Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi lopulta kärähti, kun aloit epäillä pettämistä?

Vierailija
01.07.2020 |

Kysyitkö suoraan, kertoiko itse, virititkö ansan, stalkkasit puhelimen?
Vaihtoehtoja tässä mietin..

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin vaatekaapista vajaan kondomipaketin. Kun kysyin siitä mies väitti pokkana kumien olevan siltä ajalta kun vielä käytettiin niitä. Seuraava selitys oli, että paketti on kaverin (miksi vtussa 30+ sinkkumies antaisi kortsunsa kaverin säilytettäväksi?). Lopulta myönsi, että on toinen nainen.

Nämä kortsuselitykset pitäisi koota samoihin kansiin, ovat ne niin mainioita.

Miehet säilyttävät yllättävän paljon kaveriensa kondomeja, ja sammuvat hämmästyttävän usein kaverin sohvalle, kun ovat sitä ennen myöhästyneet viimeisestä bussista. Taksitkin ovat lopettaneet liikennöintinsä just sinä kyseisenä iltana, eli kotiin tulo voi kestää jopa parikin päivää.

Tuntuu siltä jo, että rahakaan ei liiku siinä määrin kaverien kesken, kuin nuo ehkäisyvälineet. Mites sitten, kun omistaja tarvitsisi itse sellaista, soittaako kaveria tuomaan niitä sieltä vaatekaapista?

Meillä ukko oli jo aika röyhkeä, kun tokaisi taskusta vahingossa lentäneestä kumista vaan, että olisit onnellinen, kun on ehkäisyä käytetty. Ensinhän tuo samainen kortsu oli toki myös "siltä ajalta kun me niitä käytettiin". Sattui vaan olemaan eri merkkiä.

Kaverin kondomien säilyttäminen on varmaan opittu silloin, kun alaikäisenä säilytettiin kaverin röökejä tai kaljoja.

Juu, pistää jo ihan herkistymään tämä harras perinteiden vaaliminen...

Vierailija
42/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miehet ja heidän kondomikaverinsa ! :D :D :D 

Mun mieheltä ei menis moinen mitenkään läpi, koska hän itse inhoaa kortsuja. Toki hänet on myös "leikattu" joten mitään syytä ei olisi kyseisille kapsituksille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mökiltä väärän merkkisen tamppoonipaketin. Väitti että oli varmaan äitinsä vanhoja.

Asia jäi kyllä vähän epäselväksi, oli aika kulahtanut paketti. Vaihdoin kuitenkin varulta miestä.

Vierailija
44/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi yhtäkkiä käydä salilla ainakin kolmena iltana viikossa. Kun puolessa vuodessakaan ei näkynyt mitään tuloksia, olin jo ihan varma pettämisestä. Lopullinen varmistus tuli, kun mies tuli hyvin vaikeana kertomaan, että oli pettänyt minua kerran (!) ja nainen on nyt raskaana. Saliharrastus päättyi siihen.

Vierailija
45/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritteli kondomia ennen lenkille lähtöään. Oli muka tulossa viereiseen makkariin minua yllättämään. Saa nyt viritellä ihan keskenään.

Vierailija
46/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin vaatekaapista vajaan kondomipaketin. Kun kysyin siitä mies väitti pokkana kumien olevan siltä ajalta kun vielä käytettiin niitä. Seuraava selitys oli, että paketti on kaverin (miksi vtussa 30+ sinkkumies antaisi kortsunsa kaverin säilytettäväksi?). Lopulta myönsi, että on toinen nainen.

Nämä kortsuselitykset pitäisi koota samoihin kansiin, ovat ne niin mainioita.

Miehet säilyttävät yllättävän paljon kaveriensa kondomeja, ja sammuvat hämmästyttävän usein kaverin sohvalle, kun ovat sitä ennen myöhästyneet viimeisestä bussista. Taksitkin ovat lopettaneet liikennöintinsä just sinä kyseisenä iltana, eli kotiin tulo voi kestää jopa parikin päivää.

Tuntuu siltä jo, että rahakaan ei liiku siinä määrin kaverien kesken, kuin nuo ehkäisyvälineet. Mites sitten, kun omistaja tarvitsisi itse sellaista, soittaako kaveria tuomaan niitä sieltä vaatekaapista?

Meillä ukko oli jo aika röyhkeä, kun tokaisi taskusta vahingossa lentäneestä kumista vaan, että olisit onnellinen, kun on ehkäisyä käytetty. Ensinhän tuo samainen kortsu oli toki myös "siltä ajalta kun me niitä käytettiin". Sattui vaan olemaan eri merkkiä.

Exälläni oli anteliaita kavereita, povitaskusta löytämäni kortsut oli nimittäin saatu lahjaksi :D

Kiva. Jotain piristävän uutta! Yhä vaan hauskemmaksi nämä käyvät! :)

Vierailija
47/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti riidan jälkeen jonnekin ja tuli takaisin parin päivän päästä pokkana. En kysellyt tai stalkannut mitään. Sanoin vaan asiallisesti että se oli sitten tässä. Oli viimeinen naula arkkuun. Paras päätös ikinä.

Siis miten tässä tuli pettäminen ilmi? Syntyikö riita siis siitä että oli jäänyt kiinni pettämisestä vai oletitkp vaan tuon parin päivän poissaolon jälkeen että pettää? Mitä jos oli kaverillaan, hotellissa tms...

Vierailija
48/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessään oli pettänyt. Selaushistoriassa oli katseltu Salma Hayekiä ja meni heti perään suihkuun. Pyyhkeen alla pulloti kun tuli pois ja oli ikkuna avattu suihkutilassa. Jotain valkoista oli lattiakaivon lähellä.

Vierailija
49/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita kiitos kirjoitti:

Mielessään oli pettänyt. Selaushistoriassa oli katseltu Salma Hayekiä ja meni heti perään suihkuun. Pyyhkeen alla pulloti kun tuli pois ja oli ikkuna avattu suihkutilassa. Jotain valkoista oli lattiakaivon lähellä.

Meillä oli vähän sama, katseli aina vain tiettyinä päivinä pikkukakkosta kun siinä oli se yksi seksikäs juontaja. Sitten aamu-tv oli kanssa toinen.

Vierailija
50/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viritteli kondomia ennen lenkille lähtöään. Oli muka tulossa viereiseen makkariin minua yllättämään. Saa nyt viritellä ihan keskenään.

Siis mitä? Viritteli kondomia löysään pippeliin vai häh?

Vierailija
51/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut kyllä yhtään löysää

Vierailija
52/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löytyy kortsuja lompakosta? kun yleensä jemmataan auton peräkonttiin ja täysi pakkaus varalta kotikäyttöön?

Vierailija
53/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuvia koneella.

Vierailija
54/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatulehduskierre ja haju.

Vierailija
55/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut kyllä yhtään löysää

Eli se oli lähdössä lenkille muna pystyssä?

Vierailija
56/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran illanistujaisissa missä oli tuttu mutta hiukan sekalainen porukka. Yksi puolituttu nainen antoi jostain (baarista?) saamansa kondomi+liukuvoide paketin minulle ja sanoi että "Ota nämä, tarttet kuitenkin enemmän". Sanoi vitsillä humalassa.

Heitin pois takin taskusta ennen kun menin kotiin sillä naisystäväni ei olisi varmasti uskonut "sain ne puolitutulta vitsinä"-selitystäni.

Vierailija
57/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohti kortsut pyykkinarulle kuivumaan.

Vierailija
58/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vuoden epäillyt että käy vieraissa ja yrittänyt saada tilille siitä. Olin kyllä itse sanonut useaan kertaan että jos ei meininki muutu käyn itse. Sitten kadulla ei halunnut esitellä minua pimuporukalle jotka moikkasivat hänelle. Jotain työkavereita, parikymmentä ja vähintään 10 v nuorempia sutturoita.

Vierailija
59/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvat bakteerivaginoosin oireet..

Eikös niitä nyt voi tulla muutenkin helposti joilain

Sen voi aiheuttaa myös tulehdusta aiheuttava vierasesine kuten kierukka tai ehkäisyimplantti. Mutta yleensä se johtuu siitä, että emättimeen joutuu vieras bakteeri. Nainen on sillä tavalla ovela otus, että sen emättimen bakteerikanta tarttuu myös kumppanin sukupuolielimiin. Eli kun seksiä on jonkun aikaa harrastettu on se kumppanin vehjekin sitten vaihtanut bakteerikantansa sille naiselle sopivaksi. Jos siihen ilmestyykin toisen naisen bakteereja niin tämän vakikumppanin emätin reagoi siihen ärtymällä. Saattaa sen vieraankin. Kaikilla naisilla ei ole näin mustasukkaiset emättimet, mutta joillakin on.

Vierailija
60/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvat bakteerivaginoosin oireet..

Eikös niitä nyt voi tulla muutenkin helposti joilain

Sen voi aiheuttaa myös tulehdusta aiheuttava vierasesine kuten kierukka tai ehkäisyimplantti. Mutta yleensä se johtuu siitä, että emättimeen joutuu vieras bakteeri. Nainen on sillä tavalla ovela otus, että sen emättimen bakteerikanta tarttuu myös kumppanin sukupuolielimiin. Eli kun seksiä on jonkun aikaa harrastettu on se kumppanin vehjekin sitten vaihtanut bakteerikantansa sille naiselle sopivaksi. Jos siihen ilmestyykin toisen naisen bakteereja niin tämän vakikumppanin emätin reagoi siihen ärtymällä. Saattaa sen vieraankin. Kaikilla naisilla ei ole näin mustasukkaiset emättimet, mutta joillakin on.

Hyvä että on jalat keksitty. Maassa on ihan hirveesti kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän