liiku siinä määrin kaverien kesken, kuin nuo ehkäisyvälineet. Mites sitten, kun omistaja tarvitsisi itse sellaista, soittaako kaveria tuomaan niitä sieltä vaatekaapista?
Meillä ukko oli jo aika röyhkeä, kun tokaisi taskusta vahingossa lentäneestä kumista vaan, että olisit onnellinen, kun on ehkäisyä käytetty. Ensinhän tuo samainen kortsu oli toki myös "siltä ajalta kun me niitä käytettiin". Sattui vaan olemaan eri merkkiä.
Kaverin kondomien säilyttäminen on varmaan opittu silloin, kun alaikäisenä säilytettiin kaverin röökejä tai kaljoja.
Juu, pistää jo ihan herkistymään tämä harras perinteiden vaaliminen...
Kun kaveri sitten tarvitsee niitä lauantaiyönä kolmelta, soittaako se kortsuja säilyttävälle perheenisälle, että nyt tarttis lähteä tuomaan...?
Kyllä meillä soitti. En viitsinyt herättää miestäni ja vein itse.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nainen kärähti rysän päältä.
Meillä varasti naapuri katiskasta. Luuli ettei jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vaatekaapista vajaan kondomipaketin. Kun kysyin siitä mies väitti pokkana kumien olevan siltä ajalta kun vielä käytettiin niitä. Seuraava selitys oli, että paketti on kaverin (miksi vtussa 30+ sinkkumies antaisi kortsunsa kaverin säilytettäväksi?). Lopulta myönsi, että on toinen nainen.
Miehet säilyttävät yllättävän paljon kaveriensa kondomeja, ja sammuvat hämmästyttävän usein kaverin sohvalle, kun ovat sitä ennen myöhästyneet viimeisestä bussista. Taksitkin ovat lopettaneet liikennöintinsä just sinä kyseisenä iltana, eli kotiin tulo voi kestää jopa parikin päivää.
Tuntuu siltä jo, että rahakaan ei liiku siinä määrin kaverien kesken, kuin nuo ehkäisyvälineet. Mites sitten, kun omistaja tarvitsisi itse sellaista, soittaako kaveria tuomaan niitä sieltä vaatekaapista?
Meillä ukko oli jo aika röyhkeä, kun tokaisi taskusta vahingossa lentäneestä kumista vaan, että olisit onnellinen, kun on ehkäisyä käytetty. Ensinhän tuo samainen kortsu oli toki myös "siltä ajalta kun me niitä käytettiin". Sattui vaan olemaan eri merkkiä.
Kaverin kondomien säilyttäminen on varmaan opittu silloin, kun alaikäisenä säilytettiin kaverin röökejä tai kaljoja.
Kun kaveri sitten tarvitsee niitä lauantaiyönä kolmelta, soittaako se kortsuja säilyttävälle perheenisälle, että nyt tarttis lähteä tuomaan...?
Vanhan tavan mukaan lainaa itsellään säilytyksessä olevia perheenisän kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me naiset tajuta miesten solidaarista veljeyttä! On älykästä antaa kumit kaverille jemmaan, niin voi naiselle kertoa, kuinka "ei ole edellisen suhteen jälkeen ollut kenenkään kanssa, ja kuinka ainutlaatuinen tämä on", joten pitää kaverilta pyytää kortsuja, kun eihän nyt sellaisia itsellä ole, kun selibaatissa on. Voih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi yhtäkkiä käydä salilla ainakin kolmena iltana viikossa. Kun puolessa vuodessakaan ei näkynyt mitään tuloksia, olin jo ihan varma pettämisestä. Lopullinen varmistus tuli, kun mies tuli hyvin vaikeana kertomaan, että oli pettänyt minua kerran (!) ja nainen on nyt raskaana. Saliharrastus päättyi siihen.
Exäni aloitti lenkkeilyn samalla tavalla. Ehdotin jopa alkuun, että voisin lähteä mukaan juoksemaan, mutta ei sopinut. Kärähti sitten tuomalla juoksulenkeiltään tuliaisena klamydian.
Sitä on ollut liikkeellä kotimaan metsissä, etenkin kettukanta on aika tautista.
Olen joskus yllättänyt miehen nettipoken ääreltä (en tästä häntä mitenkään paheksu siis) ja huomasin, että hän käytti kortsua. Hän onkin kyllä siivo mies, ei halua ilmeisesti sotkua työhuoneeseensa. Että voi ne miehet tämmöiseenkin tarkoitukseen kortsuja hommata.
Tästä tulee mieleen että yllättävän usein näyttää siltä erotaan sen takia että löytyy kortsu takin/housun taskusta tai jotain :D
Voihan se olla todiste pettämisestä, mutta ollaan mekin porukassa laitettu joskus jonkun takin taskuun kondomi taikka jossain illanistujaisissa ym. vajaa paketti tungettu johinki kaappiin/laatikkoon.
Ei oo ikinä aateltu että se eroon johtaisi, eikä omassa porukassa oo niin käynytkään :/
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus yllättänyt miehen nettipoken ääreltä (en tästä häntä mitenkään paheksu siis) ja huomasin, että hän käytti kortsua. Hän onkin kyllä siivo mies, ei halua ilmeisesti sotkua työhuoneeseensa. Että voi ne miehet tämmöiseenkin tarkoitukseen kortsuja hommata.
Totta kai. Mutta luulisi kortsujen silloin olevan esim. työpöydän laatikossa tai muualla lähettyvillä, kuin että auton takakontissa (kuten joku mainitsi), vararenkaassa tai jossain todella piilossa. Harvoin taitavat löydettäessä olla myöskään "kaverille kuuluvia".
