Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pupulandia-Jennin säärikarvat

Vierailija
01.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/88fbbfc5-253f-4741-9b68-a917f683c195

Mitä mieltä? Itseäni hävettää myöntää että nämä kuvat aiheuttivat nolostumisen tunnetta. Miten luonnolliset naisen sääret voivat olla niin tabu vielä 2020?!?

Kommentit (445)

Vierailija
1/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kasvaisi samanlaiset karvat kun Jennille jos en sheivaisi. En tykkää. Näyttää apinamaiselta ja epäsiistiltä. Mutta kukin tehköön mitä parhaaksi näkee.

Vierailija
2/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse blondina ja erittäin vaaleakarvaisena sheivaan harvoin. Mies ei ole ainakaan valittanut vielä :P

Vierailija
4/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat on naisen pahimmat karvat. Muiden kanssa ei ole niin tarkkaa, mutta säärikarvoja olisi vaikea katsella. En voi tälle reaktiolleni mitään. Ehkä alkaisin pikkuhiljaa tottua, jos kukaan nainen ei ikinä niitä ajaisi.

M38

Vierailija
5/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, eletään vuotta 2020. Pitääkö tällaisesta aiheesta oikeasti aloittaa keskustelu?

Vierailija
6/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä linkki niille, jotka lukevat mieluummin alkuperäisen postauksen kun iltapäivälehden referaatin: http://pupulandia.fi/2020/07/01/karvainen-nainen-ihmiskoe-hapean-sosiaa…

Kiitos!

Ap

Vierailija
7/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan, hauskaa ja näyttää hyvältä.

Vierailija
8/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on naiset huomautelleet säärikarvoista. Ei koskaan yksikään mies, koskaan elämäni aikana. Tuntemattomat NAISET kyllä monta kertaa. Että sellaista solidaarisuutta naisilta.

Vierailija
9/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies kiihottuu noista karvoista. Naisten karvaisuus takaa korkean seksivietin.

Vierailija
10/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko (sääri)karvojen ajamattomuus oltava aina tabu? Entä jos sheivaan karvani siksi, että koen oloni mukavammaksi vähempikarvaisena, vai olenko vain yhteiskunnan (muiden naisten!) aivopesemä? Mä sheivaan koska mun karvat, sä et koska sun karvat, mutta enemmän vaikuttaa tuokin pistaus huomion haulta kuin "tabujen" rikkomiselta. En ole i k i n ä saanut miehiltä karvoista kommenttia, mutta naisilta sitäkin enemmän!

Vierailija
11/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti.

Vierailija
12/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kasvaisi samanlaiset karvat kun Jennille jos en sheivaisi. En tykkää. Näyttää apinamaiselta ja epäsiistiltä. Mutta kukin tehköön mitä parhaaksi näkee.

No se vaatii tietenkin aika paljon kanttia tehdä mitä parhaaksi näkee, jos joku julkisesti käy julistamassa että silloin näyttää epäsiistiltä apinalta. Sehän tässä on se ongelma.

Vierailija
13/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ajallut sääreni viimeksi yläasteella, nykään olen 20 vuotias. Surullista, että vielä tänä päivänäkin on normi olla karvaton ja meitä jotka emme sheivaa pidetään jotenkin epäsiisteinä. Jokaisella on oikeus olla sheivaamatta tai sheivata, ihan oma päätös. Jos joku mun karvoistani mielensä pahoittaa niin se kertoo enemmän hänestä itsestään kuin minusta.

Vierailija
14/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh on kyllä aikamoiset karvat. Kun lähes kaikki sheivaa tai ei vain näytä karvaisia sääriään, sitä unohtaa, että monilla naisillakin kasvaa lähes yhtä tuuheat säärikarvat kuin miehilläkin. Itellä karvaa kasvaa tiheään, mutta ovat aika hennot ja haalean väriset.

Vierailija
15/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota kommenttia "sokerointiin menisi vuodessa 900 euroa". Kai niitä karvoja voi halvemmallakin keinolla poistaa, jos halua on (mutta ei ole pakko olla!). 

Tuo on vähän sama kuin ne typerät säästövinkit, joissa sanotaan, että säästät vuodessa 2000 euroa, kun et osta kahvilan lattea joka päivä, tai syö ravintolassa joka lounaalla. Turhia neuvoja. Minäkin säästän miljoonan vuodessa, kun en osta sen hintaista asuntoa. 

Vierailija
16/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinemme olla yhtä mieltä siitä että todella moni ihminen tekee tai jättää tekemättä asioita ulkoisten paineiden vuoksi. Harvassa ovat omien polkujensa tallaajat.

Vierailija
17/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on naiset huomautelleet säärikarvoista. Ei koskaan yksikään mies, koskaan elämäni aikana. Tuntemattomat NAISET kyllä monta kertaa. Että sellaista solidaarisuutta naisilta.

Mulle kerran terassilla alkoi juopunut nainen aukomaan ihan tosissaan päätään sääri- ja reisikarvoistani. Oli lyhyt mekko päällä ja laskeva aurinko korosti karvoja, ne on niin vaaleat, ettei muuten edes erotu. Ihan erikseen siis tuijotti jalkojani, totesi karvojeni olevan provosoitumisen arvoiset, ja tuli luokseni haukkumaan minua niistä. Kyllä, kirjaimellisesti haukkumaan. Kovaan ääneen. Keräsi paljon katseita muilla terassilla olijoilta. Pyysin kauniisti, että palaisi omaan pöytäänsä, mutta jatkoi vaan. Lopulta hänen omasta seurueesta joku tuli hakemaan hänet pois ja he lähtivät.

Mietin sitä naista vieläkin toisinaan. Mikä ihme ajoi sellaiseen käytökseen?

Vierailija
18/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ajallut sääreni viimeksi yläasteella, nykään olen 20 vuotias. Surullista, että vielä tänä päivänäkin on normi olla karvaton ja meitä jotka emme sheivaa pidetään jotenkin epäsiisteinä. Jokaisella on oikeus olla sheivaamatta tai sheivata, ihan oma päätös. Jos joku mun karvoistani mielensä pahoittaa niin se kertoo enemmän hänestä itsestään kuin minusta.

Älä sitten ihmettele, jos pysyt sinkkuna. ;)

Vierailija
19/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan välillä yhtä komeat karvat, kun iho ei kestä oikeastaan edes harvoinkaan tehtävää ajelua. Pienellä sängellä kehtaan mennä vielä julkisesti, mutta en enää puolen sentin tai yli karvoilla.

Vierailija
20/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhtä tummat karvat kuin Jennillä, ja en kertakaikkiaan pysty jättämään niitä. Olen ajellut sääriä jo kymmenenvuotiaasta asti, kun ensimmäistä kertaa huomasin liikuntatunnilla, miltä karvaiset jalat näyttää ja miten kellään muulla tytöllä ei vastaavia näkynyt. Jotenkin nolottaa ajatuskin, että joku vieras ihminen näkisi karvaiset sääreni. Edes karvaiset kainalot eivät ole niin "nolot".