Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pupulandia-Jennin säärikarvat

Vierailija
01.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/88fbbfc5-253f-4741-9b68-a917f683c195

Mitä mieltä? Itseäni hävettää myöntää että nämä kuvat aiheuttivat nolostumisen tunnetta. Miten luonnolliset naisen sääret voivat olla niin tabu vielä 2020?!?

Kommentit (445)

Vierailija
441/445 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on naiset huomautelleet säärikarvoista. Ei koskaan yksikään mies, koskaan elämäni aikana. Tuntemattomat NAISET kyllä monta kertaa. Että sellaista solidaarisuutta naisilta.

Voi luoja teitä akkoja :D ai että ihan NAISET on huomautelleet? No arvaa mitä, ne on kuitenkin MIEHIÄ jotka ovat sortaneet sukupuoltasi tuhansia vuosia. On ihan narettavaa miten te akat tulette caps lockilla huutamaan naisten susimaisuutta satojen yläpeukkujen kera, mutta miesten 100 kertaa pahemmat synnit saa vain olla. Olisit reikä kiitollinen NAISTEN synneistä, miesten maailmassa olet pelkkä esine ja reikä. Onko nekin NAISIA jotka tekee seksuaalirikoksia naisiin kohdistuen harva se päivä? Näyttäisi olevan MIEHIÄ.

Vierailija
442/445 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, kuinka v o i olla noin karvainen?? Mun miehellä ja parikymppisellä pojalla on 3/4 vähemmän säärikarvoja kuin Jennillä?!? Itsellänikään ei juuri karvoja tule, sheivaan ehkä 3 krt vuodessa. Olen ilmeisen onnekas olemattoman kasvuni kanssa, jos tuollainen karvapeitto on kovinkin yleinen naisilla😳

Tsiisus, että ihminen voi paljastaa tyhmyytensä kaiken kansan nähtäväksi. Laita nimi ja osoitekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/445 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on naiset huomautelleet säärikarvoista. Ei koskaan yksikään mies, koskaan elämäni aikana. Tuntemattomat NAISET kyllä monta kertaa. Että sellaista solidaarisuutta naisilta.

Voi luoja teitä akkoja :D ai että ihan NAISET on huomautelleet? No arvaa mitä, ne on kuitenkin MIEHIÄ jotka ovat sortaneet sukupuoltasi tuhansia vuosia. On ihan narettavaa miten te akat tulette caps lockilla huutamaan naisten susimaisuutta satojen yläpeukkujen kera, mutta miesten 100 kertaa pahemmat synnit saa vain olla. Olisit reikä kiitollinen NAISTEN synneistä, miesten maailmassa olet pelkkä esine ja reikä. Onko nekin NAISIA jotka tekee seksuaalirikoksia naisiin kohdistuen harva se päivä? Näyttäisi olevan MIEHIÄ.

Alba, sinua ei edelleenkään kaivata tänne levittämään naisvihaa.

Vierailija
444/445 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä blondina ei kasva ollenkaan sääri- eikä käsivarsikarvoja ja kaikki karvat todella vaaleita (värittömiä). Miten blondilla pupulandialla voi olla tollainen tumma ja paksu karvoitus?

Vierailija
445/445 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla oisi tommoset säärikarvat, niin ajelisin kyllä. En ole ikinä joutunut ajelemaan, olen vaalea ja karvan kasvu säärissä ja käsivarsissa ihan olematonta ja ne karvat vaalean vaaleita. Oon kyllä päässyt helpolla. Kainalokarvoja en aja ikinä, näkykööt. Nekin tosin vaaleat.

Miten tuolla Jennillä kasvaa noin tummat, vaikka vaaleat hiukset? Mikä hänen oikea hiusvärinsä on?