Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllä Konstan näyttelyt häiritse. Jos hänen oma mielipiteensä on, että kisassa kuuluu imitoida, niin hän saa tehdä juuri niin. Mitä väliä sillä teille on?
Eikö tämän koko ohjelman idea vähän niinkuin ole se että esitetään eri genrejä siten että yleisö kokee uskottavaksi? Eikö se tarkoita, että sillä on kaikki väli, miten kukakin ne esitykset kokee? Siis ei kisan ole takoitus olla mikään yksittäisen artistin kritiikitön palvontakerho.
Hanna lauloi Konstan suohon eilisessä duetossa. Ja se Konstan kitaran heiluttelu Get Onissa oli pahannäköistä, sai pelätä ettei putoa. Eipä siitä oikein muuta mieleen jäänyt.
EI aavistustakaan, mikä tämän ohjelman alkuperäinen idea on. Onko tämä kokonaan suomalainen tuote vai ostettu formaatti? Tämä on ensimmäinen kausi, josta olen katsonut jokaisen jakson suorana. Muutama kausi on mennyt kokonaan ohikin.
Vierailija kirjoitti:
EI aavistustakaan, mikä tämän ohjelman alkuperäinen idea on. Onko tämä kokonaan suomalainen tuote vai ostettu formaatti? Tämä on ensimmäinen kausi, josta olen katsonut jokaisen jakson suorana. Muutama kausi on mennyt kokonaan ohikin.
Ulkomainen ostoformaatti, perustuu norjalaiseen Stjernekamp-formaattiin. Kisataan eri genreissä ja ne jotka onnistuvat parhaiten äänestetään jatkoon.
Muistelin, että Vain elämää on se Suomeen hankittu norjalaisformaatti, mutta se onkin TT.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllä Konstan näyttelyt häiritse. Jos hänen oma mielipiteensä on, että kisassa kuuluu imitoida, niin hän saa tehdä juuri niin. Mitä väliä sillä teille on?
Tämä on kääntynyt Konstan hypeketjusta hänen mollausketjukseen. Viikosta toiseen jo näitä samoja viestejä. Minä toivon kaikkea hyvää Konstan uralle ja mielestäni on ansainnut saamansa huomion.
Konstalla on rönttönen parveke.
https://www.nauris.fi/l/konsta-hietanen-julkaisi-superhauskan-kuvamanip…
Ei mitään tasoa kirjoitti:
Ei taida olla edes hänen parvekseensa:D
Ei mitään tasoa kirjoitti:
Sehän on persaukinen viiden kakrun isä ja asuu varmasti jossain kunnan vuokraluukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konstalla menee hyvin, hänen keikkakalenterinsa oli täyteen buukattu jo ennen kuin hän sai tietää TV-ohjelmista.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/konsta-hietanen
En toisaalta ihmettele yhtään, että Konstalla ja bändillään on keikkoja, jos samalla tavoin aina esiintyy kuin nyt Tähdet tähdet -ohjelmassa.
Mistä se Konstan keikkakalenteri löytyy? Millainen bändi Konstalla on?
Googlaa Konsta Hietanen+bändi ja Konsta Hietanen+keikkakalenteri. Sieltä löytyy.
Ei muuten löydy keikkakalenteria edes Konstan kotisivulta. Onko jossain Konstan tulevat keikat listattuna?
Konsta on nyt syksyllä vedellyt keikkoja vain lähinnä yksityistilaisuuksissa, niissäkin lähinnä covereita. Jossain vaiheessa puhui, jos en nyt ihan väärin muista, että keväällä olisi tarkoitus aloittaa keikat omilla biiseillä.
Ok kiitos tiedosta :)
Suvi taas niin kriittisenä stooreissaan... Tekisi mieli halata häntä, älä ole Suvi noin ankara itseäsi kohtaan! Vaikka tunnistan tuon myös itsessäni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis syvään päätyyn ärsyttävä tämä ketjupoliisi - tai KOnstapoliisi - joka alkaa huutamaan heti kun keskustellaan jostain muusta kuin Konstasta. Tämä on Tähdet, tähdet ketju Aihe vapaalla ja tässä ketjussa keskustellaan kaikesta aiheeseen ja formaattiin liittyvästä.
Täällähän ei ole mistään muusta keskusteltukaan kuin Konstasta, hänen huonosta tekniikastaan, mitäänsanomattomasta äänestään ja rasittavasta näyttelemisestään. Pari kehuvaa viestiä välissä ja sitten taas valitusta, kuinka Konstaa hypetetään liikaa ja kuinka hänen faninsa ovat ärsyttäviä.
No tästähän Konsta-faneja jo varoitettiin joitakin kymmeniä sivuja sitten. Että kun liikaa hehkuttaa pelkkää Konstaa, muut kyllästyvät ja se kääntyy lopulta artistia ja hänen fanejaan vastaan. Näin siinä kävi. Olisitte uskoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kääntynyt Konstan hypeketjusta hänen mollausketjukseen. Viikosta toiseen jo näitä samoja viestejä. Minä toivon kaikkea hyvää Konstan uralle ja mielestäni on ansainnut saamansa huomion.
Oliko tämän siis mielestäsi tarkoitus olla Konstan hypeketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis syvään päätyyn ärsyttävä tämä ketjupoliisi - tai KOnstapoliisi - joka alkaa huutamaan heti kun keskustellaan jostain muusta kuin Konstasta. Tämä on Tähdet, tähdet ketju Aihe vapaalla ja tässä ketjussa keskustellaan kaikesta aiheeseen ja formaattiin liittyvästä.
Täällähän ei ole mistään muusta keskusteltukaan kuin Konstasta, hänen huonosta tekniikastaan, mitäänsanomattomasta äänestään ja rasittavasta näyttelemisestään. Pari kehuvaa viestiä välissä ja sitten taas valitusta, kuinka Konstaa hypetetään liikaa ja kuinka hänen faninsa ovat ärsyttäviä.
No tästähän Konsta-faneja jo varoitettiin joitakin kymmeniä sivuja sitten. Että kun liikaa hehkuttaa pelkkää Konstaa, muut kyllästyvät ja se kääntyy lopulta artistia ja hänen fanejaan vastaan. Näin siinä kävi. Olisitte uskoneet.
No itse olen täällä Konsta-fanina yrittänyt välillä viedä keskustelua muihin artisteihin ja kertonut myös muiden artistien juttuja, mutta nämäkin viime sivut olleet jankutusta Konstasta ja enimmäkseen tätä mollausta. Nyt halusin vaihtaa aiheen Suviin, josta pidän myös paljon niin laulajana kuin persoonana, mutta taas tämä sama levy pyörii täällä.
Vierailija kirjoitti:
Suvi taas niin kriittisenä stooreissaan... Tekisi mieli halata häntä, älä ole Suvi noin ankara itseäsi kohtaan! Vaikka tunnistan tuon myös itsessäni...
Niinhän sä olet tainnut jo pari kertaa mainita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämän siis mielestäsi tarkoitus olla Konstan hypeketju?
Sanoinko niin? Voitaisko keskustella vaikka Suvin jutuista eikä jankata tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos Suvi-jututkin ärsyttää, mistä täällä voi sitten keskustella?
Olipa Konstan eilinen esitys energinen. Ei uskoisi että kyseessä sama mies kuin esimerkiksi Nessun dorma vedossa. Hyvällä tavalla siis ei uskonut. Konstalta onnistuu sekä herkät että menevämmätkin biisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos Suvi-jututkin ärsyttää, mistä täällä voi sitten keskustella?
Ei suinkaan Suvi ärsytä vaan se, että nyt ehkä kolmannen kerran laitoit tasan tuon saman viestin. Tekisi mieli halata ja itsekin olet itsekriittinen. Haluatko puhua itsestäsi vai Suvista/ohjelmasta?
Suvi todella vaikuttaa liian kriittiseltä siihen nähden että on tosi lahjakas. Tuon kriittisyyden takia kai se uskallus heittäytyä puuttui myös; siksi olisin lähettänyt Suvin kotiin jo aiemmin.