Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi lopulta kärähti, kun aloit epäillä pettämistä?

Vierailija
01.07.2020 |

Kysyitkö suoraan, kertoiko itse, virititkö ansan, stalkkasit puhelimen?
Vaihtoehtoja tässä mietin..

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli "poikien saunaillasta" kaula syötynä.

Oisko kuitenkin ollut oikeasti poikien juttu? :D Ja varmasti yritti tuokin selitellä jotain, kaikkihan ne yrittää. Vai millainen dialogi tuossa käytiin?

Ainakaan isäntä ei kuulemma ollut edes kotona ko. iltana eikä ollut mistään saunaillasta kuullutkaan, tarkistin sen ensimmäisenä.

Että semmosta. Tutkimus tuotti tulosta. Se olikin kai sitten siinä. Miksi ne ei edes yritä peitellä jälkiään paremmin. Kumppanin aliarvioimista. :(

Vierailija
22/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se mies voi pettää myös miehen kanssa.

Mä heitin ylempänä samasta asiasta läppää, ja tuli monta alanuolta ;D

Mun alanuoli tuli ainakin noista hymiöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä se silti on.

On on, mutta naiset aina vaan epäilee toista naista...

Vierailija
24/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä heitin ylempänä samasta asiasta läppää, ja tuli monta alanuolta ;D

Mun alanuoli tuli ainakin noista hymiöistä. 

Wau. Ja jokunen kai kirjoitusvirheistä. Kiitos kaikille osallistuneille. :D :D :D :D :D

Vierailija
25/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vaatekaapista vajaan kondomipaketin. Kun kysyin siitä mies väitti pokkana kumien olevan siltä ajalta kun vielä käytettiin niitä. Seuraava selitys oli, että paketti on kaverin (miksi vtussa 30+ sinkkumies antaisi kortsunsa kaverin säilytettäväksi?). Lopulta myönsi, että on toinen nainen.

Vierailija
26/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivät pitenivät, vetosi uuteen työnkuvaan ja englanninkielisiin s-posteihin (huono kielipää). Lakkasi vastaamasta puhelimeen ollessaan "töissä", siis klo 16 jälkeen kun virallinen työaika oli loppunut. Lopulta puhelin kulki mukana suihkuun asti. Vannoi joka kerta kysyttäessä että kaikki on hyvin, otin tilanteen puheeksi monia kertoja. Seksi kelpasi myös kotona, joka inhotti minua ehkä kaikkein eniten koko sotkussa. En koskenutkaan miehen näköisiinkään yli puoleen vuoteen.. Välillä päästeli omantunnon höyryjä (mikäli omatunto oli olemassa) purkamalla kiukkuaan minuun, haukkui avuttomaksi (en voinut kantaa raskaita taakkoja yksin). Ehti pitää salasuhdettaan noin 2 kuukautta siis työkaverinsa kanssa. Lopulta jäi kiinni keskusteluistaan, joita oli yrittänyt pimittää s-postiin tehden kopioita whats apin keskusteluista. Lähettänyt samoja viestejä sekä kuvia meille molemmille, sydänten ja rakkauden tunnustusten kera. Keskustelu oli myös "arkistoitu", eli pois etusivulta. Vuosia meille kertyi 15, kaikki yhteistä, niin lapsi kuin myös salasanat, tilit, asunto. Joten heti kun joku kommentoi viestien lukemista "salaa" niin antakaa mennä vaan, sieltä se totuus paljastuu.

Heitin tämän paskan välittömästi pihalle samana aamuyönä. Erittäin "klassinen" tapaus, alkanut pikkujouluista (sen ensimmäisen kerran kun en itse päässyt mukaan) ja ilmeisesti jatkuu edelleen, en tiedä. Samapa tuo, pääasia että eroon pääsin. Ilmoitti kun pihalle heitin että hänellä on niin paljon naisia etten koskaan tiedäkään! Ja toki pääsi samalla työelämässään ylöspäin "reittä pitkin". Tämähän oli varmasti vain onnettomuus, joka odotti tapahtumistaan, jos kyseessä ei olisi ollut juuri tämä neito, niin varmaan sitten joku niistä muista joista en tiennyt.

Vierailija
27/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Alapään antura kertoo heti.

Lähtikö antibiooteilla?

Vierailija
28/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin vaatekaapista vajaan kondomipaketin. Kun kysyin siitä mies väitti pokkana kumien olevan siltä ajalta kun vielä käytettiin niitä. Seuraava selitys oli, että paketti on kaverin (miksi vtussa 30+ sinkkumies antaisi kortsunsa kaverin säilytettäväksi?). Lopulta myönsi, että on toinen nainen.

Nämä kortsuselitykset pitäisi koota samoihin kansiin, ovat ne niin mainioita.

Miehet säilyttävät yllättävän paljon kaveriensa kondomeja, ja sammuvat hämmästyttävän usein kaverin sohvalle, kun ovat sitä ennen myöhästyneet viimeisestä bussista. Taksitkin ovat lopettaneet liikennöintinsä just sinä kyseisenä iltana, eli kotiin tulo voi kestää jopa parikin päivää.

Tuntuu siltä jo, että rahakaan ei liiku siinä määrin kaverien kesken, kuin nuo ehkäisyvälineet. Mites sitten, kun omistaja tarvitsisi itse sellaista, soittaako kaveria tuomaan niitä sieltä vaatekaapista?

Meillä ukko oli jo aika röyhkeä, kun tokaisi taskusta vahingossa lentäneestä kumista vaan, että olisit onnellinen, kun on ehkäisyä käytetty. Ensinhän tuo samainen kortsu oli toki myös "siltä ajalta kun me niitä käytettiin". Sattui vaan olemaan eri merkkiä.

