Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Tää kausi ei kiinnosta. Energinen ei pannukakku. Jäykkää höttöö.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä uutisointia, että ainoa uutinen jonka IS oli ohjelmasta tehnyt, koski Annan esitystä. Luulisi, että jutussa käytäisiin läpi kaikkien esitykset,mutta näköjään ei. Minusta se on jotenkin omituista.
Kenen kirjoittamia ne jutut on? En oo klikannut yhtään auki, kun ei periaatteessakaan kiinnosta pelkkä Abreun hehkuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Konstahan vois tehdä räppiversion Daadadaasta.
Niinpä. Saiskohan tuosta oopperakapaletta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jotenkin kuvitellut, että Annalla olisi vahva ääni, mutta tuo eilinen vinkuminen oli kyllä aivan järkyttävää. Olisi myös kiva nähdä Anna joskus tyylikkäänä rivon paljastelun ja keikutuksen sijaan.
Annallahan oli vaikeuksia äänensä kanssa.
Ainahan sillä on. Pihinää ja hönkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Konsta Hietanen on oikeasti lahjakas muusikko. Sanoisin että hän todennäköisesti olisi menestynytkin musiikinsaralla, jos olisi keskittynyt nuoresta lähtien musiikkiin, eikä jalkapallo olisi tullut väliin. Lahjat eivät varmasti ole kadonneet mihinkään. Nyt Konsta vain tarvitsee uuden ponnahduslaudan uralleen, jollaisen uskon vahvasti Tähdet Tähdet-kilpailusta saavansa.
Minua häiritsee Konstan esiintyminen. Siinä ei ole artisti omana itsenään, vaan se näyttelee kuin halvassa kesäteatterimusikaalissa, missä esittää jotain laulajaa.
Laulajan kyvyt ovat kyllä yllättäneet, koska harva pystyy vaikkapa Maidenia laulamaan kuulostamatta täydeltä pelleltä. Mikko Harju näytti miltä hevin laulaminen kuulostaa, kun kyvyt ei riitä.
Esitys olisi ollut paljon parempi, kun olisi ollut yrittämättä rokkitähden leikkimistä ja ollut vain siinä.
Tommi Läntinen näytti siinä mallia, hän oli oma itsensä ja niin kannattaa Konstankin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta Hietanen on oikeasti lahjakas muusikko. Sanoisin että hän todennäköisesti olisi menestynytkin musiikinsaralla, jos olisi keskittynyt nuoresta lähtien musiikkiin, eikä jalkapallo olisi tullut väliin. Lahjat eivät varmasti ole kadonneet mihinkään. Nyt Konsta vain tarvitsee uuden ponnahduslaudan uralleen, jollaisen uskon vahvasti Tähdet Tähdet-kilpailusta saavansa.
Minua häiritsee Konstan esiintyminen. Siinä ei ole artisti omana itsenään, vaan se näyttelee kuin halvassa kesäteatterimusikaalissa, missä esittää jotain laulajaa.
Laulajan kyvyt ovat kyllä yllättäneet, koska harva pystyy vaikkapa Maidenia laulamaan kuulostamatta täydeltä pelleltä. Mikko Harju näytti miltä hevin laulaminen kuulostaa, kun kyvyt ei riitä.
Esitys olisi ollut paljon parempi, kun olisi ollut yrittämättä rokkitähden leikkimistä ja ollut vain siinä.
Tommi Läntinen näytti siinä mallia, hän oli oma itsensä ja niin kannattaa Konstankin olla.
Osinhan on kyllä ohjelman ideakin, että mennään genreen eikä olla sitä tyypillisintä itseään. Tässä on monilla petrattavaa. Naisista oikeastaan kaikki ovat liikaakin omia itsejään. Ei löydy muuntautumiskykyä. Tosin ihan niin överiksikään ei tarvitse vetää, että oma itse häviää kokonaan (vinkki vinkki Hesaäijä). Konsta on itselleni tuntematon persoona, joten vaikea sanoa, oliko oma itsensä vai ei. Toki kahden jakson perusteella muutenkin paha vielä kovin laajoja johtopäätöksiä tehdä.
Toivottavasti oopperajakso tulisi hip hopin jälkeen.
Tekisivätkö jotkut listat genreistä ja kappaleista, joita esittäisivät mikäli olisivat itse ohjelmassa?
Konsta-ketjun tekeminen oli hyvä idea, koska täällä keskustelu muuttui heti rauhallisemmaksi ja asiallisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekisivätkö jotkut listat genreistä ja kappaleista, joita esittäisivät mikäli olisivat itse ohjelmassa?
Mulla ainakin olisi valtava valinnanvaikeus. Enkä tiedä mitä genrejä on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään ihan omaan ketjuun, jos tekevät. Olisi kiva, että tässä ketjussa voitaisiin vihdoin keskittyä vain itse ohjelmaan (niin kuin ekat 32 sivua tehtiinkin).
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tuossa olisi? Eikö täällä ole tarkoitus keskustella ohjelmasta.
Nyt on tuomari varmistunut, täällä joku osasikin arvata eilen oikein. On tietysti Nelosen talliin kuuluva artisti, muttei onneksi Elastinen.
"Kausi 1. Jakso 3/10. SUORA LÄHETYS! Tähdet, tähdet 2020 -artistit heittäytyvät hip hopin syövereihin! Liven alkuun kuullaan Pyhimystä, joka tuomaroi iltaa yhdessä Anni Hautalan ja Mikko Kuustosen kanssa. Lähetyksen päätteeksi kaksi vähiten saanutta kilpailijaa joutuu jättämään ohjelman."
Anti-fanatic kirjoitti:
Konsta-ketjun tekeminen oli hyvä idea, koska täällä keskustelu muuttui heti rauhallisemmaksi ja asiallisemmaksi.
Täällä loppui keskustelu kuin seinään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuo Konstan haukkuja nyt lopettaa tuon valittamisen? Kerrankin vauva. Fi keskustelussa on ollut hyvä ilmapiiri, niin pitääkö sekin pilata jonkun yhtä kilpailijaa vastaan olevan henkilön toimesta? Kerro mikä sinulla on Konstaa niin vastaan, että täytyy koko ajan täällä valittaa hänestä?
Mulla ei ainakaan ole mitään Konstaa vastaan. En vaan jaksa enää lukea hänen aiheetonta hehkutustaan.
No sitten voit ignoorata Konstan hehkutuksen.
Ja sä Konstan dissaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tuomari varmistunut, täällä joku osasikin arvata eilen oikein. On tietysti Nelosen talliin kuuluva artisti, muttei onneksi Elastinen.
"Kausi 1. Jakso 3/10. SUORA LÄHETYS! Tähdet, tähdet 2020 -artistit heittäytyvät hip hopin syövereihin! Liven alkuun kuullaan Pyhimystä, joka tuomaroi iltaa yhdessä Anni Hautalan ja Mikko Kuustosen kanssa. Lähetyksen päätteeksi kaksi vähiten saanutta kilpailijaa joutuu jättämään ohjelman."
Hyi helvata, pitää vahvasti harkita jakson väliin jättämistä tuon takia.
Kyllä on alkanut pyhimyksenkin naama ärsyttämään kaikkien kohujen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuo Konstan haukkuja nyt lopettaa tuon valittamisen? Kerrankin vauva. Fi keskustelussa on ollut hyvä ilmapiiri, niin pitääkö sekin pilata jonkun yhtä kilpailijaa vastaan olevan henkilön toimesta? Kerro mikä sinulla on Konstaa niin vastaan, että täytyy koko ajan täällä valittaa hänestä?
Mulla ei ainakaan ole mitään Konstaa vastaan. En vaan jaksa enää lukea hänen aiheetonta hehkutustaan.
No sitten voit ignoorata Konstan hehkutuksen.
Ja sä Konstan dissaamisen.
Miksi pitäisi dissata? Eikö voi asiallisesti kritisoida jos kritisoitavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä voit sen yksinäsi päättää mikä on aiheetonta ja mikä ei?
Olen yleensä tavannut ihan itsekseni päättää omat mielipiteeni.
Teräsniska on herttainen ja vaatimaton, vaikuttaa myös todella itsekriittiseltä instagraminsa perusteella. Hyviä esityksiä hänellä ollut, eilinen kyllä melko pliisu, niin tuttua ja turvallista. Ihan niinkuin kaurapuuroa voisilmällä söisi, vähän haaleaa sellaista. Stailaus aivan upea. <3
Konsta on jees, aikamoinen yllättäjä, en tiennytkään noin lahjakkaaksi esiintyjäksi ja laulajaksi.
Tommi Läntinen ensimmäistä kertaa ei-v*tuttava tässä ohjelmassa. Pointsit siitä.
Abreu on joka esityksessä stailattu ihan samantyyliseksi "seksi"pommiksi. Tylsää tylsää tylsää. Samaa puuroa Teräsniskan kanssa. Ei jaksa housuttomuus yllättää enää.
Hanna Pakarinen näyttää siltä että brenkku maistuu, äänikin menettäny parhaan teränsä. Ei kuitenkaan aivan toivoton tapaus.
Muista ei mielipidettä.