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen että yllättävän usein näyttää siltä erotaan sen takia että löytyy kortsu takin/housun taskusta tai jotain :D
Voihan se olla todiste pettämisestä, mutta ollaan mekin porukassa laitettu joskus jonkun takin taskuun kondomi taikka jossain illanistujaisissa ym. vajaa paketti tungettu johinki kaappiin/laatikkoon.Ei oo ikinä aateltu että se eroon johtaisi, eikä omassa porukassa oo niin käynytkään :/
Epäilykset saattavat olla tässä vaiheessa jo niin vahvoja, että tarvitaan vain se viimeinen pisara. Ja jos on jo aiemmin selvitty pettämisestä ja käyty jopa terapiassa, ei usko ehkä ihan enää riitä.
Toisaalta jos mies joutuu tällaisen pilan uhriksi, ja sattuu olevan verbaliikaltaan hidas tai huono ja änkyttää ja punastelee näyttäen syylliseltä, voi hyvin päätyä turhaankin epäillyksi. Pettäminen kun on tosi helppoa ja yleistäkin, niin monesti tiukkaluonteinen nainen ottaa varman päälle ja tekee kerrasta lopun. Kukapa haluasi tulla petetyksi. Hassu saa olla, mutta ei sentään tyhmä kuitenkaan.
Ja rima varmaankin laskee, jos on edellisessä suhteessa kumppani pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Mutta luulisi kortsujen silloin olevan esim. työpöydän laatikossa tai muualla lähettyvillä, kuin että auton takakontissa (kuten joku mainitsi), vararenkaassa tai jossain todella piilossa. Harvoin taitavat löydettäessä olla myöskään "kaverille kuuluvia".
No joo, mutta jos nyt on vaikka taskussa yksi sen takia, että meinaa t.umputtaa vaikka halkoliiterissa Suomi-Filmejä ajatellen, niin tästä ei kannattaisi heti vetää mitään pettämisjohtopäätöksiä. Tai tää klassikko: "kortsupaketistamme puuttui yksi!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Kärähti kun nukkuessaan painoin hänen sormellaan lukituksen auki puhelimesta..xD Joo, väärin sekin, mutta paljastuipa pettäminen. En olisi muuten ikinä saanut tietää.
Mies on aiemminkin flirttailut ympäriinsä ja myönsi suoraan että jos en olisi itse saanut selville, ei hän olisi koskaan kertonut.
Joskus keinot hyvittävät loppputuloksen.
Mä tein myös näin, vaikka tuntui pahalta kun piti tonkia toisen puhelinta. Oli vain pitkään ollut tunne, että on jotain meneillään. Ja sainkin vahvistuksen epäilyilleni. Miehellä oli monia Whatsapp -keskusteluja eri naisten kanssa ja näistä kävi ilmi, että on pannut kaikkia joskus. Aamulla miehen herättyä asia puheeksi, eikä hän ollut edes pahoillaan. Vähätteli vain tunteitani ja ihmetteli, että miten yhdenillanjuttu on minulta mitenkään pois ja että aina on valinnut kuitenkin minut. No se oli siinä se suhde
Vierailija kirjoitti:
Oltaisi varmaan erottu muutenkin mutta vika tikki oli kun huomasin että kortsupaketti oli avattu ja sieltä oli yksi käytetty. Kun kysyi niin sanoi lainanneensa kaverilleen.
Ymmärrän, että kyseessä vika tikki ja varmaan paljon muitakin todisteita, mutta olen kyllä nähnyt tilanteen, kun varattu mies antaa yöpöytänsä laatikosta kortsun kaverilleen, kun tämä sitä pyysi :D
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään, että näin miehenä olen joskus itsekin tehnyt samoin. Siis valehdellut nettipalstalla.
Menin ilman miestäni parinvaihtopartyihin mukaan (ei ole hänen juttunsa) ja siellä yksi naikkonen sanoi että mieheni oli yrittänyt pussata häntä kännissä baarissa. En tiedä miten se sitten oli edennyt siitä enkä kysynyt. Mutta kyllä se luottamuksen rikkoi.
Vierailija kirjoitti:
Menin ilman miestäni parinvaihtopartyihin mukaan (ei ole hänen juttunsa) ja siellä yksi naikkonen sanoi että mieheni oli yrittänyt pussata häntä kännissä baarissa. En tiedä miten se sitten oli edennyt siitä enkä kysynyt. Mutta kyllä se luottamuksen rikkoi.
Juu, en mä ainakaan ole vielä koskaan tavannut "Mä ainoastaan pussailen" -miestä, ihan jokainen on halunnut enemmän. Voi kuinka olisikin ihastuttava tavata "Minulta et saa kuin pikku pusuja" -mies. :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä se nainen osasi yhdistää sinut siiheen baarissa kähmineeseen mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytin kuvan kun yritin kaupata häntä mukaan jatkossa samoihin bileisiin. Sama pieni paikkakunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytin kuvan kun yritin kaupata häntä mukaan jatkossa samoihin bileisiin. Sama pieni paikkakunta.
Ja tarkennuksena että ei kähminyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnetään, että näin miehenä olen joskus itsekin tehnyt samoin. Siis valehdellut nettipalstalla.
Tarkoitatko, että yksikään mies maailmassa ei voi m.asturboida kondomin kanssa? Vai että kaikilla on lukko työhuoneen ovessa? Vai että miehet eivät oikeasti katso nettipokea?