Vierailija
29/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Alapään antura kertoo heti.

Lähtikö antibiooteilla?

Kyse ei ole sukupuolitaudista vaan vieraasta bakteerikannasta johon limakalvot reagoi tulehtumalla.

Vierailija
30/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi kortsu takin taskusta.

Kolmen vuoden päästä erosta miehen työkaveri tuli baarissa kertomaan että olivat piloillaan laittaneet työpaikan vaatehuoneessa salaa taskuun.

Vierailija
31/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiinni jäänyt pettäjä alapeukuttaa kaikki viestit :D

Vierailija
32/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa viettämässä yhteistä aikaa hotellissa. Miehellä oli läppäri mukanaan ja luvan kanssa olin hänen koneellaan, jossa oli jäänyt sähköpostiohjelma auki. En voinut vastustaa kiusausta vaan katsoin, mistä sähköposteja on tullut. En siis tarvinnut salasanojakaan. Heti ensimmäinen sähköposti oli sellaiselta lähettäjältä, että epäilys heräsi, avasin sähköpostin ja mitä pitemmälle luin, sitä enemmän alkoi ahdistaa, sydän pamppailla, kurkkua kuristaa ja lopulta menin oksentamaan. Viestissä selvisi, että miehen mökkiloma olikin ollut toisen naisen luona ja että mies oli jo puolisen vuotta viettänyt kaksoiselämää. Oli mulla ollut aavistuksia, mutta mies oli kieltänyt kaiken. Tästä on viitisen vuotta aikaa ja paha olo tulee vieläkin, kun muistelen tuota sähköpostin lukemista. 

Vierailija
33/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet säilyttävät yllättävän paljon kaveriensa kondomeja, ja sammuvat hämmästyttävän usein kaverin sohvalle, kun ovat sitä ennen myöhästyneet viimeisestä bussista. Taksitkin ovat lopettaneet liikennöintinsä just sinä kyseisenä iltana, eli kotiin tulo voi kestää jopa parikin päivää.

Tuntuu siltä jo, että rahakaan ei liiku siinä määrin kaverien kesken, kuin nuo ehkäisyvälineet. Mites sitten, kun omistaja tarvitsisi itse sellaista, soittaako kaveria tuomaan niitä sieltä vaatekaapista?

Meillä ukko oli jo aika röyhkeä, kun tokaisi taskusta vahingossa lentäneestä kumista vaan, että olisit onnellinen, kun on ehkäisyä käytetty. Ensinhän tuo samainen kortsu oli toki myös "siltä ajalta kun me niitä käytettiin". Sattui vaan olemaan eri merkkiä.

Kaverin kondomien säilyttäminen on varmaan opittu silloin, kun alaikäisenä säilytettiin kaverin röökejä tai kaljoja.

Vierailija
34/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi kasan tavaroitaan kirppispöytääni vietäväksi. Mukana myös nahkainen lompakko. Lompakkoa tarkasteltuani tunsin sisällä olevan jotain ja kaivoin sieltä kortsun. No lompakko oli kuulemma kaverilta saatu joskus ja sisältö myöskin jäänyt kaverilta.

Vierailija
35/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat bakteerivaginoosin oireet..

Vierailija
36/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exälläni oli anteliaita kavereita, povitaskusta löytämäni kortsut oli nimittäin saatu lahjaksi :D

Vierailija
37/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne varsinaisesti ole kiinni jääneet, eli olen vain saanut itselleni tarvittavat todisteet pettämisestä jotta olen eron tehnyt. Yksi tapailemani mies tuli luokseni kahville kesken työpäivän yllättäen. Ihan vaan nopeasti käymään kun oli täällä päin tauolla. Noh kiehnäsin sitten hänessä, ja vaikka hän ensin vastustelikin niin lopulta lähti mukaan hommaan. Tulemisessaan kesti todella kauva,ja oli ihan työn ja tuskan takana, ja lopulta lopputulos puhahltui vehkeesä lähinnä kuumana ilmana. Katsoin häntä, ja katseestaan näin että tuli toisen naisen luota pussientyhjennykseltä suoraan minun luokseni.

En sanonut edes mitään, mutta kyllä hän itsekin tiesi että kiinni jäi, koska hänestä ei enää kuulunut mitään sen koomin.

Vierailija
38/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tunnustanut, vaikka kysyin erotessa oliko pettänyt. Mies oli vuosi ennen eroa alkanut viettää illat harrastuksessa, ei enää vastannut puhelimeen. Tuli myöhään illalla kotiin, ei halunnut tulla samaan aikaan nukkumaan. Oli ärtynyt, suuttui herkästi eikä halunnut olla lähellä. Puhelin kourassa meni suihkuunkin jne. Mies alkoi treenata hulluna. Mies alkoi kysellä, petänkö häntä vaikka mitään syytä ei ollut. Yhtäkkiä mies halusi erota ja äitinsä vakuutteli minulle, ettei tähän liity ketään kolmatta (en ollut edes kysynyt asiaa). Ymmärsin eron jälkeen, että mies oli pettänyt minua yli vuoden harrastuskaverinsa kanssa. Ei tunnustusta tarvita, kyllä tällaisissa tilanteissa tietää. Harmittaa, että olin noin sokea, etten tajunnut aiemmin.

Vierailija
39/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hänen toisen puhelimensa. Myös virallista omaa puhelinta vahdittiin kuin haukka ja otettiin mukaan suihkuun yms vaikka ennen se jäi usein kotiin.

Vierailija
40/132 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvat bakteerivaginoosin oireet..

Eikös niitä nyt voi tulla muutenkin helposti joilain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä